نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مفاجأة مدوية بالصور.اتهام غادة كمال الطبيبة المحجبة المسحولة انها ليست محجبة

صورة خطيرة نشرتها صفحات كلنا بنحب اللواء محسن الفنجري و الصفحات المؤيدة للمجلس العسكري اليوم حتي تثبت ان الطبيبة غادة كمال التي قيل انها سحلت في التحرير وظهرت في وسائل الاعلام الاخيرة ليست محجبة بل بالعكس ان ملابسها غير محتشمة اطلاقا وظهرت في صورة قديمة لبنات يشكلون علم مصر بمنظر غير محترم اطلاقا
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

غادة كمال يقال انها طبيبة قد سحلها بعض جنود الجيش المصري في ميدان التحرير في احداث فض اعتصام مجلس الوزراء الاخيرة, وظهرت في اكثر من برنامج تليفزيوني تحكي ماذا حدث معها وهي ترتدي الحجاب

انا شخصيا لم اتبين ان كانت هي غادة كمال أم لا , لذلك احضرت لكم لتحكموا بأنفسكم ونستفيد من ارائنا, دمتم سالمين

شاهد

المقال "مفاجأة مدوية بالصور.اتهام غادة كمال الطبيبة المحجبة المسحولة انها ليست محجبة" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
تذكر قول الله تعالى (مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ )
%u0632%u0627%u0626%u0631
اولا: غاده ليست الفتاة المسحولة اللى كلنا شفنا الفيديو بتاعها .. غادة تم تعذيبها هى وطبيبة اخرى اسمها فريده ومجموعة اخرى من الشباب والبنات اطباء وصحفيين ونشطاء منهم نور ايمن نور داخل مجلس الشعب
ثانيا: مش شبهها خااالص ولا تقرب لشكلها اتقوا الله
%u0632%u0627%u0626%u0631
البس نضاره احسن ...بقى مش عارف اذا كانت هى ولا لآ ..........اتقوا ربنا بقى و بطلو الجو الرخيص ده
hrap
يا اخي اتقي الله وبلاش ترويج اشاعات
%u0632%u0627%u0626%u0631
علي فكره الصور مختلفه خااااااااالص ومفيش اي وجه تشابه انا بشوف الصور ومش عارف مين في الاربع بنات تقصدو بيها غادة كمال بلاش بقي الحاجات دي ونبي والتشويه في اعراض الناس ياعم قدر اختك او امك او مراتك في الموقف ده هترضي حد يطلع يقول عليها كده ساقطه وحتي لو ساقطه ربنا امر بالستر مش تيجي في قلب الميدان وتسحلها وتعريها من هدومها معاك ان المجلس العسكري عمل حاجات كويسة بس مش عشان عمل حاجه كويسة يبقي هو ملاك بالعكس مفيش انسان معصوم من الغلط وبردو زي ما كان في ناس بتسحل البنت دي وضربتها وعريتها من ملابسها كان في واحد غطي جسمها المتعري تاني معني كده ان المجلس فيه الوحش وفيه الحلو زي اي حاجه في الدنيا
ف ياريت بعد ازنكم بلاش الغلط في اعراض الناس اتقوا الله حرام والله كده
%u0632%u0627%u0626%u0631
اااااه .. حملة التشويه ابتدت بقى .. أنا مش شايف إنها شبهها خالص أولاً .. و ثانياً (ده لو هي شبهها) في حاجة اسمها فوتوشوب .. و ثالثأً دي قديمة تنين - فلو هي أساساً - ما هو ممكن تكون اتحجبت
هوستك
مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ
%u0632%u0627%u0626%u0631
لا يوجد اي تشابه ولو5% وبعدين دي متصوره فين دي معموله مخصوص للتعتيم

لا اله الا الله
----------------ابسط الامور لو نلاحظ الفرق ما بين الانف والفم في الاساسيه يوجد فارق مع مرعاة فرق مقاس ____والوجه الاساسي غريض ام مسحوب واشياء اخري واضح الفرق جدا مع ملراعاة مقاس
%u0632%u0627%u0626%u0631
عاوز تدافع عن المجلس العسكرى ...... ماشى معاك
لكن تشوه صورة فتاة بالعافية لأ ...... إتعدل ياض
karam fox
تنويه

