نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اقتراح لعمل مشروع جماعى لكسب الاف الزوار من موقع digg.com

تحية طيبة وبعد

هل تخيلت ان موقع حصل على 60 الف زائر خلال 24 ساعة فقط من موقع digg.com .فماذا لوكان موقعك؟
تخيل لو كنت عامل digg لرابط افليت والزوار كان 60 الف زائر خلال 24 ساعة فقط .كم يكون ربحك؟

لذلك انا عندى اقتراع لكسب الالاف الزوار من موقع digg.com

وهو ان يتم عمل قسم متفرع من قسم الربح من موقعك باسم قسم digg.com
وفيه نتبادل التصويت فى موقع digg.com
ويتم ايضا وضع comments ولكن بدون اسبام
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عوامل نجاح هذا المشروع

1-ان يكون الاعضاء المشتركين فى هذا المشروع نشطين للتصويت فى خلال مدة لاتزيد عن نصف ساعة(سوف نقوم بتحديد وقت معين يتواجد فيه اغلب الاعضاء)

2-كل واحد يقول بدعوة اصدقاءه على الفيس بوك او اى موقع اجتماعى اخر للتصويت او جروبات نشطة

3- الاعضاء المشتركين فى هذا المشروع لا يقل عن 100 عضو نشطين وكل ما يكون اكتر يكون احسن

بدون هذه الشروط الموضحه اعلاه مشروعنا سيفشل

لقد اقترحت هذا المشروع بعد ملاحظة موضوعات على digg.com

عدد تصويتها حوالى 200 تصويت فى نصف ساعة ظهرت فى الصفحة الاولى(عليها ترافيك كبير جدا)

موضوع اخر فى digg.com حصل تصويت 2000 تصويت فى 24 ساعة وعدد الزوار اكثر من 60 الف زائر

لذلك ارجو من ادارة المنتدى الموافقة على هذا المشروع ووضع ملاحظتهم فى الردود

المقال "اقتراح لعمل مشروع جماعى لكسب الاف الزوار من موقع digg.com" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdobasha
فكرة جيدة
لكن المواقع العربية ممنوعة في ديج !
Mafesh Esm
http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=55099

عرضت الموضوع ده من قبلك من زمان ومافيش تفاعل من اي حد عشان البخل ومحدش بيفكر الا في نفسه وبس ومحدش بيطور من نفسه انا قلت اعرض الموضوع ده في منتديات اجنبي وانا متأكد ان هاتحصل نتيجه وتفاعل ان شاء الله بدل الكسل(اللي عند اللي بيتكلمو عربي) انا معااااااك بس طبعا الكلام ده للمواقع والمدونات اللي باللغه الانجليزيه بس........في حاجه اسمها digg exchange او social exchange ابحث عنها في جوجل
hossam512
بالنسبة لموقع digg انا عارف انه بيحتاج يكون المحتوى باللغة الانجليزية وده شئ سهل ان اى حد من المشتركين يعمل مدونة باللغة الانجليزية بها اعلانات ادسنس او يربح عن طريق الافليت
sherifer921
متتعبش نفسك مش حتلاقى حد
انا عملت الموضوع ده قبلك فى برامج نت من سنه وكل اللى جه هما تسع اعضاء وحتى اللى جه مكانش بيدخل فى نفس التوقيت
mahmoudmaiz
ليه يا عم بتحبطوا الراجل يا عم احنا معاك علطول

الا فى فى المنتدى حوالى 1000 واحد مشارك ارباح ادسنس قول 500 منهم عندهم مدونات انجليزى واكيد طبعا اكتر من 500

اكيد طبعا كلهم عاوزين يكسبوا طبعا

المهم عبدو باشا يساعدنا ممكن بكذا طريقه اولا يعمل الموضوع فوق فى الاخبار العاجله علشان المنتدى كله يشوفه
او يبعت ايملات للناس المشتركه فى مشاركه الارباح هنا

ونفسى مره ناس نفكر بجد مش كل واحد يمشى بدماغه كده ليه منتجمعش ايه المانع

سبحان الله والله على الناس دى اللى عايزه مكسب من غير تعب ؟
hossam512
شكرا على مرورك يا mahmoudmaiz

الموضوع ده علشان ينجح لازم جدية وفعالية من الاعضاء المشتركين ودعودتهم للاصدقاء على الفيس بوك وخاصة ان موقع digg يمكن الدخول عليه باكونت الفيس بوك مباشرة فالموضوع سهل جدا ولكن يحتاج جدية عالية من الاعضاء اذا ارادوا ان يربحوا كما يقولون ولسه شايف لينك اهو فى digg عدد مشاهداته اكثر من 500 الف زائر ؟؟؟ اين نحن من هؤلاء الاجانب؟؟؟
mahmoudmaiz
ليه مينفعش يا دكتور

