نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حازم امام : لن نرضي بايقاف جدو و لكن حق الزمالك لن يضيع و ابراهيم حسن مش عضو مجلس ادارة

فى حوار مثير للكابتن حازم امام حاولنا من خلاله ان نضع الحقائق امام الجماهير المصرية و الزملكاوية و كان الحوار كالاتى :

كابتن حازم ايه موضوع محمد ناجى جدو و وصل لايه دلوقتى ؟

الموضوع ابتدى لما كابتن حسام ابدى اعجابه بجدو و فاوضنا اللاعب و قولنالو احنا محتاجينك فى الزمالك قالنا و انا تحت امركم بس ياريت متدخلوش ادرة الاتحادا فى الموضوع و انه هايكون معانا فى الموسم القبل و احترمنا وجهة نظره و بعد بطولة افريقيا فوجئنا بيه بينفى الكلام دا و يقول انا اتمنى العب للاهلى و بعد كدا يقول انا اتمنى استمر مع الاتحاد و كلام غريب و غير احترافى .

كابتن حازم انتو كدا خسرتو جماهير اسكندرية و مجلس ادارة الاتحاد السكندري تفتكر ايه وصلكو لكدا ؟
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انا مش عارف بصراحة الموضوع انى فى لاعيب فاوضنا و هو وقع معانا طب فين المشكلة دلوقتى و انا بحترم جماهير الاتحاد مجلس ادارته بس لو اى حد فى مكانه كان هايعمل كدا و انا شايف انى دا حقنا .

جدو خد من الزمالك فلوس ؟؟

اه طبعا خد نص مليون جينيه لما وقع العقد منهم ربع مليون كاش و الباقى بشيك بس بعد ما ربنا كرمه فى البطولة بعتلنا الفلوس و الشيك .

طيب لو الزمالك اشتكى جدو للفيفا و تسبب فى ايقاف الاعب هاتكونو راضيين عن التصرف دا ؟؟

احنا فى الفترة الاخيرة بنحاول نهدي الموضوع شوية بس للاسف الاعلام مش عاوز يخلص الموضوع و دايما فى اتصالات مع محمد مصيلحي و ابراهيم حسن و بيكون فى تخبط ما بينهم و احنا اكيد مش هايرضينا اننا نوقف لاعب ابتدى يكون نجم فعليا و جاب السعادة لمصر كلها فى امم افريقا و هانجتمع مع ابراهيم حسن علشان نوصله وجهة نظرنا

كمجلس ادارة فى الموضوع دا و نبعده عن الاستفزاز الاعلامى علشان منوترش الاجواء ما بينا و ما بين نادى الاتحاد اكتر من كدا .

كابتن حازم بصراحة فى ناس بتقول انى ابراهيم حسن بيقوم بدورك انت و كابتن ابراهيم يوسف كأعضاء مجلس ادارة و انه دايما بيتكلم بأسم الادارة و ليس مجرد مدير كورة .. ايه صحة الكلام دا ؟؟

طبعا غير صحيح ابراهيم مش عضو مجلس ادارو و كل منصب و له دوره و مهامه و ابراهيم مجتهد جدا فى عمله كمدير كورة و ليس له اى علاقة بالادارة .

بس شوفنا كابتن ابراهيم عمل مشادات كلامية مع مجدى عبد الغني و اتهمه بالتزوير و اتهم كابتن سمير زاهر بالتواطؤ مع الحرس ضد الزمالك و اشياء اخري فهل هذ درو مدير كورة ؟

ابراهيم حسن عنده مشكلة كبيرة جدا و هى العصبية و المشكلة انى الاعلام متسلط عليه دائما و السبب فى ذلك عصبيته الزائدة بالتالى بيكون مادة دسمة للاعلام و احنا كمجلس ادارة هانحاول نحسم الامور قريب

كابتن حازم يقال انك انت اللى احضرت حسام حسن لتدريب نادى الزمالك و انت اللى مشيت هنري ميشيل ما صحة هذا الكلام ؟؟

انا لو قولتلك مين اللى جاب حسم حسن مش هاتصدق .. قال ضاحكا ( جماهير نادى الزمالك هى اللى جابت حسام و مشيت هنرى ميشيل ) و يكفى انى جماهير الزمالك فى اخر ماتش لهنري ميشيل قالتله من المدرجات go to hell

انت شايف دور حسام حسن مع الفريق ازاى ؟

دور قيادى و اخ كبير و مدرب مجتهد و عمل حاجة جديدة كل يوم يجتمع مع لاعب من الزمالك و يوصلو انه وضع كل ثقته فيه و دا عمل روح جديدة و مفيش فرق بين لاعب اساسى و بديل 0

اخير كابتن حازم مين اكتر لاعيب عجبك فى امم افريقيا و ما رأيك فى هذا الانجاز ؟

طبعا انجاز كبير جدا يحسب لكابتن حسن شحاتة و جهازه الفنى و اللاعيبة المجتهدة اللى كانت معاه و انا بصراحة عجبني لاعيبة كتير جدا زى احمد حسن و احمد فتحي و وائل جمعة و هانى سعيد و فتح الله و زيدان بس اكتر لاعب عجبني جدا كان وائل جمعة .

المصدر : http://ahlywzamalek.com/content/view/3075/26/

المقال "حازم امام : لن نرضي بايقاف جدو و لكن حق الزمالك لن يضيع و ابراهيم حسن مش عضو مجلس ادارة" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
رئيس مجلس ادارة الزمالك الجديد يطلب التبرع من جماهير الزمالك
ابراهيم يوسف يقدم استقالته من مجلس ادارة الزمالك بسبب خلاف حاد مع التوأم
مجلس ادارة الزمالك يدين حسام حسن واللاعبين بعد الخسارة امام الاهلى 3-1 فى كأس مصر 2010 - تفاصيل