نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شوبير عارف كل حاجة

أحمد شوبير حارس مرمى الأهلى عارف كل حاجة فيكى يا مصر لدرجة انه عارف أسماء مشجعى الأهلى بالواحد وأسماء أصحابهم وعنده صور شخصية ليهم فى منازلهم ...
-وطبعا كمان هو صحفى ومذيع ومعلق ولو مفيش كورة لامانع من برنامج على الماشى كدة مع شوية فنانين أو حتى سياسين عشان هو مش بيحب قاعدة البيت
-وطبعا عضو مجلس شعب (نايب يعنى) عشان كدة اتحاد الكورة عينه (مستشار) لأنه هو الوحيد فيكى يابلد اللى بيفهم ...
& ويا فرحته بقى مستشار زى مرتضى منصور وطبعا نايب زيه انا خايف ليكون عايز يبقى رؤساء أندية زى بعض ....
& هو أحمد شوبير لو مات هنجيب منين عشرة يحلوا محله؟؟وهو أصلا يعنى فيه حد بيفهم زيه ؟؟ لك الأمان يارب\\ وهو أكتر واحد بينادى بالتحصص وأكتر واحد قال....
...محدش واخد منها حاجة

المقال "شوبير عارف كل حاجة" نشر بواسطة: بتاريخ:
عصفور المطر
اولا ارحب بيك ترحيب جامد جدا يا لذيذ يارايق ....ايه الروقان ده..
ثانيا ..ذلك المتشدق كثير الكلام...المدعو شوبير...اصبح من صانعى القرار فى مصر..فلا تستغرب انه اصبح مستشارا لاتحاد الكورة ....لان مصر لا يوجد بها من يصلح للاستشارة سوى شوبير...
طبعا عنك حق فى كلامك كله...
واتمنى مزيدا من المواضيع الساخنة...
abdobasha
ههههه
معاك حق والله
افتح التلفزيون الاقيه
افتح الراديو الاقيه
افتح علبة سمنة الاقيه
شوبير بقى بيظهر فكل حتة فعلا
ربنا يديه الصحة
)
ضوء القمر
ههههههههههههههه حلوه الموضوع بجد شوبير ده فى الايام دى عاوز يترشح لجهه المصلح الاجتماعى للانسان ومن الملفت فى الايام دى ان شوبير بقى يحل كل كبيره وصغيره وهو كمان فى بعض اوقات البرامج بيخرج ويدخل يمين وشمال البرنامج اشكرك على الموضوع يارايق!!من ناحيه تانيه بجد حلوه منك ياعبدو باشا ههههه على التعليق

تحياتى ليك يارايق
ضوء القمر
ههههههههههههههه حلوه الموضوع بجد شوبير ده فى الايام دى عاوز يترشح لجهه المصلح الاجتماعى للانسان ومن الملفت فى الايام دى ان شوبير بقى يحل كل كبيره وصغيره وهو كمان فى بعض اوقات البرامج بيخرج ويدخل يمين وشمال البرنامج اشكرك على الموضوع يارايق!!من ناحيه تانيه بجد حلوه منك ياعبدو باشا ههههه على التعليق تحياتى ليك يارايق
الرايق
اولا ارحب بيك ترحيب جامد جدا يا لذيذ يارايق ....ايه الروقان ده..
ثانيا ..ذلك المتشدق كثير الكلام...المدعو شوبير...اصبح من صانعى القرار فى مصر..فلا تستغرب انه اصبح مستشارا لاتحاد الكورة ....لان مصر لا يوجد بها من يصلح للاستشارة سوى شوبير...
طبعا عنك حق فى كلامك كله...
واتمنى مزيدا من المواضيع الساخنة...
أشكرك شكرا جزيلا ياعصفور ولقد كنت سعيدا جدا عندما وصلنى ردك الكريم وأدينا بنتعلم منك
الرايق
[QUOTE=abdobasha;59907]ههههه
معاك حق والله
افتح التلفزيون الاقيه
افتح الراديو الاقيه
افتح علبة سمنة الاقيه
شوبير بقى بيظهر فكل حتة فعلا
ربنا يديه الصحة شكرا ياجناب المدير هذا اهتمام بنا كبير
hamedahmed
شوبير يحاول من خلال حملته ابراز انه الصح والباقى غلط
لايناقش بموضوعية

اسم العضو: