نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هام - الحملة الرسمية لدعم ترشيح عمرو موسى رئيسا لمصر

من فضلك شارك الحملة على الفيسبوك
من فضلك شارك الحملة على تويتر

بعد الاجتماع الذي حضره مجموعة من شباب 25 يناير مع السيد عمرو موسى والذي شرفت بأن أكون من ضمنهم بداخل أروقة جامعة الدول العربية يوم 14 فبراير 2011 ، وقد أوضح لنا السيد عمرو أنه لايمانع على الاطلاق ترشيح نفسه اذا وجدت القاعدة الشعبية لتأييده وأيضا بناء على التعديلات الدستورية التي ستتم خلال الأيام العشرة القادمة
و قد اتفقت المجموعة على تكوين والبدأ في فعاليات الحملة الرسمية لدعم السيد عمرو موسى رئيسا لمصر

الحملة على الفيس بوك : مــــــن هــــــنــــــا

تويتر الحملة : مــــــن هــــــنــــــا

الموقع الرسمي للحملة : قــــــريــــــبــــــا

ونعلن عن حاجة الحملة الى مصممي مواقع وجرافيكس ومديرين للحملة في المحافظات وباقي دول العالم
من يرى أنه يستطيع تقديم المساعدة للحملة برجاء التواصل معنا وارسال بينات الاتصال وصورة من ظهر بطاقة الرقم القومي أو جواز السفر للمقيمين بالخارج

شعار الحملة

ايد واحدة لنهضة مصرية
نعم لعمرو موسى

من فضلك شارك الحملة على الفيسبوك
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

من فضلك شارك الحملة على تويتر

المقال "هام - الحملة الرسمية لدعم ترشيح عمرو موسى رئيسا لمصر" نشر بواسطة: بتاريخ:
أميرة الورد
عمرو موسى يستاهل يكون رئيس

مسيرته مشرفة

ان شالله اكيد ليه شعبية كبيرة
Al yasergi
أكيد ليه شعبية كبيرة ، ومع اني كنت متحفظ على ترشيحه في الأول بس بعد ما قعدنا معاه غير فكرتي تماما عنه ولقيت ان اهتماماته كلها بتصب في النهضة والتقدم مش سياسة خليك جنب الحيط تسلم
أميرة الورد
والله هو خسارة كبيرة للجامعة الدول العربية بس مكسب كبير لرئاسة مصر

انا اعرف عنه حجات كتيرة بجد ترفع الراس وتشرف

وباين علبيه حكيم بردو وعلى رايك مظنش انو هيتبع سياسة امشي جمب الحيطة تسلم ههههههههههههههه
Al yasergi
ان شاء الله مكسب كبير لمصر ، وغير كده خلاص ياحنان المصريين عرفوا طريقهم ازاي ،لو معجبناش ممكن نطلعه بعد فترة الرئاسة الاولانية او التانية أو لو تبت فيها هنخلعه زي اللي قبله
Al yasergi
الحملة تقوم بتطوير نفسها على مراحل ، ونحتاج الى قاعدة كبيرة من الأعضاء حتى ننتقل الى المرحلة ..
همتكم شويتين ياشباب ؟ محدش بيحب عمرو موسى ولا ايه ؟؟

بكرر ان الحملة محتاجة الى مصممي جرافيكس ومواقع ومديرين للحملة في المحافظات ، ابعتلنا على الميل وهناخد فترة لدراسة المتقدمين ، مع العلم ان الحملة سيصبح لها تواجد فعلي قريبا ان شاء الله في الشارع وسيكون لها مقر اداري
aya barody
بكرر ان الحملة محتاجة الى مصممي جرافيكس ومواقع ومديرين للحملة في المحافظات ، ابعتلنا على الميل وهناخد فترة لدراسة المتقدمين ، مع العلم ان الحملة سيصبح لها تواجد فعلي قريبا ان شاء الله في الشارع وسيكون لها مقر اداري

