نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الأعضاء التهاني والإهداءات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بودعكم قبل الرحيل من المنتدى

الى كل من انسان انا حبيته فى المنتدى بقدم له كل الاعتذار ان هذا اخر يوم لى فى المنتدى فكرامتى بكل صراحه لا تسمح بما حدث الكل يعلم جيدا الحلقات الى كنت بعملها وكانت بتضع كخبر عاجل لحين انتهاء الحلقه وكان عبده او من ساعدنى فى ذلك ولكن تلك الايام كل ما ابعت موضوع الحلقه لم اجد اى رد واخرهم اليوم حلقه للزمالك ولا رد وفى النهايه لما بعت رساله انى مش هكمل الحلقات لان الطبيعى ان الحلقات دى لازم مشاركه جيده ولازم يعلن عنها جيدا ولكى اكد للجميع ان عبده يهتم بتلك الحلقات انه حاطط اسمى فى المدونه التى ساعدت فى وصول المنتدى الى العالميه ولكن الان الظروف تغيرت خلاص حلقاتك ملهاش لازمه وانا بقى مليش لازمه والمنتدى حصل له تشبع وانا بعترف الغلطه منى من الاول لان احمد شطا لما قال على عبده يهمه ادسنس بس انا علطول عملت حلقه وحاولت اصلح بينهم لكن خلاص كل ده اتنسى وفى النهايه رساله منه عايز تكمل برحتك متكملش برحتك والحقيقه انا اشعر بحسره شديده وممكن البعض يقول ايه يعنى حلقه لا تضع لكن انا بقول لكل واحد فيكم جربوا اعملوا حلقه ومتلقيش ولا مشاركه هتعرف وعلى فكره ده مش طلبى لوحدى ده طلب الى بستضيفه كمان ولكن خلاص الامر انتهى واشفكم على خير والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته .

المقال "بودعكم قبل الرحيل من المنتدى" نشر بواسطة: بتاريخ:
اجتماعى اخر حاجه
بجد بشكركم جدا يا جماعه على الاهتمام الواضح وكنت افضل ان اموت قبل ان اجد تلك الاهمال
eljocr
ايه ده للدرجادي وبتقول رحيل انت زهقت اوى مننا كدة
طب علي فكرة بقي انا جايز مش اتكلمت معاك كتير بس باين عليك من طرية كلامك انك انسان محترم جدا
ولا انت بقي شوفتلك ناس احسن مننا؟؟؟؟
hamedahmed
ازايك يااجتماعي
انت عارف انا بعزك اد ايه من ايام الحلقات الى كنا بنعملها سوا فى بطولة افريقيا الماضية
والصراحة انا اول مرة اسمع تلك المشكلة وان شاء الله نحاول تقريب وجهات النظر وانا مقدر تعبك فى تلك الحلقات
لكن عايز اقولك حاجة بجد ولاتعتبره دفاعا وان كان توضيح للامور
عبده لما بيدخل بيلاقى مليون واحد عايزين يحطوا خبر عاجل وبيبقى الموضوع كبير وبالتالى هناك بعض الاعضاء بيزعلوا وده حقهم لكن صدقنى مستحيل ترضى الجميع لكن انا بقولك اكيد هو مايقصدش
واديك شايف الواحد فى الاشراف وفيه ناس بتزعل منه رغم انه والله لايتعمد انه يزعلهم
اتمنى انك تستمر معانا بجد لانك من الشخصيات الجميلة التى لها فكر اعلامى واعى وجميل داخل اروقة المنتدى وتسرى المنتدى بالموضوعات الجادة والجميلة
واوعى تقول اهمال , مستحيل نقدر ننكر جهد الاعضاء الى بيشتغلوا بجد وانت واحد منهم
تقبل فائق احترامى
الفراشة العاشقة
لية بس كدة ومين قال مش همة
صدقنى والله اكيد احنا حاسين بس انا كدة هزعل مش هتستضيفنى فى حلقة
ولية يعنى تسيب المنتدى انت عملت حاجات كتير زى ما بتقول هتسيب كل دة بسهولة على فكرة لو بسهولة ممكن تضحى بكل التعب دة يبقى انت مش تعبت ومش حسيت بقيمة اللى عملته وتبقى بتضحى بمجهودك بكل سهولة من غير ماتتمسك بحاجة
راجع نفسك وفكر بجد هتلاقى انك لازم تكمل ويمكن كمان محدش عارف يتابع البرنامج لان احنا فى ايام امتحانات
ومحدش بيدخل كتير
ياريت تفكر تانى وانا متأكدة ان شاء الله هتغير رأيك
ولا انتى زهقت منا بقى وناوى تسيبنا كدة وبتتحجج بقى مش كدة بردة لاانا كدة ازعل
Shaymaa Sayed
بجد مش عارفه أقول ايه أزاى واحد زيك بنشاطك المعهود يسيب المنتدى أظن الموضوع مش سهل للدرجه ديه

بعد ما تعودنا عليك وعلى نشاطك ومواضيعك الجميله المختلفه عن باقى مواضيع المنتدى تسبنه

ليه كل واحد فى المنتدى متألق ومواضيعه مهمه بعد وقت بيسيب المنتدى ويرحل عنا بعد ما نكون خدنه عليه

وانت بالذات أخى الكريم من أكثر الشخصيات أحترام وتقدير من كل الأعضاء

بجد بيسعدنى جدا لما كنت بتسأل عليا بكل ذوق وأخلاق عليا

أظن القرار متسرع أرجو ان لاتترك المنتدى وتتركنا وترحل وتراجع نفسك وأتكلم تانى مع عبدو باشا أكيد الموضوع هيتحل

بس بالله عليك أخى الكريم لا تترك المنتدى
الفراشة العاشقة
شوفت ان كل بيحبك وبيقدرك ويحترمك
يعنى مفيش حد مش همة وياريت تشوف الكلام كمان اللى كله كتبهولك
يعنى بجد لو يبت المنتدى فى كتير اوى هيزعلوا
اجتماعى اخر حاجه
ايه ده للدرجادي وبتقول رحيل انت زهقت اوى مننا كدة
طب علي فكرة بقي انا جايز مش اتكلمت معاك كتير بس باين عليك من طرية كلامك انك انسان محترم جدا
ولا انت بقي شوفتلك ناس احسن مننا؟؟؟؟
على فكره انا اعرفك كويس وتكلمنا قبل كده بس انت مش فاكر وانا والله مش ممكن هشوف احسن منكم بس انت لا تعرف ما حدث جيدا
اجتماعى اخر حاجه
ازايك يااجتماعي
انت عارف انا بعزك اد ايه من ايام الحلقات الى كنا بنعملها سوا فى بطولة افريقيا الماضية
والصراحة انا اول مرة اسمع تلك المشكلة وان شاء الله نحاول تقريب وجهات النظر وانا مقدر تعبك فى تلك الحلقات
لكن عايز اقولك حاجة بجد ولاتعتبره دفاعا وان كان توضيح للامور
عبده لما بيدخل بيلاقى مليون واحد عايزين يحطوا خبر عاجل وبيبقى الموضوع كبير وبالتالى هناك بعض الاعضاء بيزعلوا وده حقهم لكن صدقنى مستحيل ترضى الجميع لكن انا بقولك اكيد هو مايقصدش
واديك شايف الواحد فى الاشراف وفيه ناس بتزعل منه رغم انه والله لايتعمد انه يزعلهم
اتمنى انك تستمر معانا بجد لانك من الشخصيات الجميلة التى لها فكر اعلامى واعى وجميل داخل اروقة المنتدى وتسرى المنتدى بالموضوعات الجادة والجميلة
واوعى تقول اهمال , مستحيل نقدر ننكر جهد الاعضاء الى بيشتغلوا بجد وانت واحد منهم
تقبل فائق احترامى
على فكره يا احمد والله كان عبده بيشتكى ليه على الاميل من حكايه الرسائل وكنت بقله معلشى وكمان والله ياما بعت اخبار عاجله ولم تنشر ومزعلتش وقلتله على الاميل انا ليه مواضيع ولم تنشر بس مش هزعل منك وكان منهم خبر مرتضى منصور وشوبير ولكن يا احمد لما يحصل ان اليوم الظهر عملت حلقه للزمالك عن كاس مصر واحنا متعودين اى حلقه بتنشر فى وقتها وبعد انتهاء الحلقه تتشال لانى لازم الدعايا لاى برنامج عشان المشاركه وانت عارف كده كويس وكنت بتشاركنى لكن اليوم بعت 4 رسائل وعبده قاعد ولا سال ولما بعت له رساله انى مش هعمل حلقات تانى للاهمال ولو عايز كمان تشلنى من الاشراف تفضل لان انا مشرف البرامج الاعلاميه الى محدش مهتم بيها اذن انا كمشرف مليش لازمه وكان الرد على الرساله انا عبده شايف البرامج ملهاش لازمه تبقى اخبار عاجله مع انه كان مهتم جدا فى الاول لدرجه انه اعطانى رقم موبيله عشان اى حلقه اتصل بيه ينزلها علطول ولكن سبحان مغير الاحوال وعلى فكره يا احمد للمره الالف انا مش بتحايل زى ناس تانيه عشان موضوعى ينزل فى العاجل ومستعد ابعتلك مواضيع كانت تستحق ان تكون فى الاخبار العاجله ولم تكن وبعد كل ده وحسرتى على الايام الحلوه الى قضتها هنا والله يا احمد انا كرامتى وجعانى اوى دلوقتى .
اجتماعى اخر حاجه
لية بس كدة ومين قال مش همة
صدقنى والله اكيد احنا حاسين بس انا كدة هزعل مش هتستضيفنى فى حلقة
ولية يعنى تسيب المنتدى انت عملت حاجات كتير زى ما بتقول هتسيب كل دة بسهولة على فكرة لو بسهولة ممكن تضحى بكل التعب دة يبقى انت مش تعبت ومش حسيت بقيمة اللى عملته وتبقى بتضحى بمجهودك بكل سهولة من غير ماتتمسك بحاجة
راجع نفسك وفكر بجد هتلاقى انك لازم تكمل ويمكن كمان محدش عارف يتابع البرنامج لان احنا فى ايام امتحانات
ومحدش بيدخل كتير
ياريت تفكر تانى وانا متأكدة ان شاء الله هتغير رأيك
ولا انتى زهقت منا بقى وناوى تسيبنا كدة وبتتحجج بقى مش كدة بردة لاانا كدة ازعل
والله لو تعرفى انا فى حسره قد ايه تعرفى بحبكم قد ايه ولكن مينفعش لازم الظروف تتغير انتى لو كنتى من زمان فى المنتدى كنتى تشوفى كميه المحبه بين المشرفيين والاداره والاعضاء لكن الان خلاص انا حاسس ان العمليه بيزنس وبس
moustafa capo
بسم الله الرحمن الرحيم

رغم اني اقدر تمام ان يتعب شخص في عمل شئ يحبه ويتمني ان يري ثمرة نجاحه
ولا يجد النتائج المطوبة

ولكن ان لا اوافق علي كلامك يا ابو حميد
واراه نوع من انواع الهروب
وانا عارف انك مش كده يبقي استمر فيما بدأت فيه

واثبت لنفسك قبل الغير انك محق

لا تتسرع في اي قرار

اتمني تغيير رايك ودمت في محبة الله

اجتماعى اخر حاجه
بجد مش عارفه أقول ايه أزاى واحد زيك بنشاطك المعهود يسيب المنتدى أظن الموضوع مش سهل للدرجه ديه

بعد ما تعودنا عليك وعلى نشاطك ومواضيعك الجميله المختلفه عن باقى مواضيع المنتدى تسبنه

ليه كل واحد فى المنتدى متألق ومواضيعه مهمه بعد وقت بيسيب المنتدى ويرحل عنا بعد ما نكون خدنه عليه

