نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الأعضاء التهاني والإهداءات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بودعكم قبل الرحيل من المنتدى

ياعم اجتماعي صدقنى والله التعامل عبر النت قد يشوبه الكثير من سوء الفهم بين الجميع فنحن نخاطب بعض من خلال رسائل وصدقنى جميعا لانرد ان يزعل منا احد ولكن نريد فقط تفهم المواقف وانا متفهم موقفك ولكن وجودك مهم جدا معانا فى المنتدى باعتبارك اداة اعلامية جميلة جدا ولك فكر ابداعي جميل

والله كلامك شرف لى جدا وانت تعرف انا بحترمك قد ايه وكلامك غالى عليا وانا هكمل عشان خاطر الاعضاء التى تستحق واتمنى عبده يراجع حسباته لانك لو شفت الردود فى واحد قرر ينسحب نهائى والتانى بيفكر مش هينفع كده

المقال "بودعكم قبل الرحيل من المنتدى" نشر بواسطة: بتاريخ:
اجتماعى اخر حاجه
السلام عليكم

واضح انى وصلت متاخر ..بس كويس انك خدت القرار الصح بالبقاء

بص يا احمد كبر دماغك لاننا هنا مش عشان لقب او موضوع او حتى حلقات تتحط في العاجل

احنا هنا عشان في ناس بنحبهم وبيحبونا في بينا ود ومحبه صعب نستغنى عنها ونضيعها

وبعدين انت ازاى تفكر تسيب المنتدى قبل الحلقه الكبيره ... ولا ناوى تخلف وعدك ؟؟؟؟
مقدرش اسيب اعز ناس عرفتهم فى حياتى والحلقه هتتعمل عشان خاطر مصر وضحايا الجزائر المضحوك عليهم من الحكومه والصحافه الجزائريه ممكن تكون دى اخر حلقه بس لازم تتعمل
اجتماعى اخر حاجه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا اخ احمد لو كان المشكلة ان البرنامج يتحط فى الاخبار العاجلة فالواحد لازم يعمل لصديقو 70 عذر ودى وصية الرسول عليه السلام
فممكن تكون حجات كتير توقف فى عمل رغبة كل عضو فى المنتدى ارضاء كل الناس صعب

اما عن الردود فانا احب اقولك ان الردود مش هتزيد لموضوعك او تنقص منو اهم حاجة ثقتك بنفسك متتهزش

وطالما مقتنع ان الى بتعملو صح وبتتعب عليه

اذا اجتهد المؤمن فاصاب فله اجران وان اجتهد واخطا فله اجر

يعنى اجتهادك فكل الحالات انت مجازا عليه

رد مننا من عدمو مش هينقص لمجهودك الواضح هو صحيح هيشجعك للتواصل انما عدم وجودو متخلهوش يحبطك

منكرش انى كنت متابعة برامجك وفعلا هى جميلة وهادفة ولو انى مش برد على كل موضوع فى المنتدى ككل واعتذر عن ذلك بس مننكرش انى متابعة
وفى زيى كتيييير

فمتزعلش من اخواتك

تحياتى لك بود
كلامك يحترم ولكن انا اخدت وعد انى الحلقات بالذات تعرض لسبب انها تختلف عن اى موضوع بمعنى لو الحلقات خلصت وحد دخل شافها ملهاش لازمه والسبب ان هدف الحلقه الاساسى هو المشاركه الفعاله اثناء الحلقه عرفت بقى السبب
اجتماعى اخر حاجه

انا اسف ليك بس ليه اسلوبك كده
حاسس اننا قعدين فى مجلس قيادة الثوره ههههههههههههه

بص يا احمد انتا كلامك كله صح الاخ عبدو مع احترامى ليه شبع اوى من المنتدى وعمل منه اللى كان بيحلم بيه وخلاص بقى نسى الناس اللى كانت سبب من اسباب النجاح وواحد زيك موجود من بداية المنتدى
وليك دور مهم فى مجالك زى ما كل الاعضاء ردوا وقالوا

والناس اللى بتبرر لعبدو انا مش فاهم والله
فى حكايه الاخبار العاجله بالذات علشان عليها كلام كتير

نفسى افهم عبدو اه فى سنة الامتياز خلاص يعنى مفيش دراسه فى شغل على خفيف كده
يعنى هو مش معاه لاب توب علطول علشان يتابع النتدى من اى مكان دا المفروض على صاحب منتدى كبير جدا زى ده

على الاقل مش معاه موبايل i phone يدخل على المنتدى فى اى وقت يحط ويتابع كل حاجه فى ثوانى

انا مش عارف والله انتوا بتتكلموا فى ايه لكن هوو خلاص شبع مش محتاج بقى مجهود الاعضاء اللى كان زمان بيجرى وراهم

المفروض يبقى فى اهتمام شويه وتقدير لكل الاعضاء المهميمن اللى فعلا كانوا من اهم اسباب نجاح المنتدى

والمنتدى بكل صراحه بيجيب دخل كبير جدا لبعدو ربنا يباركله طبعا
لكن احب اقوله ان فى منتديات اصغر منه وبتدفع للمشرفين بتوعها فلوس لانهم تعبوا ووساعدوا فى المنتدى

مش مش معبراهم زيك

واقولك يا احمد متزعلش بص نصيحتى ليك انك تفوق وتشتغل لنفسك شويه زى الاعضاء اللى سبقوك كده وانتا فاهم طبعا