علي فكرة ياشباب انا مش بدافع عن مجلس عسكري ولا باعترض علي الطبيبة غادة كمال,

انا احضرت لكم وقلتلكم مين اللي نشرها في اول سطر, فلو هتشتموا اشتموا في الناس اللي ركبت , انما هنا انا بانقل الخبر بس لكن عمرنا ما بنفبرك اخبار
%u0632%u0627%u0626%u0631
شيلها احسن لانك هتتحاسب عليها من ربن اوانت ايه مش مسلم دى مش اختك فى الله حرام عليك لم تلاقى حاجه زى كدا اتقى الله فيها وفى اهلها وماتنزلشى خبر زى دا مالوش لازمه مش هيفرق فى حاجه لانى الناس خلاص عرفتها وبعدين يابنى فى ناس اتقدمتلها بعد الموضوع دا يعنى معنى كدا انى الدنيا كلها عارفها وعارفه هيا مين وعاملت ايه وبتعمل ايه مافيش داعى تحمل نفسك ذنوب بلا خبر بلا بتاع
هي واللي يقول غير كده كداب ثانيا انها لم تسحل بل العساكر كانوا بيشلوها بعد ما اغمي عليها من الغاز واتفرجوا على الفيديو بالكامل وبلاش بغبغه
منار الزائرة :)
مش متركبه حقيقية وقديمة لكن الله اعلم هى هى ولا لا
%u0632%u0627%u0626%u0631
أتقوا الله ... وبطلوا كدب مختلفه تماما
%u0632%u0627%u0626%u0631
لو كان فى بنات بالمنظر دا فى التحرير كان الاعلام والجرايد نشرت صورهم، باين جدا الكذب بتاعكم
%u0632%u0627%u0626%u0631
ايه هى المفاجأة انا مش شايف فى حاجة
%u0632%u0627%u0626%u0631
البنت دي مفيهاش روح والاختلاف واضح لاي اعمى وبعدين البنت غادة دي قلبي مش مستريحلها من اول ما شفتها
kala
على فكره دى ايام مباريات مصر فى تصفيات كأس العالم تقريبا ....مش بنات معتصمه ... ثم ان مفيش اى ادنى شبه .... ثم ان كانت عاريه تماما ياسيدى مايبرررشى اى حاجه حصلت معاها .... ثم ان فيه 17 واحد مات ومئات الجرجى دول مااهزوش ضميرك زى ما الكاذبه اثرت فيك ...!! حسبى الله ونعم الوكيل
%u0632%u0627%u0626%u0631
اللهم اهدي شباب المسلمين وردهم الي دينك ردا جميلا طيبا اللهم امين يارب العالمين
%u0632%u0627%u0626%u0631
واضح ان غرض الموقع انه يلم زباين يمكن يقلل بهم اليكسا و لا يرفع البيج رانك ؟؟ و بيعمل دعاية صفراء زي الصحف الصفرا الرخيصه ؟ سمعتكم بقت زفت في كل حته من اخباركم الرخيصة الكذابه ..
د.محمد حمدي
يا شيخ إتق الله لا يوجد تشابه مطلقا و بعدين غادة كمال دي إتقبض عليها أمام مجلس الوزراء مش في شارع القصر العيني أما الأخرى المسحولة فهي منتقبة و التي دافعت عنها محجبة و المفرقة أن أخوها لواء أركان حرب متقاعد و أظن إن لو دي في ميدان التحرير كان الميدان إتملأ عن آخره باالأغلبية الصامتة التي تحضر حفلات عمرو مصطفى في العباسية وتتراقص على شارب ثلاثة إستيلا وسلملي على العباسية
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسبي الله ونعم الوكيل في كل ارد لي مصر بلدي بسوء الله هذا فتنة لعنة الله علي كل من ايقظة وادعو معي لعنة الله علي كل من يسئ الي مصر والي الجيش وافتكرو ان بعد الله عزوجل ان النصر كان مع الجيش وممكن يكون حد لبس ملبس عسكرية واندس في الزيحام لاني ولاتسو ان في كل ازمة كانت تمر في البد غاز عيش في عهد المخلوع وهذا من علمات يو م القيمة كما قال الرسول صلي الله عليه وسلام الممسك علي دينو كلا ممسك بجمرة من النار
ensanmosalim
اشك ان الجيش هو اللى وراها عشان يداور على واحده من فضايحهم
%u0632%u0627%u0626%u0631
انتم بتشتموا الراجل ليه ايه الغباء ده بيقولكم هو مش عارف ان كانت صورتها ولا لا وجايب الصور علشان تحكموا انتم
غريبة والله امركم
زائ 212121251ر
إذا ظهرت الفتنة اغلق فمك واغلق عليك بابك (صدق رسول الله صلى الله عليه وسلم )
%u0631%u0634%u0627%u062F
هية مافيش كلام وبعدين التحرير ياللى بتقول مافيهوش اشكال زى دى طبعا ال فى التحرير ازبل من الاشكال دى محجبات وبميكروفونات عند الداخلية بتسب وتلعن فى الشرطة والجيش لو ماشفتش ياحنين ادخل اليوتيوب واتفرج وعلياء المهدى العارية جاية منين وتبع مين اصحوووة ال انتوة بتشوهوة بنات مصر المحترمين وبتساووهم بالمنحليين اية الثورة السودة دى ال شقلبت الناس ومخهم واضح ان فية ستات بتموت فى الانحلال وال بيدافع عن منحل لابد انة منة وزية لانة شيطاااااااااااان
%u0632%u0627%u0626%u0631
تعرت فتاه تريد حرق وطنها فقام لها الالاف..وتعرت مصر فلم يقم لها احد...مصر النكسه(مش حاتقدر تغمض عينيك)
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا مقدرش اقول 100% هي.. بس طبعا شبهها جدا واحتمال كبير هي
واللي يقول غير كده بيشوف بس اللي هو عاوز يشوفه
%u0632%u0627%u0626%u0631
إتق الله !
من أدراك بأنهن ساقطات و حتى إن كنت رأيتهن فى و ضع الساقطات لا يكفى لأن تقذف أحدهن بدون أربعة شهداء !

وَالَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ ثُمَّ لَمْ يَأْتُوا بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاءَ فَاجْلِدُوهُمْ ثَمَانِينَ جَلْدَةً وَلَا تَقْبَلُوا لَهُمْ شَهَادَةً أَبَدًا وَأُولَئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ (4) .... سورة النور

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مفاجأة مدوية : بعد اعترافها بزواجها الجديد غادة عبد الرازق تصرح قائلة نعم عدت لعصمة زوجي محمد فودة !!
الفتاة المسحولة خلعت ملابسها بنفسها وزميلها صورها +صورة للفتاة غير محجبة ولبسه فوق الركبة
غادة كمال الفتاة المسحولة فى التحرير ترفع لافتة الشعب يريد سحل المشير