ده كلامك.. طيب انا بجد نفسى اشارك فى الحملة دى .. لانى بتمنى ان عمرو موسى يكون فعلا رئيس مصر 2011
بس مالش فى تصميم الجرافيك و المواقع . بس ياريت لو تفهمنى موضوع مديرى الحمله فى المحافظات
وايه الدور اللى ممكن اعمله عشان اساعد معاكم
Al yasergi
دورك هيكون اداري كتنظيم أو تجميع بيانات أو في لجان التوعية داخل محافظتك وحشد التأييد الشعبي
aya barody
دورك هيكون اداري كتنظيم أو تجميع بيانات أو في لجان التوعية داخل محافظتك وحشد التأييد الشعبي
عموما انا عملت كومنتات مع اللى بيكتب على صفحة الحمله ع الفيس و عرفت ان لسه هيتم تنظيم الحملة بناءَ على التنسيق مع الاعضاءو اصحاب البيانات المرسلة و انا عن نفسى احب يكون ليا دور فى الحملة دى ان شاء الله و هبعت باذن الله بياناتى بكرة على الميل اللى اتكتب على الصفحة
Al yasergi
شكرا لكي ولمجهودك ، وسيتم التنسيق بين اعضاء الادارة للحملة في الفترة القادمة
Al yasergi
مقر الحملة موجود حاليا وبيتم تجهيزة ، سيتم الاعلان عنه وعن ارقام تليفونات الحملة قريبا
Al yasergi
برجاء استخدام النموذج الموجود على صفحة الفيسبوك للمقيمين داخل مصر وخارجها للتواصل قريبا
mahmoudmaiz
انا برده مكنتش مع عمرو موسى شويه
لكن لما شوفت لقائئه مع عمرو الليثى ولقيت ان اللى يهمه نهضه مصر والتعليم والصحه
فطبعاه اهلا بيه وهنشوف برنامجه اللى اعلن عليه انه قريب
ويارب كده يكون كل امنافسين بقيمه الراجل ده علشان كل واحد يقدم افضل ما عنده
thanks alot
رجب عبدة
ربنا يوفقة فى الحملة
سوا
بالتوفيق أن شاء الله
getshrink
هههههههههههههه ......هنشوف اية اللى هيحصل
اللى شاف حلقة ....عبد الله الاشعل المرشح التانى ده........والله محدش ينفع...........لا من ده ولا من ده
godzela55
يا باشا انتا مش كنت تبع حملة دعم البرادعي ؟ سبحان الله

عموما طالما اختيارك عمرو موسي يبقي احنا بنشجعك عليه

بس افتكر مين قال انا ارشح الرئيس مبارك ومين قال مبارك لازم يمشي

مين طالب المتظاهرين بالصمود ومين راح الميدان وقالهم امشوا

وبعدها هتعرف انتا المفروض تنتخب مين
مصراوي بالامارات
اخي العزيز mazeeeka.

اشكرك على حذف ردي على الموضوع
وكنت اظن ان المنتدى به حريه بالرأي والتعبير
واذا كنت لا اؤيد عمرو موسى يجعلك تحذف ردي
احذف ايضا عضويتي
لاني افضل حريه الرأي والتعبير
وردي لم يكن به اي اهانه لشخص او لاي احد
مجرد اني عبرت عن راي في عمرو موسى وبكل احترام
يؤسفني ان يحدث هذا
بهذا المنتدى
تحياتي
Al yasergi
يا باشا انتا مش كنت تبع حملة دعم البرادعي ؟ سبحان الله

عموما طالما اختيارك عمرو موسي يبقي احنا بنشجعك عليه

بس افتكر مين قال انا ارشح الرئيس مبارك ومين قال مبارك لازم يمشي

مين طالب المتظاهرين بالصمود ومين راح الميدان وقالهم امشوا

وبعدها هتعرف انتا المفروض تنتخب مين
انا فعلا كنت تبع البرادعي لأنه كان الوحيد اللي قدامي ولحد دلوقتي بحترمه ومينفعش اتكلم كلمة وحشة عنه !!، ودا مش بيتعارض مع ترشيحي لشخصية اعتبرها أحسن منه في الوقت الحالي لأنه الوحيد اللي قدم برنامج نهضة شاملة لمصر وفكره يتماشى مع احتياجات الشباب لتقدم مصر وقيادتها للعالم الجديد

انا مش عشان برشح شخص معين يبقى لازم اهاجم كل الاخرين ، دي اسمها قلة ادب وعدم احترام حرية الاخر ..
من أهم مبادئ ثورة 25 يناير هو تقبل الاخر مهما كانت توجهاته في اطار الاحترام المتبادل وأيضا احترام رأي الأغلبية
Al yasergi
اخي العزيز mazeeeka.