يعنى المنتدى يبقى عندك مجرد تسلية مع اصحابك ومتفكرش تفيد كفايه كده بقى جهد على الفاضى او لناس تانية

هو ده الى هيحصل بالفعل بس لو اشتغلت عشان خاطر الاعضاء الى تستحق وللمره الالف اتمنى الحال يرجع زى زمان لانى والله مش بحب المشاكل
اجتماعى اخر حاجه
اية دة انت استغليت تعبى وانى تعبان وتقوم تعمل كدة

اية ياعم احنا مش كنا مع بعض الصبح وكلمتك بردو فى موضوعى انا وقولتلى حظك كدة معلش وكدة

اية الى جد فى الموضوع منتا عارف الى فيها احنا هنا علشان حبايبنا واصحبنا ونفيد الناس ونستفيد

دة المكسب الوحيد فى الموضوع

اما بقى الى حصل دةمش جديد يعنى احنا مش هنستجد على الموضوع دة

ومتنساش احنا بنفكر فى اية .................

انا مش عايز افسر عاشان الحسد :d

خليك علشان حلمك يابوحميد ومش هتلاقى احسن من الناس دى تسعدك والله
مستمر يا محمود عشان خاطر الاعضاء الى تستحق ولانى بحبكم بجد
اجتماعى اخر حاجه
انا لم اتعامل معك كثيرا لكنني بدوري سوف انسحب من هذا المنتدى ، لأسباب لا داعي لذكرها ، وداعا يا قوم ربما نلتقي بمنتديات اخرى على العموم انا لا أغير اسمي zapata .

انا اعتذر من الجميع .
ينهار ابيض ارجوك انت بالذات لا تمشى ده انت معلم وانا متابع مواضيعك جيدا ارجوك فى اعضاء بتحبك حاول تستمر من اجلكم انا قررت استمر لانى فى اعضاء حرام نخسرهم اتمنى ترجع وانا هوعدك بحاجه كويسه جدا .
اجتماعى اخر حاجه
علي فكرة المنتدي دا حلو لكن عيبوه كتير

انا مع إجتماعي في حكاية البهدله و حرقة الدم فعلا في ناس بتتعب جامد و مبتاخدش حاجة

و ناس بتحطولها الحاجة علي الجاهز في العاجل

المنتدي دا الي منجحه الفلوس الي بيكسبوها الاعضاء و اهو هيجي في يوم و اكيد هيتقفل يعني هو في موقع هيفضل طول عمره شغال

و مش هناخد منها حاجة لا الموقع هناخده ولا الفلوس الي عمالين نكسبا هناخدها

ولا هنلاقي نجوم اف ام جاي معانا يتحاسب

شكرا
بالرغم انى اعترضت عليك فى بعض مواضيع الرياضه ولكننا فى النهايه اخوات وطبيعى الصراع سيظل بين الاهلى والزمالك ولكن ارجوك كمل عشان خاطر الاعضاء الى تستاهل ومن ناحيه تقديرك انا اوعدك بمشروع سوف يقدرك ويحقق احلامك وكل الاعضاء تكون معانا فى الحلم .
اجتماعى اخر حاجه
احب انا اوضح نقطه اخيره انى لما كتبت الموضوع ده لم اقصد ابدا اودع تلك الاعضاء الى بحبهم بجد ولكن كان هدفى مش هكتب تانى فى المنتدى ولكن عندما وجدت احبائى يريدون فعلا ان استمر واكتب مقدرش اقلهم لا وهستمر وهكتب والتعامل سيكون معهم فقط اما الاداره فادعو الله ان تعود روح زمان الجميله لانى لاحظت شكوات كثير من الاعضاء طلع مش انا بس والان هبدا صفحه جديده مع الاعضاء وخلاص مش مهم ولا اخبار عاجله ولا بتاع اى عضو اهم من مليون حلقه وموضوع على الاقل المواضيع والمنتدى وكل حاجه هنتركها ونموت ولكن الاصدقاء والاحباء معنا حتى دخول الجنه والنعيم ان شاء الله .
RAGHEB
اهلا ياعام اجتماعى اية ال انت عاملة دة انا لما اتشلت من الاشراف وكل ال انت عارفة انا اة ممكن اكون مش معروف هنا وانا بقالى فترة مش قصية بس عاوز اقوللك انت عارف انى بعزك قد اية وانت عارف لما شدينا فى مواضيع رياضة بجد انت افضا شاب اتكلمت معاة هنا فى المنتدى دة وانا قولت زيك انى خلاص امشى بس بجد انا طلعت من هنا افضل اخوات لية من هنا لو انت عاوز تسيب اخواتك تبقى دى رغبتك ومش مقدرنا يااحمد
hamedahmed
اذا اهلا بيك اجتماعي مرة اخرى فى ساحة المنتدى ويغلق الموضوع بعد حل المشكلة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نصائح ذهبيه لتثبيت الوزن بعد الرجيم ـ حافظى على وزنك بعد الرجيم بدون مجهود
بلوج المنتدى : اعرف اخبار المنتدى وكلو ع المكشوف
الرجيم والارز , الرجيم واستخدام الارز , طرق استخدام الأرز
تحريض علنى لترك المنتدى.............ترك المنتدى؟؟؟ أزاى؟؟...............أدخل وأعرف
الله ياخذ المنتدى واللي عمل المنتدى واعضاء وعضوات المنتدى