وانت بالذات أخى الكريم من أكثر الشخصيات أحترام وتقدير من كل الأعضاء

بجد بيسعدنى جدا لما كنت بتسأل عليا بكل ذوق وأخلاق عليا

أظن القرار متسرع أرجو ان لاتترك المنتدى وتتركنا وترحل وتراجع نفسك وأتكلم تانى مع عبدو باشا أكيد الموضوع هيتحل

بس بالله عليك أخى الكريم لا تترك المنتدى
استاذه شيماء لما تتعودى على منتدى ويعتبر بيتك وعبده اكثر من اخ وحكايه الحلقات الى فيها خلاف عبده اول واحد شجعنى على تلك الحلقات والان يقلى الحلقات مش مهمه وعلى فكره يا استاذه شيماء انا لو مش بحب المنتدى ده واعضاءه كان ممكن اقول انا بقالى سنه واكثر عايز ابقى مشرف عام ولكن انا يهمنى الشغل فى المنتدى بغض النظر عن اى مركز
توته بسكوته
بسم الله الرحمن الرحيم

احمد
ايه الكلام الغريب دا
انا فعلا اول مره اعرف ان الحلفات بتنزل يعني لو كنت وزعت اللينكات علينا
وبعدين بسهوله كدا تقول همشي يااااااااااااااه
مكنتش اتوقع بالطريقه دي يا احمد
على العموم الحريه في الاخر ليك
والمنتدى سيفتقدك ونحن قبله
تمنياتي لك بالتوفيق
بس علشان تكون عارف انا كنت زعلانه منك قبل كدا
بس زعلي زاد وزاد جدا
فكر تاني بعد اذنك
لو كنا تستحق منك انك تفكر لو مش علشان
مجهودك
علشانا وعلشان صحابك
وله احنا هونا عليك اوي كدا

مش عارفا اقول ايه اكتر من كدا
لاتعليق
اجتماعى اخر حاجه
بسم الله الرحمن الرحيم

رغم اني اقدر تمام ان يتعب شخص في عمل شئ يحبه ويتمني ان يري ثمرة نجاحه
ولا يجد النتائج المطوبة

ولكن ان لا اوافق علي كلامك يا ابو حميد
وانا عارف انك مش كده يبقي استمر فيما بدأت فيه

واثبت لنفسك قبل الغير انك محق

لا تتسرع في اي قرار

اتمني تغيير رايك ودمت في محبة الله

والله العظيم يا مصطفى مش هروب بس انت فاهم اى حلقه فى الدنيا لازمتها حاجه واحده مشاركه الاعضاء اثناء الحلقه لكن تخيل حلقه مدتها ساعتين لم يشفها غيرى والى مستضيفه فى الحلقه انا بقعد اعتذر له على فشل الحلقه وكمان تخيل لما الاداره تكون معاك ومسانده وفجاه مع السلامه ايه رايك
اجتماعى اخر حاجه
بسم الله الرحمن الرحيم

احمد
ايه الكلام الغريب دا
انا فعلا اول مره اعرف ان الحلفات بتنزل يعني لو كنت وزعت اللينكات علينا
وبعدين بسهوله كدا تقول همشي يااااااااااااااه
مكنتش اتوقع بالطريقه دي يا احمد
على العموم الحريه في الاخر ليك
والمنتدى سيفتقدك ونحن قبله
تمنياتي لك بالتوفيق
بس علشان تكون عارف انا كنت زعلانه منك قبل كدا
بس زعلي زاد وزاد جدا
فكر تاني بعد اذنك
لو كنا تستحق منك انك تفكر لو مش علشان
مجهودك
علشانا وعلشان صحابك
وله احنا هونا عليك اوي كدا

مش عارفا اقول ايه اكتر من كدا
لاتعليق
توته انتى عارفه كويس انا بحب الاعضاء قد ايه ومقدرش ابعد عنكم بس المنتدى ده يمتلكه اداره والاداره مش مقدره مجهودك لو فى اى وظيفه الواحد هيمشى وانا مستحيل ابعد عنكم هسئل عنكم دائما ولكن عودتى المنتدى فى حاله لو رجعت الامور زى زمان فى محبه وتقدير
توته بسكوته

