نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة رابطة مشجعي نادي الزمالك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الحلقه الاولى من برنامج الزمالك اون لاين

والله يا كابتن احمد طمنت جماهير الزمالك ولكن يا كابتن محمود هل تتفق ان احمد جعفر يستطيع ان يقود الزمالك الجمعه خاصه ان احمد جعفر تصريحه ان ما يحدث لى هو سوء توفيق فقط مع ان جماهير الزمالك تقول اشياء اخرى مثل نقص لياقه قله سرعه البديهه وغيرها من الامور وهل تفضل شريف اشرف ؟

المقال "الحلقه الاولى من برنامج الزمالك اون لاين" نشر بواسطة: بتاريخ:
mahmoud elsharkawy
هو من الافضل وجود احمد جعفر لانة موجود مع الفريق والتشكيلة الاساسية وكمان بيفتح كويس فى الملعب

وهو سوء توفيق وعدم الخبرة لدية وكمان كان خارج الحسبان تماما فى الموسوم الاول فى ظل وجود ميدو وعمرو ذكى

وفجائة بقى اساسى وفى ظل عدم الصقة من قبل الجماهير بسبب سوء النتأج فى الموسوم الاول

وهو ركز مع العميد لانة كان معاه فى المصرية للاتصالات فى الموسم الى فات

وانا متفائل جيدا بية وان شاء الله هيجيب جون فى لقاء القمة
اجتماعى اخر حاجه
كلام جميل جدا وباحب اطمن كل جماهير الزمالك احمد جعفر وشريف اشرف قادرين على هز شباك الاهلى والان عايزين نفتح قضيه التذاكر وبسئلك يا كابتن محمود هل حصلت على تذكره لقاء القمه وانت يا كابتن احمد اليوم سمعنا عن السوق السوداء التذكره الى ب15 جنيه بقت ب 40 جنيه الى متى ستظل تلك المشكله وما حلها من وجهه نظركم ؟
Ahmed Abdo
المشكله فى سوء التنظم
ودى مشكلة بتحصل فى كل اللقات الهامه
مش مشكلة لقاء القمه بس
واعتقد ان الشعب المصرى اتعود على كدا
هههههههههه
mahmoud elsharkawy
والله انا لحد دلوقتى لسة محصلتش ع تذكرة لحد وقتنا هذا

والمشكلة دى مش هتتحل الا بوجود الضمير داخل الانسان

لان المسؤلين عن التذاكر بيبوعوها فى السوء السودا لربح الذائد
اجتماعى اخر حاجه
والله انا مش عايز اعلق على اتحاد الكره وسوء التنظيم الدائم ولكن قضيه اتحاد الكره سنتناولها بعد مباراه القمه والان نتكلم فى لغه الارقام كابتن محمود فى لغه الارقام بين الناديين تاريخيا عندما يتعادل الفريقين فى الدور الاول تعادل سلبى كان دائما الدور الثانى فوز للاهلى وربح الدورى هل ترى تلك الاحصائيه تشائم على لقاء الجمعه ام الزمالك يستطيع فك تلك الاحصائيه ؟
mahmoud elsharkawy
هى احصائية حقيقية وفعلا كل متعادل الاهلى والزمالك فى الدور الاول بدون اهداف بيكسب الاهلى فى الدور التانى

بس انا عايز اقول حاجة لما الاهلى كان فى مركز بعيد عن الزمالك بفارق كبير واتى الاهلى من بعيد وفاز بالدورى

