نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى طلبة كلية علوم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انطباعك بعد الترم الاول للللللللللللللللللللللللللللل

ايه رايكم في الكليه بعد مقضيتوا فيها ترم كامل بمحاضراته وامتحاناته
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاركوني

المقال "انطباعك بعد الترم الاول للللللللللللللللللللللللللللل" نشر بواسطة: بتاريخ:
ellama
بصي
مانكرش انى كنت كرهاها فى الاول بس بالتعود حبتها
انا اتعلمت كتير بصراحه بس اهم حاجة انى عرفت نظام الكلية والدكاترة والامتحانات بتيجى ازاى وطريقة المذاكرة والتعامل مع كل اللى فى الكلية
مش عارفه انتى فهمانى ولا اية
ريتاج احمد
بصى انا عمر ى ما تخيلت اننى ادخل كلية العلوم بس هى لحددلوقتى كويسة وبرضو الامتحانات وتصحيحها كانت مهزلة يعنى كان فية غش وبرشام فى فى وسط اللجنة والتصحيح اى كلام عنى اللى مبيفهمش حاجة بيجيب جيد جدا وجيد واعتقد ان الحقيقة متزعلش
ملك اسلام
تعرفى
انا ضاعت كل احلامى لما عرفت اننى هادخل كلية العلوم
تتخييييييييلى!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
حتى بعد انتهاء الترم الاول
بالرغم انة كان ترم جميل شويه وكان كويس بالنسبة ليا الا انه لم يعطينى الامل فى الحياة مره اخرى واستعادة و لو جزء بسيط من احلامى..............................
the lost dream
من وجهة نظرى مفيش حد دخل علوم بمزاجة بس رايى ان الى يزاكر هيلاقى النجاح طبعا مع الدكاترة الكويسين
lost_angle
ليه يا جماعه كل التشاؤم ده
وكمان انا داخله علوم وانا كنت عايزاها
والله يا جماعه الكليه كويسه جدا ولذيذه جدا والدراسه بجد ممتعه ومطلوبه في سوق العمل جداااا
وهي زي كل حاجه متعبه بس لما تلاقي نتيجه تعبك دي كويسه اكيد بتنسي

حبوا الكليه واعملوا اللي عليكم وانتم هتلاقوا النتيجه كويسه
الملاك الجميل
ايه رايكم في الكليه بعد مقضيتوا فيها ترم كامل بمحاضراته وامتحاناته
شاركوني
بصراحة الترم الاول احلى واسهل من التانى بكتييييييير
محمد شلبي
الكلية صعبة اوي

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نتيجة الشهادة الاعدادية 2014 الترم الاول بالاسم ورقم الجلوس جميع المحافظات نتيجة الصف الثالث الاعدادى الترم الاول 2014
نتائج الصف الثالث الاعدادى الترم الاول 2013 - نتيجة الشهادة الاعدادية الترم الاول
جدول محاضرات الترم الاول لكليه اقتصاد منزلى جامعه حلوان جميع الفرق الترم الاول 2011
ما هو انطباعك الأولي حول...