انتا هامك الارداره اكتر من الاعضاء
ودا تفكيرك محدش يقدر يعترض عليه
بس احب ابينلك المنتدى مش مجرد اداره
وبنشكرك على البيعه دي يا احمد
بس انتا تبيع زي منتا عايز اما تمشي ومش تمشي
مش قرارك لوحدك ومش برغبتك
احنا لينا يد في الموضوع
وياريت بعد اذنك تفكر بدل المره مليووووووووون
لو كان فعلا لينا غلاوه عندك
وفي انتظار سحب الانسحاب دا
تحياتي
اجتماعى اخر حاجه
يا جماعه خلاصه الموضوع انا مش ممكن اسيب الاعضاء الى حبتها ولكن حكايه الكتابه فى حاله عوده المحبه والحب بتاع زمان وحكايه الحلقات تذاع او غير تذاع مش مشكله مع انى اى منتدى حتى لو الحلقات مش هتنشر فى الاخبار العاجله تنشرفى بنر ده اقتراح لانى عبده ميعرفش ان فى اعضاء كنت متفق معاهم هيعملوا حلقات جديده ولكن خلاص لو الحال استمر على كده محدش هيفكر ولكن فى النهايه اتمنى تعاد الامور لجمالها مره اخرى وبجد خساره يا عبده .
اجتماعى اخر حاجه
انتا هامك الارداره اكتر من الاعضاء
ودا تفكيرك محدش يقدر يعترض عليه
بس احب ابينلك المنتدى مش مجرد اداره
وبنشكرك على البيعه دي يا احمد
بس انتا تبيع زي منتا عايز اما تمشي ومش تمشي
مش قرارك لوحدك ومش برغبتك
احنا لينا يد في الموضوع
وياريت بعد اذنك تفكر بدل المره مليووووووووون
لو كان فعلا لينا غلاوه عندك
وفي انتظار سحب الانسحاب دا
تحياتي
لا يا توته اقرئى ردى الاخير والله مستحيل ابعد عنكم
hamedahmed
ياعم اجتماعي صدقنى والله التعامل عبر النت قد يشوبه الكثير من سوء الفهم بين الجميع فنحن نخاطب بعض من خلال رسائل وصدقنى جميعا لانرد ان يزعل منا احد ولكن نريد فقط تفهم المواقف وانا متفهم موقفك ولكن وجودك مهم جدا معانا فى المنتدى باعتبارك اداة اعلامية جميلة جدا ولك فكر ابداعي جميل
nonosh
السلام عليكم

واضح انى وصلت متاخر ..بس كويس انك خدت القرار الصح بالبقاء

بص يا احمد كبر دماغك لاننا هنا مش عشان لقب او موضوع او حتى حلقات تتحط في العاجل

احنا هنا عشان في ناس بنحبهم وبيحبونا في بينا ود ومحبه صعب نستغنى عنها ونضيعها

وبعدين انت ازاى تفكر تسيب المنتدى قبل الحلقه الكبيره ... ولا ناوى تخلف وعدك ؟؟؟؟

أميرة الورد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا اخ احمد لو كان المشكلة ان البرنامج يتحط فى الاخبار العاجلة فالواحد لازم يعمل لصديقو 70 عذر ودى وصية الرسول عليه السلام
فممكن تكون حجات كتير توقف فى عمل رغبة كل عضو فى المنتدى ارضاء كل الناس صعب

اما عن الردود فانا احب اقولك ان الردود مش هتزيد لموضوعك او تنقص منو اهم حاجة ثقتك بنفسك متتهزش

وطالما مقتنع ان الى بتعملو صح وبتتعب عليه

اذا اجتهد المؤمن فاصاب فله اجران وان اجتهد واخطا فله اجر

يعنى اجتهادك فكل الحالات انت مجازا عليه

رد مننا من عدمو مش هينقص لمجهودك الواضح هو صحيح هيشجعك للتواصل انما عدم وجودو متخلهوش يحبطك

منكرش انى كنت متابعة برامجك وفعلا هى جميلة وهادفة ولو انى مش برد على كل موضوع فى المنتدى ككل واعتذر عن ذلك بس مننكرش انى متابعة
وفى زيى كتيييير