كان حالو حال الزمالك فى الموسم الحالى نقدر نقول ان الزمالك هياخد الدورى

دة من عالم الغيب والغيب لايعلمه الا الله

ولاكن هى امنيات اتمنا ان الزمالك يفوز فقط ولا اجزم
اجتماعى اخر حاجه
بالفعل كابتن محمود والزمالك فى امل ان شاء الله للدورى ولكن يا كابتن احمد الاهلى اخر السنوات فوز متكرر على الزمالك هل تعتقد انها توثر على نفسيه الزمالك؟
Ahmed Abdo
اكيد لا طبعا يا كابتن
لو هتأثر كانت اثرت على الزمالك من الاول
على رأى محللنا الكبير الكابتن محمود كلها امنيات
وانا طبعا اتمنى الفوز لنادى الزمالك ان شاءالله
واتمنى المباراة تخرج بشكل جيد بعيد عن المشاكل
وبكل روح رياضيه وكل جمهور يشجع ناديه بكل ادب واخلاك
ان شاء الله
اجتماعى اخر حاجه
كلام منطقى يا كابتن احمد والان نحب نشكر كابتن محمود مش هيقدر يكمل معانا لانه مسافر الى ميت عقبه للحصول على تذكره المباراه يارب يحصل عليها
اجتماعى اخر حاجه
والان يا كابتن احمد نتكلم عن فنيات المباراه سريعا كابتن ايمن عبد العزيز قال الفوز على الاهلى سهل بسبب ضعف دفاعه هل توافق على ذلك ؟
mahmoud elsharkawy
الان نحب نشكر كابتن محمود مش هيقدر يكمل معانا لانه مسافر الى ميت عقبه للحصول على تذكره المباراه يارب يحصل عليها
ايوا كدة ادعولى يارب

انا زى مايكون داخل حرب بكرة

انا بشكركم جميعاً وان شاء الله فى حلقات جديدة مع زمالك اون لاين
Ahmed Abdo
فى رعاية الله يا كابتن محمو د .........
_ هو مع احترامى الشديد للكابتن ايمن عبد العزبز
انه لايوجد فوز سهل وفوز صعب
تانى حاجه ان الاهلى فريق مش سهل
ولكن بالنسبه لضعف دفاع الاهلى
هو فعلا الاهلى فى الدور التانى بيعانى من ضعف خطير فى دفاعه
ده ممكن بساعد شويه مهاجمى الزمالك
بس لقاء القمه بيبقى له حسابات اخرى ...........
اجتماعى اخر حاجه
ونظرا لتاخر الوقت وان التحليل الفنى يحتاج دقه شديده لذلك يوم الجمعه الساعه 2 الظهر سوف نقوم بتحليل المباراه وطبعا المباراه هتكون الجمعه فالوضع مناسب ان يعيش مشاهدينا الاجواء التحليليه فى يوم المباراه والمفاجاه من الممكن ان نستضيف طرف اهلاوى لتكون حاله تحليل خاصه للقاء القمه وبالفعل بشكر كابتن محمود على وجوده اليوم وتحليله الرائع
اجتماعى اخر حاجه
فى النهايه احب ان اقول ان مباراه الزمالك والاهلى قمه بلا شك والخبر السعيد اليوم التصويت فى موقع الفيفا على افضل الفرق شعبيه فى الوطن العربى وفاز الاهلى والزمالك باكبر شعبيه اتمنى تكون المنافسه مشتعله ولكن بكل روح رياضيه وكبرنامج للزملك نتمنى التوفيق للزمالك بلا شك
اجتماعى اخر حاجه
وفى نهايه الحلقه احب اشكر مشاهدينا على متابعتنا والكابتن احمد ومحمود واتمنى تكون الحلقه نالت اعجابكم واترككم مع كليب اهداء لنادى الزمالك وهذا الكليب هديه للابطال فى اليد وتحفيز للقدم يوم الجمعه .

واتمنى تنال الحلقه اعجابكم والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اجتماعى اخر حاجه
ايه يا جماعه هى الحلقه مش عجبه حد ولا المنتدى كله اهلاويه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الحلقه الاولى من برنامج هات من الاخر
الحلقه الاولى من برنامج الرابحون عبر الانترنت
الحلقه الثانيه من برنامج الزمالك اون لاين
الحلقه الاولى من برنامج استاد انجولا