هو احنا زى ما بنخدم المنتدى ليه منستفدش منه هو كمان
adeel22
اخوانى انا علمى قليل بالنت لاكن معى اقتراح ممتاز طرق العلمين الدولى وادى النطرون 50 الف فدان ممتازه على هذا الطريق جاهزن للعمل والطريق ممتاز وهو مؤدى الى مارينا والسلوم ومطروح لاكن الطامة الكبرى لا يوجد اى مواصلات للعامل الفقير او صاحب مشروع صغر معدوم من اى موقف للمواصلات لانه كان قبل 25 يناير هذا الطريق للروح يفسح مارينا اما الفقير يمشى على رجوله او يتوسل لاى واحد يركبه ياخوانى هذا الارض جاهزه ولاكن الاساسيات مفقوده وهم المواصلات والكهرباء صدقونى سيعمل اكثر من 2 مليون عامل واصحاب مشارع متوسطه لو اهتمانا بالمواصلاتاولا والهربا ثانيا ولى ملاحظه هل يعقل حرم الطريق 100 متر لكى اعمل محل او كفتريا او ميكانيكى ارجع 100 متر هذا تعقيد وتاخير طموحات الشباب افتحو المجالات للشباب وسهلو الامر الكبد يولد الانفجار مكبوتين نذو 30 عام نريد نفتتح ونحب بعضنا ونبتكر مشاريع وندع الحكومه ان تدعم الشباب ونقترح لهم وفيه امل بنسة 100 فى 100 سيعملو من اجل المواطنلا من اجل الاجنبى
adeel22
طريق العلمين الدولى وادى النطرون جاهز لعمل 2 مليون مواطن ولاكن المواصلات مفقوده تماما والكهربا مفقوده ما فيش غير اصحاب مارينا يمشو عليه الرجا البدء بعمل موقف من بدايه الصحراوى حتى لو على بعد 20 كيلو لانى هذه الرقعه هة الان جاهزه لزراعه والمشاريع الصغيره وانهو حرم الطريق قول 100 متر حرام عليكم افتحو مجال للشباب وصدقونى لو اليوم عملتو موقف للمواصلا سيعمل الكثير ونتشجع لشراء الارض وعمل مزارع الفراخ وعمل محلات وكفترايات شجعو الشباب وفرصه جاهزه انهضو بشى لكى يحس المواطن الفقير بالخير والحكومه الجديده ويبدا بالافتخار بالحكومه الجدده
adeel22
احيي الجيش المصرى العظيم الذى كان قدوه لمصر ورفع رؤس مصر الى الاعلى وكان الجيش الامثل فى العالم صدقونى نحنو شعب طيب والدليل واضح جيش مصر العظيم الذى وقف بكل ديمقراطيه ولن يطلق عيار نارى على اى مواطن فهذا الجيش يجب ان نقف معاه بكل امكانياتنا العقليه لانه شرف لمصر وشرف للعرب يحيا جيش مصر الذى قام بدوره المثالى بالعالم
adeel22
طرررريق العلمين الدولى وادى النطرون يبكى من قلة الاساسيات المواصلات والكهربا لمن نشكو حالنا لله اولا وثانيا لكل مسئول ان ينظر لوجه الله واهتمو بحرم الطريق لا يزيد عن 20 متر لكى نتشجع ونعمل مشاريع ونشغل الشباب وشكرا مواطن فقير اقترح القريب لحل ازمة البطاله
\
ezz-eldeen
اقتراح ممتاز
و "ديج" يدعم العربية لكن بشرط ان تضع ولو كلمة واحدة انجليزية فى عنوان الموضوع
انظر لموضوعك هذا فى نجوم مصرية
i love you
ههههههههههه
والله العظيم انتم ناس امركم غريب

انا عامل فوق الخمس موضوعات عشان نتعاون مع بعض وكنا هنكسب دهب ان شاء الله ومحدش عبرنى واللى عبرنى طنش بعد كدة
masr2011
انا معاك بس مش عارف ايه digg
usama mohamed khamis
انا معاك و مستعدين نعمل القسم ده دلوقتى ..
محمود مجدى2010
يا جماعة ممكن شرح الاول لجميع الاعضاء علشان الغلابة اللى زينا يبقى ليهم نصيبو احنا معاكو هههههههههه اه والله لو حاجة فيها فلوس ليه لا بس فهمونا طيب او اى لينك من اى موقع فيه شرح
hossam512
للإسف الموقع مش هينفع للمواقع العربية
safwen
يا جماعة ممكن شرح الاول لجميع الاعضاء علشان الغلابة اللى زينا يبقى ليهم نصيبو احنا معاكو هههههههههه اه والله لو حاجة فيها فلوس ليه لا بس فهمونا طيب او اى لينك من اى موقع فيه شرح
فعلا انا مش فاهم فائدة الموقع أصلا
drream1986
انا معاك ولكن معارفاش الموقع ممكن تشرح الموقع؟ الأجانب سابقينا أعوام لأنهم فيهم روح التعاون وانشاء الله مرة واحدة في حياتنا نتعاون

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
[ شرح ] بالصور لكسب الاف الزوار من ping.fm
اليكم طريقة لكسب عدد كبير من الزوار
مشروع جماعى للربح : مشروع البروكسي
مجموعه من المواقع مثل موقع digg
سكربت موقع ديج Digg للتفضيلات الجماعية