نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الحلقه الاولى من برنامج الرابحون عبر الانترنت

لكن يا باشا ممكن ندخل على اكتر من حساب من جهاز واحد ولا ايه ؟

المقال "الحلقه الاولى من برنامج الرابحون عبر الانترنت" نشر بواسطة: بتاريخ:
اجتماعى اخر حاجه
يا جماعه ايه الكلام العجيب ده الاى بى هو الحكم فى المسئله طبعا لا يجوز حسابين فى جهاز واحد ولكن ممكن بقى لو عندك جهاز اخر واى بى جديد على راى عبده مشاركه الارباح معا على حساب واحد
عليم
برنامج اكثر من رائع شكرا اخي إجتماعي اخر حاجة وشكرا للكينج عبدة باشا وكل اللي اشتركوا في البرنامج وافادونا وفي انتظار الحلقات القادمة

ahmed814
معلومات قيمة الف شكر
اجتماعى اخر حاجه
بشكرك يا احمد ده بس من ذوقك وانت يا عليم بجد مش عارف اقلك ايه ولازم تعرفوا ان تاخير الحلقات حتى تخرج ممتازه لان ادسنس قيمته كبيره عندنا
podoomda
بجد انا قريت الوضوع كله تقريبا و استفدت كتير بالتوفيق للجميع
مصطفى محمد وليد
الموضوع رائع جدا خصوصا انه مع عبدو باشا و العمله اجتماعى اخر حاجة.
بصراحة بحس ان نجوم اف ام هو بيتى العلى الانترنت و ان عبدو باشا هو اخويا البتعلم منه بطريقة بسيطة و يا ريت ما يلاقيش شغل بره علشان يفضل معانا (اوعى تزعل منى يا عبدو...).
اجتماعى اخر حاجه
الله يخليك يا وليد وانا اوعدك بالحلقه الثانيه قريبا واسف انى الشغل تعطل كان فى ظروف اسف للغايه
الخطير جدا
معليش سؤال على الطاير

هو حضرتك ,,, بتحط سيو لكل مواضيع المنتدى ؟؟؟؟؟؟
مش فاهم الحكايه دي
ali.kinbergo
انا عضو جديد وبصراحه واحد صاحبي الي عملي حساب علي جوجل
بس في سؤال لعبدو انت طب جامعه ايه وفي سنه كام ؟ ممكن نكون دفعه واحده
اجتماعى اخر حاجه
انا ملاحظ ان الاسئله كثيره هحاول اكلم عبده ويرد على الاسئله دى وبجد بحاول اعمل حلقات اخرى بس انا عارف انى جوجل ادسنس مواضيعه حساسه ومينفعش اى معلومات غير صحيحه
Mahmoud hbk55
مشكووووووووووووووووووور على البرنامج

بجد معلومات وفية قدمها الدكتور عبدو لناس كتير كانت عيزا تعرفها

بالتوفيق و للأمام دائماً
elkaptain
شكرا لموضوعك

انا بحب الربح من جوجل ادسنس والربح من الانتر نت حلم لاى شخص واربح من الكلمات المشجعه واكسب برده والدولارات بقت افضل العملات نفسى اكسب فى اليوم الواحد 15دولار
mmmain100
فكرة جميلة جدا والاجمل انا يتعاون الكل في موضوع مشاركة الارباح لانه ب اسرع من انتظار اشهار مدونتك وجلب الزوار لها ان تعاون كلنا في كتابة مواضيع جيدة ونضع كود الادسنس الخاص بنا ونعمل الرد لبعد كلنا حتي تشتهر مواضعينا في محركات البحث وتحتل الصفحات الاولى في جوجل والزوار هم من ينقرون علي الاعلانات بدون ان تضع لهم ما يشجعهم علي النقر وكلما عملنا واشهرنا مواضيعنا اكثر كان الزوار اكبر علي المنتدى فرص ظهورنا اكبر واعلموا ان يد الجماعة خير من يد الفرد فتخيل تعاون مائة فرد ما تاثيرها علي محركات البحث لو موضوع وجد له هذا الرد وهكذا فما بالك بمنتدى كبير ضخم مثل هذا بة مواضيع جميلة وانني احى صاحب هذا المنتدى علي مجهودة الرائع ولكن نحذر نحن اعضاء المنتدى المشتركين بمشاركة الارباح ان نقر علي مواضعات التي بالمنتدى حتي لا تكون نقرات غير مشروعة محرمة ويلغى حساباتنا جميعا كفاية مع تعاونوا ومواضيعنا الجميلة الزوار هم من يضغطون من كثر اعجابهم بالمنتدى والاعضاء غير المشتركين بمشاركة الارباح
KENZYTOP
موضوع هايل يا شياب تسلمووووووووووووووو
forexgaps
بالتوفيق ............
mazula
انا عاوز اعرف هل جوجل ادورد مخالف لو دخلت منة زوار لمدونتى
nocry
شكرا لكم و مستني الحلقات التانية
اجتماعى اخر حاجه
المشكله يا جماعه الان ان عبدو الله يكون فى عونه مش فاضى نهائى هو وعدنى اول ما يفضى اكيد هيكون فى حلقات اخرى
zapata
موضوع أكثر من رائع ، انت فعلا عبرت عن نفسك بأنك اجتماعي على طول ، واتمنى ان نقرأ حلقات أخرى مع اشخاص آخرين مميزين .
تمنياتي بالتوفيق للجميع
zeecko
انا بصراحة تركت الشركات التي تدعي الربح حيث اشتركت في احدى الشركات الربحية وكان الحد الادنى لسحب المبلغ هو 5000 دولار . تخيل انا وصلت للرقم وبعد كم ساعة تم قفل حسابي. لكن انا متأكد ان الشركات هاذي تضع اعلانات قوقل ادسنس وتضحك علينا وهي طبعا الرابح . يعني تربح على حسابنا وتعبنا.
irrbah
انا بصراحة تركت الشركات التي تدعي الربح حيث اشتركت في احدى الشركات الربحية وكان الحد الادنى لسحب المبلغ هو 5000 دولار . تخيل انا وصلت للرقم وبعد كم ساعة تم قفل حسابي. لكن انا متأكد ان الشركات هاذي تضع اعلانات قوقل ادسنس وتضحك علينا وهي طبعا الرابح . يعني تربح على حسابنا وتعبنا.
iiiiiiiههههههههههههههههههه
medo elkady
لا يجوز فتح اكثر من حساب بنفس الاي بي (مرات متعددة ورا بعض او عمل حسابين يعني من نفس الجهاز او الاي بي)
دا غير انه لا يمكن التسجيل بنفس العنوان او البيانات

الافضل تشتركوا فنفس الحساب

انا بقالى دلوقتى سنه انا وابن عمى مشتركين فى ادسنس
هو سجل من جهازه وانا سجلت من جهازى
واحنا الاتنين بنفتح الحسابين الاتنين من على جهاز واحد
يعنى مثلا انا بفتح حسابه من على جهازى من 5 الى 8 مرات فى اليوم والعكس عنده
وحتى الان مافيش اى غلق للحسابين
مع العلم ايضا ان انا واهو مسجلين بنفس العنوان
bougrac

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة: