نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هام - الحملة الرسمية لدعم ترشيح عمرو موسى رئيسا لمصر

اناضد فكرة ان الرئيس يبقى كبير اوى يعنى مثلا فى دول اجنبية ممكن الرئيس يكون فى الثلاثينيات مش فى الستينيات

الخلاصة البلد لو مسكها شاب مصرى عندو ضمير وفية جراة المصريين هنطلع لقدام
ياريت الناس اللي بتهاجم بدون وعي وترديد نفس الكلام تبقى زيك يا حازم بجد
المهم .. مصر تحتاج الى رجل حكيم وخبير الفترة القادمة للخروج بها من ازمتها والعبور الى المستقبل معه ، عمرو موسى اعلن انه لن يتولى الرئاسة سوى فترة واحدة فقط يقوم بترسية قواعد الدستور والديمقراطية وأيضا باعداد الكوادر الشبابية لكي تستطيع ادارة الدولة في يوم من الايام ..
خلي بالك اننا خارجين من عهد كل شئ غامض فيه بالنسبة لادارة الدولة ومحتاجين شوية وقت للاعداد ..

المقال "هام - الحملة الرسمية لدعم ترشيح عمرو موسى رئيسا لمصر" نشر بواسطة: بتاريخ:
شمس الاسكندرية
هو انت ليه بتحكم على كل الناس الى بتترك تعليق انها بترد من غير وعى
هو خلاص البلد كلها بقت خبرا سياسين و اى حد رايه مخالف يبقي معندوش وعى؟؟؟؟؟؟؟؟
كلنا بنتكلم من جوانا و باحساسنا ببلدنا و بالى بنسمعه و نشوفه مالاخبار
و بعدين محدش عنده الوعى الكامل
و عمرو موسي مع احترامى له هو و اى شخص تانى بشر يخطئ و يصيب
ناس ممكن تشوف اخطائه بس و تهاجمه و ناس ممكن تشوف عيوبه بس و تمجده
و الاتنين مش صح بس ع الاقل يكون التفاهم بينا بموضوعيه لان
كلنا مصريين فى مركب واحدة
Al yasergi
هو انت ليه بتحكم على كل الناس الى بتترك تعليق انها بترد من غير وعى
هو خلاص البلد كلها بقت خبرا سياسين و اى حد رايه مخالف يبقي معندوش وعى؟؟؟؟؟؟؟؟
كلنا بنتكلم من جوانا و باحساسنا ببلدنا و بالى بنسمعه و نشوفه مالاخبار
و بعدين محدش عنده الوعى الكامل
و عمرو موسي مع احترامى له هو و اى شخص تانى بشر يخطئ و يصيب
ناس ممكن تشوف اخطائه بس و تهاجمه و ناس ممكن تشوف عيوبه بس و تمجده
و الاتنين مش صح بس ع الاقل يكون التفاهم بينا بموضوعيه لان
كلنا مصريين فى مركب واحدة
اظن في الرد اللي قبل ردك علطول شخص بينتقد وبيقول رأيه باحترام وموضوعية وانا رديت عليه ومقولتلش انه معندوش وعي !!!
شمس الاسكندرية
اظن في الرد اللي قبل ردك علطول شخص بينتقد وبيقول رأيه باحترام وموضوعية وانا رديت عليه ومقولتلش انه معندوش وعي !!!
انا ماشوفتش حد هنا رد عليك بعدم احترام او قال اى شئ غلط
و حتى لو دة حصل برضو ماينفعش تحكم على حد و تقول انه عنده و عى او معندوش
لان كل واحد فينا من وجهت نظره بيعتقد انه هو بس الى عارف و فاهم كل حاجة
و الباقي لو عارضه يبقي مش عارف
و دة غلط خصوصا لما يكون فى منتدى المفروض انه عشان نتناقش فيه و نقبل اراء بعض
و يا تقنعنى يا اقنعك
Al yasergi
انا ماشوفتش حد هنا رد عليك بعدم احترام او قال اى شئ غلط
و حتى لو دة حصل برضو ماينفعش تحكم على حد و تقول انه عنده و عى او معندوش
لان كل واحد فينا من وجهت نظره بيعتقد انه هو بس الى عارف و فاهم كل حاجة
و الباقي لو عارضه يبقي مش عارف
و دة غلط خصوصا لما يكون فى منتدى المفروض انه عشان نتناقش فيه و نقبل اراء بعض
و يا تقنعنى يا اقنعك
كلامك صح جدا .. لكن الموضوع هنا لنقل اخبار الحملة و نشرها تنظيم المتطوعين وليس مناقشة اتهامات او غيره
شمس الاسكندرية
كلامك صح جدا .. لكن الموضوع هنا لنقل اخبار الحملة و نشرها تنظيم المتطوعين وليس مناقشة اتهامات او غيره
اوك حصل خير و شكرا لذوق حضرتك
Al yasergi
الحملة مع عمرو موسى قريبا جدا جدا في الصعيد للملمة شمل الأراضي المصرية
Al yasergi
للتواصل مع الحملة برجاء التواصل عبر صفحة الفيسبوك https://www.facebook.com/amr.moussa.pre
جدة مصرية
شكرا الياسر
كابتن ميدو
السيد عمرو موسى هو المرشح الوحيد المناسب للمرحلة التى تمر بها مصر حاليا فالمجتمع فعلا منقسم الى خمسة تيارات فكريه الاسلاميين والمسيحيين واليساريين والفوميين والليبراليين والمرشح الوحيد الذى يقف على مسافات متساويه من جميعها وله مواقف متوازنه معها جميعا هو السيد عمرو موسى بالاضافه الى انه انسان مهذب يجيد الاستماع ويعرفه ويحترمه كل رؤساء وشعوب العالم وذو شخصيه قويه فهو الوحيد الذى تخشاه اسرائيل وتعمل له امريكا الف حساب ويكفى انه بعد اربعين سنه من العمل المتواصل فى مراكز قياديه وحساسه لم يجرؤ احد ان يذكر اسمه مجرد ذكر فى قضية فساد مما يجعلنا مطمئنين من اختفاء كل مظاهر الفساد فى عهد سيادته لان الكل يعلم ان الفاسد لا يمكنه الافساد دون حمايه من فاسد اعلى منه فى المنصب والعكس صحيح - وفقك الله يا حبيب المواطن المصرى البسيط ابن الحاره المصريه والقريه والنجع والمدينه والشباب والكبار وليس ادل على ذلك من ان السيد عمرو موسى هو الوحيد على مدار التاريخ الذى غنى له الشعب باسمه ولم يكن رئيس جمهوريه فكانت سابقه ان دلت فانما تدل على قربه من فلوب وعقول الناس البسطاء المحبين للحياه الكريمه الهادئه والمحترمه لانه مادام الرئيس محترم ويحترم شعبه فلا شك ابدا ان الشرطه لن تجد امامها الا ان تحترم من احترمه رئيس الجمهوريه بنفسه .
زائرحد يعبرني بقا
يجماعه حد يعبرني بقا صدقوني ناس كتير عاوزين يصولو مش عارفين انا عاوز امسح الحمله الاعلانيه عندي في بلدي المنزله دقهليه وده اميلي يارب حد يعبرني بقا شكلو هتردو بعد الانتخبات متخلص
هل ترغب فى ان تموت اوتستشهد او تخسر عينا اوتصير اقطع فى حرب عبثية بين ايران الشيعية ذات السلاح الصينى والروسى وبين مصر الاخوانية ذات السلاح الغربى ان كنت لا توافق يجب ان تسعى لايقاف سرقة كتابة الدستور
مصر المدنية كفيلة يضم كل العرب تحت لوائها وعمل نموذج يشجع سوريا والعراق على الا عتدال اما مصر التى يحتكر الاخوان زواجها الشرعى بالاربعة اى الدستور ومجلس الشعب والشورى والرئيس لابد ان تصطدم عاجلا ام اجلا مع الشيعة
لقد ابدع الفقية الدستورى البشرى لكى نصل الى الوضع الحالى وتمت من خلال غزوة الصناديق دخول الجنة بقانون يمنع الاعتراض على انتخاب الرئيس وايضا باكساب الشرعية للجنة التى تضع الدستور بخداع بصرى اسمه الاغلبية وبدلا من اختيار فقيه دستورى مثل درويش تم اختيار طالب اخوانى من المنصورة او لاعب كرة هذه اللجنة ترفض الازهر ذو الاف عام وتفضل من لا تاريخ له

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الحملة الشعبية لدعم عمرو موسى تتعرض للإعتداء بالشرقية
عمرو موسى يبدأ حملة ترشيحه رئيسا لمصر