نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى طلبة كلية علوم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اتكلم _بصراحه

اهلا بيكوا مره تانيه انا المره دى هطرح عليكوا موضوع مهم ويا ريت اسمع ردودكوا بصراحه هل انتم تواجهوا الظلم فى الدرجات وايه رايكم فى الدكاتره اللى بيدرسوا هل هم بيراعوا ربنا فى الشرح ولا ايه؟ انا مستنيه ردودكوا

المقال "اتكلم _بصراحه" نشر بواسطة: بتاريخ:
ملكة الرومانسيه
انا عن نفسى واجهت ظلم شديد فى اكنر من ماده يا ترى انتو كمان واجهتوا ظلم ولا لا؟
mostafa 3sh2 diab
انا عندي دكتوره في الكليه اللهم احفظنه بس المصيبه انها مبتشرح بس بتدينا درجات

بس اتظلمت في جميع مواد الرياضه
saso science
انا الحمد لله مااتظلمتش فى الدرجات غير فى الثانويه لكن فى الكليه لحد دلوقتى لأ بس عايزه اقولك على حاجه حتى لو اتظلمتى فى الدرجات ما تخليش دى حاجه تعقدك اعملى اللى عليكى وربنا اكيد هيوفقك اما بالنسبه للدكاتره اللى ما بيشرحوش فهما موجودين فى كل مكان وبالذات فى علوم
ملكة الرومانسيه
انا سعيده انكم شاركتونى فى الموضوع ده بس ايه الحل فى الدكاتره اللى هم ما بيرعوش ربنا
travel
بصى بالنسبة للظلم ايوة ف ظلم جامد
لان انا شايفة مفاجات جامدة اوى (ض ج) دى لما حد ياخودها يبقى معناها انه مكتبش ولا كلمة ف المادة
واللى يجنن اكتر ان يكون مكتوب 25 يعنى على كده درجات الشفوى والتحريرى (الميد تيرم) والمعمل
كل دول راحوا فين لو بناء على ان الورقة فاضية زى ما الدرجة اظاهر ان كان خيالى هو اللى كان بيحل مش انا

يمكن
!!
كل شئ جايز ف الزمن ده
وبالنسبة للدكاترة احب اقولك مفيش حد بيشرح واللى بيشرح متحاوليش تفهمى منه علشان متتعقديش لانه مش هيفهمك حاجة وبيتعمد التعقيد
وف دكاترة مبتدخولش الا كل سنة مرة
ده غير الكتب بتاعتهم اللى بينزلوها ف اتنين تلاتة ينزلوا الكتب بعدها بشهرين
وف بينزلوا قبل الامتحان باسبوع
وف ينزلوا الكتاب ويجوا كمان شهر يقولولك ده ملغى كله هاتوا الورق بتاعى من المكتبة
. . . . . . . .
نظام تعليم متكامل بارع
بينمى المواهب
فائق احترامى . . اولى علوم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عندما اتكلم فيسمعني البحر
بما انى فى قسم الحب - فسوف اتكلم عن الكراهية
نفسى اتكلم