اشكرك على حذف ردي على الموضوع
وكنت اظن ان المنتدى به حريه بالرأي والتعبير
واذا كنت لا اؤيد عمرو موسى يجعلك تحذف ردي
احذف ايضا عضويتي
لاني افضل حريه الرأي والتعبير
وردي لم يكن به اي اهانه لشخص او لاي احد
مجرد اني عبرت عن راي في عمرو موسى وبكل احترام
يؤسفني ان يحدث هذا
بهذا المنتدى
تحياتي
حذف الرد لأنه مجرد هجوم وتطاول على شخصية ما .. ولو كنت تريد النقاش فاطرح تساؤلاتك بدون تجاوزات واقرأ جيدا قبل توجيه الاتهام وشاهد الكثير من الفيديوهات التي ترد على اتهاماتك

احنا في عصر جديد بيحترم رأي الاخر بدون الحاجة الى التطاول عليه والهجوم الغير منطقي ، كل اتهاماتك التي ذكرتها هي ترديد غير واعي لنفس الشائعات التي تم نفيها والرد عليها مرارا وتكرارا في وسائل الاعلام والصحافة الانترنت

بكرر محترمين رأيك في اطار الاحترام المتبادل فقط
mrmoha
تم حذف ردى , لم أتطاول وهجومى مبرر ,
مصراوي بالامارات
حذف الرد لأنه مجرد هجوم وتطاول على شخصية ما .. ولو كنت تريد النقاش فاطرح تساؤلاتك بدون تجاوزات واقرأ جيدا قبل توجيه الاتهام وشاهد الكثير من الفيديوهات التي ترد على اتهاماتك

احنا في عصر جديد بيحترم رأي الاخر بدون الحاجة الى التطاول عليه والهجوم الغير منطقي ، كل اتهاماتك التي ذكرتها هي ترديد غير واعي لنفس الشائعات التي تم نفيها والرد عليها مرارا وتكرارا في وسائل الاعلام والصحافة الانترنت

بكرر محترمين رأيك في اطار الاحترام المتبادل فقط

اين الهجوم والتطاول الذي تتحدث عنه
وبعدين هو مش من الانبياء يعني
ومن حق كل انسان ان يقول رائيه
سواء كان يعجبك ام لا
وليس من حقك ان تحجر على رأي اي شخص
ان كان هذا هو نهج المنتدى
فأستودعكم الله
mahmoudmaiz
يا اخ مزيكا المفروض تسيب كل واحد يقول رايه واكيد محدش اهبل كل واحد ليه رايه ومقتنع بيه وتفكيره هو اللى وصله للراى ده

مش ينفع تقوله لو مش عاجبك مش تختاره
يعنى الموضوع لمحبى عمرو موسى فقط؟؟؟
وليه الاستاذ عمرو موسى دلوقتى بيحاول ينفى تمام صلتة بالنظام السابق ولا كأنه يعرفهم وانه لسه مولود فى الثوره ؟؟؟
وبعدين مننين من يومين كنت مع البرادعى ودلوقتى مع عمرو موسى
ايه الجديد اللى ميز عمرو موسى عن البرادعى
مع انى ولا مع ده ولا مع ده
Al yasergi
يا اخ مزيكا المفروض تسيب كل واحد يقول رايه واكيد محدش اهبل كل واحد ليه رايه ومقتنع بيه وتفكيره هو اللى وصله للراى ده

مش ينفع تقوله لو مش عاجبك مش تختاره
يعنى الموضوع لمحبى عمرو موسى فقط؟؟؟
وليه الاستاذ عمرو موسى دلوقتى بيحاول ينفى تمام صلتة بالنظام السابق ولا كأنه يعرفهم وانه لسه مولود فى الثوره ؟؟؟
وبعدين مننين من يومين كنت مع البرادعى ودلوقتى مع عمرو موسى
ايه الجديد اللى ميز عمرو موسى عن البرادعى
مع انى ولا مع ده ولا مع ده
البرادعي كان لوقت معين ولما ظهر اللي افضل منه ببرنامجه الاحسن .. الحملة دي رسمية يعني مش بتاعتي دي حملة هتلف المحافظات والتفاعل مع الناس في الشارع هيبتدي قريب جدا

