نجوم مصرية
الرئيسيةمنتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

قلوب حائرة : ورجعلك تانى ندمان

اذا حبيبتك او حبيبك الاولانى ضحى بحبه ليك وارتبط بشخص اخر ارتباط شرعى بمعنى خطوبة ومحصلش نصيب . ورجعلك تانى ندمان وبيطلب منك تسامحه وترجعوا لبعض تانى . تعمل او تعملى ايه. ارجوا المشاركه بالرد

salvr
بص لو هو نادمان بجد ونفسه يرجع لي تاني انا اكيد هرجع له تاني واكسب فيه صواب وكمان اناهاكون لسه بحبه اوي
مجروحه
مش عارفه ياعمرو بس لو حقيقي كانوا بيحبوا بعض وبجد كان ندمان علي اليي عملوا (سامحوا واعفوا ياجماعه الدنيا مش مستهاله نخسر حد بنحبه وبيحبنا)اوعي تضيعوا حد بيحبك من ايديك هتندموابعد كده وصدقني لو عفي عنه حبيبه هيقدر ده وهيفضل فاكرها ليه طول عمره واخر كلامي الحب عفو الحب تسامح ولا ايه؟
عمرو صلاح
شكرا يا مجروجه على اهتمامك وردك على سؤالى
همسات مسموعه
انا رأيي اللي يخون مره ممكن يخون الف مره
لو انا اللي ف الموقف دا لايمكن ارجع تاني
فارسه الاحلام
بص يا عمور انا لو اتحطيت فى الموقف ده الحب اللى بينا هيخلينى اسامح وارجع تانى لان اللى بيحب بيسامح وصعب عليه النسيان

بس قبل ما ارجع احسسه بغلطته وافهمه انها غلطه كبيرة علشان ميفكرش فيها تانى وبكده هبقى انا طلعت كبيرة فى نظرة وغير كده هيحترمنى اكتر

تحيـــــــــــــاتى ليك يا عمور
tamer800
ممكن ارجع لها تاني , بشرط ان أتأكد انها بتحبني, بس مش عارف ازاي اتأكد من كدة و ممكن الشك يفضل جواية هي دي المشكلة.
عمرو صلاح
شكرا لاهتمامكم
بسمة الم
حبيبي خدعني فكرتو اطيب انسان وطلع احقر انسان طلع متجوز وعندو ولد وكمان بيسكر انا نفسي ابعد عنو وعايزه ابعد عنو ساعدوني كبف انساه واخليه يندم
فلسطينية
شوف احنا بشر مش ملائكة والواحد بيغلط
واللى بيحب بيسامح خصوصا ازا عرف السبب الحقيقى
انها تنخطب لغيره ولازم يتاكد من السبب لانه احيانا
الظروف بتحكم الانسان انه يتصرف غصبن عنه
ودورك كحبيب انك توقف معها وما تتخلى عنها ازا فعلا
فى سبب حقيقى خلاها ترتبط بغيرك
لانه القلب اللى بيحب بجد وصدق مستحيل يحقد او يكره .
مريم ومازن
مش عارفه بس انا مش هسمحه

وهحسسه بغلطه

بس ف الاخر اكيد هرجعله لانى هكون لسه بحبه
بطوطه
لا طبعا عمرى ما هرجعلو ده انسان سابنى وراح لغيرى ازاى ارجعلو تانى ده حتى لو هيموت عليا مش
ندمان بس عمرى ما ارجعلو
عشق الروح
ايوا هسامحة مدام بحبة يبقى هسامحة
daring eyes
بصراحه الموضوع ده اتخاذ القرار فيه صعب اوى بس عموما الانسان ممكن يقول كلام ووقت الفعل مشاعره تخده انه يعمل حاجه تانيه انا عن نفسى شايفه انى مش هقدر ان حبيبى يبقى قدامى وعايز يرجعلى وانا ارفضه بس عمرى ما هنسى جرحه ليا هو بقه لو بيحبنى بجد هيقدر بحنيته ينسينى الجرح الى حفره جوايا
واحدة بتعشق عمرو دياب
مدام سابنى وخطب غيرى

يبقا مش باقى عليا مهما كانت الظروف

لا مش هوافق ارجع تانى كرامتى اهم من حبى
المجروحه
بص يا عمرو السؤال ده ليه ردود مختلفه
فيه ناس تقول لا ازاى ارجعله تانى وكرامتى راحت فين
مع انها بتكون بتحبه قووووى
وفيه ناس بيكون نفسها حبيبها يرجعلها تانى
انا عن نفسى لو حبيبى رجعلى تانى انا
مستعده اسامحه اللى بيحب بيبقى مستعد
يسامح حبيبه فى اى غلطه بس المهم انه
يكون راجع ندمان مش راجعلى علشان مش لاقى غيرى
moka lonly
لو حبيبى رجعلى ندمان انا هوافق ارجعلة لانة حبيبى هو فى حب اصلا دلوقتى قليل لما بنلاقية يبقى لازم نحافظ علية
%u0632%u0627%u0626%u0631
يرجع بعد ما كسرك وهنك وبعدين بيرجعوا عشان يدارو فشلهم
رد زائرحياتي كلها لله
في حاجه سمعتهه وعجبتني جدا الحاجه دي بتقول انك لو حبيت 2وقررت تختار واحد منهم بس يبقا لازم تختار التاني لان الاول لو كان بجد حبيبك مكنتش حتحب غيرو اظن ان الموضوع واضح والي هو فيه ده تانيب ضمير بس مش اكتر

مواضيع مشابهة:
صور قلوب مجروحة جميله جدا - صور قلوب
كلمات اغنيه تامر علي ,, انا ندمان 2011
صور قلوب حب 2011 صور قلوب رومانسيه خلفيات قلوب باللون الاحمر جميلة جدا
امينة سليمان - 2010 - بتقول ندمان
غلطة ندمان عليها

فيس بوك  تويتر  يوتيوب