فمتزعلش من اخواتك

تحياتى لك بود
mahmoudmaiz
ياعم اجتماعي صدقنى والله التعامل عبر النت قد يشوبه الكثير من سوء الفهم بين الجميع فنحن نخاطب بعض من خلال رسائل وصدقنى جميعا لانرد ان يزعل منا احد ولكن نريد فقط تفهم المواقف وانا متفهم موقفك ولكن وجودك مهم جدا معانا فى المنتدى باعتبارك اداة اعلامية جميلة جدا ولك فكر ابداعي جميل
انا اسف ليك بس ليه اسلوبك كده
حاسس اننا قعدين فى مجلس قيادة الثوره ههههههههههههه

بص يا احمد انتا كلامك كله صح الاخ عبدو مع احترامى ليه شبع اوى من المنتدى وعمل منه اللى كان بيحلم بيه وخلاص بقى نسى الناس اللى كانت سبب من اسباب النجاح وواحد زيك موجود من بداية المنتدى
وليك دور مهم فى مجالك زى ما كل الاعضاء ردوا وقالوا

والناس اللى بتبرر لعبدو انا مش فاهم والله
فى حكايه الاخبار العاجله بالذات علشان عليها كلام كتير

نفسى افهم عبدو اه فى سنة الامتياز خلاص يعنى مفيش دراسه فى شغل على خفيف كده
يعنى هو مش معاه لاب توب علطول علشان يتابع النتدى من اى مكان دا المفروض على صاحب منتدى كبير جدا زى ده

على الاقل مش معاه موبايل i phone يدخل على المنتدى فى اى وقت يحط ويتابع كل حاجه فى ثوانى

انا مش عارف والله انتوا بتتكلموا فى ايه لكن هوو خلاص شبع مش محتاج بقى مجهود الاعضاء اللى كان زمان بيجرى وراهم

المفروض يبقى فى اهتمام شويه وتقدير لكل الاعضاء المهميمن اللى فعلا كانوا من اهم اسباب نجاح المنتدى

والمنتدى بكل صراحه بيجيب دخل كبير جدا لبعدو ربنا يباركله طبعا
لكن احب اقوله ان فى منتديات اصغر منه وبتدفع للمشرفين بتوعها فلوس لانهم تعبوا ووساعدوا فى المنتدى

مش مش معبراهم زيك

واقولك يا احمد متزعلش بص نصيحتى ليك انك تفوق وتشتغل لنفسك شويه زى الاعضاء اللى سبقوك كده وانتا فاهم طبعا

يعنى المنتدى يبقى عندك مجرد تسلية مع اصحابك ومتفكرش تفيد كفايه كده بقى جهد على الفاضى او لناس تانية
mahmoudmaiz
وحكاية البرامج الاعلامية المفروض او ع الاقل تبقى هدية منك يا عبدو لاحمد حتى يا عم لو هى مهمه بالنسبة ليك او بالنسبة لبعض الناس
الفمروض عليك كتشجيع لاحمد تحطها فى العاجل
mahmoud elsharkawy
اية دة انت استغليت تعبى وانى تعبان وتقوم تعمل كدة

اية ياعم احنا مش كنا مع بعض الصبح وكلمتك بردو فى موضوعى انا وقولتلى حظك كدة معلش وكدة

اية الى جد فى الموضوع منتا عارف الى فيها احنا هنا علشان حبايبنا واصحبنا ونفيد الناس ونستفيد

دة المكسب الوحيد فى الموضوع

اما بقى الى حصل دةمش جديد يعنى احنا مش هنستجد على الموضوع دة

ومتنساش احنا بنفكر فى اية .................

انا مش عايز افسر عاشان الحسد :d

خليك علشان حلمك يابوحميد ومش هتلاقى احسن من الناس دى تسعدك والله
zapata
انا لم اتعامل معك كثيرا لكنني بدوري سوف انسحب من هذا المنتدى ، لأسباب لا داعي لذكرها ، وداعا يا قوم ربما نلتقي بمنتديات اخرى على العموم انا لا أغير اسمي zapata .

