نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مفاجأة مدوية بالصور.اتهام غادة كمال الطبيبة المحجبة المسحولة انها ليست محجبة

اخي لكريم ليش الدجل على بنات الناس ومنوين جب هي الله يلعن ام الدنيا الكذابة ارجو عرض تعليقي مالم فسوف يخترق الموقع في غضون اسبوعين بمساعدة من دكتور اليمن هكر والدكتور دمار

المقال "مفاجأة مدوية بالصور.اتهام غادة كمال الطبيبة المحجبة المسحولة انها ليست محجبة" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdou ismail
الاسلام عليكم
طبعا ان ضد الموضوع تمام حتى ولو كانت بالفعل نفس الفتاة اعترض ايضا على نشر صور لها باى حال من الاحوال ومع ذلك انا اشهد للمجلس العسكرى بأنه على صواب فى كل ما فعله سواء هذه الفتاه او غيرها . انا لست الوم فقط على الفتاه حماسها الزائد عن الحد فى موقع ليس لها فيه من شئ ولكنى الوم على كل اب وكل ام تسمح بنزول بناتهم وانا احدد البنات والنساء على وجه الخصوص نزول الميدان لاى سبب من الاسباب واصر على انه ليس كل من فى الميدان عنده ولاء لمصر فالكثير منهم من البلطجية واتباع للنظام الفاسد القديم والكثير منهم ممن يرغبون فى اثبات الوجودية وهم ليس لديهم عى فكره عن الامر اساسا . اسف على الاطاله ولكنى اردت ان اوضح انه من وجهة نظرى الشخصية انا ضد عمل المرأه فى كل المجالات . الله لا يسامجك يا قاسم يا امين
MIDOMAS
يا اخي
حرام عليك
بقي هي دي
تعبتني و تعبت عيني و انا عمال امقق في البنات
عشان اعرف انت تقصد انهي واحدة
ولا واحدة فيهم شكلها
و بعدين افرض يا اخي انها كانت من غير حجاب
و ربنا هداها و اتحجبت
ربنا يهديك انت كمان
تروح تجيب صورتها و هي من غير الحجاب و تفضحها كدة
يا اخي خللي عندك دم
يا اخي مواضيعك كلها نيلة كدة
و ترجع تقول انا مالي انا اصل انا ناقل من حتة تانية
و ما حدش يشتم
و روحو اشتمو الناس اللي بانقل منها
يا اخي و فر علي نفسك الشتيمة
ووفر علي
صحابك
اللي بتنقل منهم و تجيب لهم الشتيمة كل شوية
ما تعرفش حد عدل شوية تنقل لنا منه موضوع يكون مفيد
عشان نشكرك و نشكره
ولا صحابك اللي بتنقل منهم كلهم زيك كدة
MIDOMAS
اخي لكريم ليش الدجل على بنات الناس ومنوين جب هي الله يلعن ام الدنيا الكذابة ارجو عرض تعليقي مالم فسوف يخترق الموقع في غضون اسبوعين بمساعدة من دكتور اليمن هكر والدكتور دمار
الاخ العزيز الزائر اليمني
هوا احنا ناقصينك
تيجي تهكر علي الموقع
و انت معترض علي صاحب الكلام
ولا معترض علي الموقع نفسه
يا عالم
يا ادارة ابوس ايديكم
امنعوا الزوار من التعليق
خلونا نعرف هوية المتحدث
خلونا نعرف احنا بنكلم مين بالظبط
زائر مصرى
بنت مسحولة ولا محجبة المهم انها مصرية
اخاف الله
رد : مفاجأة مدوية بالصور.اتهام غادة كمال الطبيبة المحجبة المسحولة انها ليست محجبة
إتق الله !
من أدراك بأنهن ساقطات و حتى إن كنت رأيتهن فى و ضع الساقطات لا يكفى لأن تقذف أحدهن بدون أربعة شهداء !

وَالَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ ثُمَّ لَمْ يَأْتُوا بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاءَ فَاجْلِدُوهُمْ ثَمَانِينَ جَلْدَةً وَلَا تَقْبَلُوا لَهُمْ شَهَادَةً أَبَدًا وَأُولَئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ (4) ....
حمادة السندباد
بصراحة كل لبسهم وهم مزاز

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مفاجأة مدوية : بعد اعترافها بزواجها الجديد غادة عبد الرازق تصرح قائلة نعم عدت لعصمة زوجي محمد فودة !!
الفتاة المسحولة خلعت ملابسها بنفسها وزميلها صورها +صورة للفتاة غير محجبة ولبسه فوق الركبة
غادة كمال الفتاة المسحولة فى التحرير ترفع لافتة الشعب يريد سحل المشير