البرادعي احترمه واحترم رؤيته ولكن فين هوا الان ؟؟ في الهند قبل الاستفتاء المصيري لمصر !!
وسبق اني قولت ان اللي يحكمني برنامج المرشح وليس شخصه وبرنامج عمرو موسى أفضل وأرقى كثيرا ، ودا مجاش من لاشئ لأني كنت من الاشخاص اللي شرفت بالجلوس والحديث معه في نهضة مصر الفترة القادمة

غير كده الموضوع هنا ليس اني بطرح اسم عمرو موسى للنقاش لكنه موضوع خاص بتحركات وفعاليات الحملة وجمع المتطوعين .. احترام الديمقراطية وحرية الرأي ليس معناه أن أقوم بالهجوم على الاشخاص و انتقادهم بتجريح ..
mahmoudmaiz
البرادعي كان لوقت معين ولما ظهر اللي افضل منه ببرنامجه الاحسن .. الحملة دي رسمية يعني مش بتاعتي دي حملة هتلف المحافظات والتفاعل مع الناس في الشارع هيبتدي قريب جدا

البرادعي احترمه واحترم رؤيته ولكن فين هوا الان ؟؟ في الهند قبل الاستفتاء المصيري لمصر !!
وسبق اني قولت ان اللي يحكمني برنامج المرشح وليس شخصه وبرنامج عمرو موسى أفضل وأرقى كثيرا ، ودا مجاش من لاشئ لأني كنت من الاشخاص اللي شرفت بالجلوس والحديث معه في نهضة مصر الفترة القادمة

غير كده الموضوع هنا ليس اني بطرح اسم عمرو موسى للنقاش لكنه موضوع خاص بتحركات وفعاليات الحملة وجمع المتطوعين .. احترام الديمقراطية وحرية الرأي ليس معناه أن أقوم بالهجوم على الاشخاص و انتقادهم بتجريح ..
اعتقد بم انك واحد من الحملية الرسمية لدعم عمرو موسى وانك قعدت معاه شخصيا ليه اجابة على كل التساولات اللى الناس بتطرحها فى الموضوع
وعىل الاقل بدل ما تحذفها لازم تواجها وترد عليها باللى انتا مقتنع بيه وتبين كل وجهات النظر
ولا ايه يا باشا؟؟
hakika10

محمود جابر
انا لا اؤيد ترشيح الاستاذ عمرو موسي الان قبل ان اعرف برنامجه الانتخابي وفي انتظار باقي المرشحيين وفي انتظار ايضا البرنامج الانتخابي لكل مرشح ومع ذلك انا ممكن اساعدكم لو طلبتم شئ من محافظة الاسكندرية
Al yasergi
اعتقد بم انك واحد من الحملية الرسمية لدعم عمرو موسى وانك قعدت معاه شخصيا ليه اجابة على كل التساولات اللى الناس بتطرحها فى الموضوع
وعىل الاقل بدل ما تحذفها لازم تواجها وترد عليها باللى انتا مقتنع بيه وتبين كل وجهات النظر
ولا ايه يا باشا؟؟
هكررلك الموضوع هنا ليس للنقاش على شخص عمرو موسى لكن لجمع الحشد والمتطوعين للنزول في الشارع ومساعدة الحملة باي شكل .. الرد على كل الانتقادات والاتهامات موضح على صفحة الفيسبوك وله مواضيع اخرى كثيرة ليس من ضمنها هذا الموضوع ...
hazem_messi
اناضد فكرة ان الرئيس يبقى كبير اوى يعنى مثلا فى دول اجنبية ممكن الرئيس يكون فى الثلاثينيات مش فى الستينيات

الخلاصة البلد لو مسكها شاب مصرى عندو ضمير وفية جراة المصريين هنطلع لقدام

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الحملة الشعبية لدعم عمرو موسى تتعرض للإعتداء بالشرقية
عمرو موسى يبدأ حملة ترشيحه رئيسا لمصر