انا اعتذر من الجميع .
hoba_elprinse
علي فكرة المنتدي دا حلو لكن عيبوه كتير

انا مع إجتماعي في حكاية البهدله و حرقة الدم فعلا في ناس بتتعب جامد و مبتاخدش حاجة

و ناس بتحطولها الحاجة علي الجاهز في العاجل

المنتدي دا الي منجحه الفلوس الي بيكسبوها الاعضاء و اهو هيجي في يوم و اكيد هيتقفل يعني هو في موقع هيفضل طول عمره شغال

و مش هناخد منها حاجة لا الموقع هناخده ولا الفلوس الي عمالين نكسبا هناخدها

ولا هنلاقي نجوم اف ام جاي معانا يتحاسب

شكرا
hoba_elprinse
و انا فكرت كتير من اني انسحب و كل مرة بتراجع و اقول خلاص مش مشكلة في كتير اتظلموا
hoba_elprinse
لكن هيجي اليوم الي اقولكم اني منسحب و اطال بحذف عضويتي
Dr! Ahmed
طيب نقول حاجتين

اولا : انا مع كل الناس اللى قالت ان المنتدى مبقاش تمام وعبدو مش بيهتم بيه "دة كلام صح "

يبقى المفروض من عبدو ان يغير طاقم المشرفين ..

ثانيا : فى حكاية ان الاخبار تتحط فى العاجل "اسمها الاخبار العاجلة " يعنى الاخبار الجديدة اخبار اليوم

مش برامج اعلامية اليوم معلش يااجتماعى

هوا انا اها لو حضرتك عندى فى المنتدى وبتعمل برامج زى دية هشجعك علشان يبقى فى ترابط بين الاعضاء ويبقوا اسرة

لكن عبدو مش مطالب انوا يحطهم فى الاخبار العاجلة

لى رجعة
اجتماعى اخر حاجه
طيب نقول حاجتين

اولا : انا مع كل الناس اللى قالت ان المنتدى مبقاش تمام وعبدو مش بيهتم بيه "دة كلام صح "

يبقى المفروض من عبدو ان يغير طاقم المشرفين ..

ثانيا : فى حكاية ان الاخبار تتحط فى العاجل "اسمها الاخبار العاجلة " يعنى الاخبار الجديدة اخبار اليوم

مش برامج اعلامية اليوم معلش يااجتماعى

هوا انا اها لو حضرتك عندى فى المنتدى وبتعمل برامج زى دية هشجعك علشان يبقى فى ترابط بين الاعضاء ويبقوا اسرة

لكن عبدو مش مطالب انوا يحطهم فى الاخبار العاجلة

لى رجعة
دكتور احمد انا هرد عليك الاول لانك يظهر انك مش متابع من الاول الكل بيقول البرامج مش مفروض تتحط فى الاخبار العاجله مش ده كلامك طب اذا كان صاحب الامر وعدك ان اى حلقه هتعملها هتنزل فى الاخبار العاجله لغايه ما الحلقه تخلص ممكن تقلى طب فيها ايه لو الحلقه منزلتش هقلك ان الحلقه لمده ساعتين فقط يعنى حضرتك او اى عضو دخل بعد ساعتين كانوا بيشاهد حلقه معاده فى التليفزيون عشان كده لازم اى برنامج شهره كبيره اثناء اداء الحلقه لكن لو الحلقه زى اى موضوع عادى كنت مش ههتم وانا والله ليا اخبار عاجله كثيره لم تنزل ولم اعترض ولو مش متابع تابع مواضيعى وانت تتاكد

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نصائح ذهبيه لتثبيت الوزن بعد الرجيم ـ حافظى على وزنك بعد الرجيم بدون مجهود
بلوج المنتدى : اعرف اخبار المنتدى وكلو ع المكشوف
الرجيم والارز , الرجيم واستخدام الارز , طرق استخدام الأرز
تحريض علنى لترك المنتدى.............ترك المنتدى؟؟؟ أزاى؟؟...............أدخل وأعرف
الله ياخذ المنتدى واللي عمل المنتدى واعضاء وعضوات المنتدى