نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بتكسب كام مع المنتدى ؟ صورة من ربحى اليومى مع نجوم اف ام دعوة الجميع للمشاركة

السلام عليكم
انا جايب دليل للكل على ان هذا المنتدى وهو نجوم اف ام قفز بأرباحى قفذة جيدة جدا لأن كان معدل أرباحى من أدسنس و من أكتر من موقع كان لايتعدى 30 أو 40 سنت يومى ولاكن هذا اثبات حديث من حسابى فى ادسنس للكل يشوف الفرق بين زيارات و أرباح اف لم و باقى المواقع و طبعا انا اعلم انة ربح متواضع ان تربح دولار أو اثنين يوميا و لاكن للمبتدئين مثلى فيعتبر بداية جيدة و أقسم بالله انى ليس لى أى علاقة مع أى شخص هنا أو مشرف لكى اجاملة بهذا ألأثبات ولاكن دية الحقيقة و يجب ان نعطى هذا المنتدى حقة و للعلم انا دخولى و مواضيعى قليلة لا تزيد عن 5 مواضيع يوميا فتخيل لو واحد فاضى و قاطع للنت و عمل مثلا 25 أو 30 موضوع يوميا شوف أرباحة توصل كام؟ و أخيرا أى شخص يحب ان يتواصل معنا و يضع صورة من أرباحة و يتناقش معنا أهلا وسهلا و فى النهاية أشكر ادارة المنتدى و اتمنى تثبيت الموضوع لفترة حتى الفائدة تعم

المقال "بتكسب كام مع المنتدى ؟ صورة من ربحى اليومى مع نجوم اف ام دعوة الجميع للمشاركة" نشر بواسطة: بتاريخ:
lionhmada
ربنا يزيدك من الخير والرزق الحلال

بس خلي بالك قبل كده دكتور احمد حط صورة من حسابه زيك كده وجوجل باعتت مخالفة ليه وتحذير
kimotop
انا الحمد لله بكسب من ادسنس في الاسبوع سنت واحد و راضي ومش بقول حاجة

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عبدو ضحك علينا وقال ان الارباح بتتحسب من فتح الموضوع وبعد كدا قال انها بتتحسب لما يتداس على الاعلانات الي جوه الموضوع
يا مين يلايمني على عبدو

الواحد كان نفسه يفرح ويجيب بطيخة ويدخل على العيال بس خلاص لسه لازم نشتغل ونتعب علشان القرش بعد ما عبدو عشمنا بالراحة والمكسب المجاني
midokeeper
[QUOTE=midokeeper;484136]السلام عليكم
انا جايب دليل للكل على ان هذا المنتدى وهو نجوم اف ام قفز بأرباحى قفذة جيدة جدا لأن كان معدل أرباحى من أدسنس و من أكتر من موقع كان لايتعدى 30 أو 40 سنت يومى ولاكن هذا اثبات حديث من حسابى فى ادسنس للكل يشوف الفرق بين زيارات و أرباح اف لم و باقى المواقع و طبعا انا اعلم انة ربح متواضع ان تربح دولار أو اثنين يوميا و لاكن للمبتدئين مثلى فيعتبر بداية جيدة و أقسم بالله انى ليس لى أى علاقة مع أى شخص هنا أو مشرف لكى اجاملة بهذا ألأثبات ولاكن دية الحقيقة و يجب ان نعطى هذا المنتدى حقة و للعلم انا دخولى و مواضيعى قليلة لا تزيد عن 5 مواضيع يوميا فتخيل لو واحد فاضى و قاطع للنت و عمل مثلا 25 أو 30 موضوع يوميا شوف أرباحة توصل كام؟ و أخيرا أى شخص يحب ان يتواصل معنا و يضع صورة من أرباحة و يتناقش معنا أهلا وسهلا و فى النهاية أشكر ادارة المنتدى و اتمنى تثبيت الموضوع لفترة حتى الفائدة تعم

انا اضطررت لحذف صورة حسابى بعد ما علمت ان هذا مخالف لأدسنس عموما تفاصيل الحساب : 1250 زائر ألأرباح $1.27 فى اليوم - و شكرا للأخ lionhmada للتحذير - متحذفتش أرجو من ألأدارة حذف لو ممكن
fordland
أول مرة أحس ان صورة طبيعية مش متفبركة..نفسي أوصل للمعدل ده مش عارف ناقصني ايه
lionhmada
[quote=midokeeper;484357]
السلام عليكم

انا اضطررت لحذف صورة حسابى بعد ما علمت ان هذا مخالف لأدسنس عموما تفاصيل الحساب : 1250 زائر ألأرباح $1.27 فى اليوم - و شكرا للأخ lionhmada للتحذير - متحذفتش أرجو من ألأدارة حذف لو ممكن
العفو
تم حذف
تمنياتي لك بدوام التوفيق
midokeeper
[quote=lionhmada;484752]

العفو
تم حذف
تمنياتي لك بدوام التوفيق
اشكرك أخى والمزيد من النجاح والتقدم لمنتدانا الغالى
midokeeper
أول مرة أحس ان صورة طبيعية مش متفبركة..نفسي أوصل للمعدل ده مش عارف ناقصني ايه
ان شاء الله توصل لأفضل من كدة و كل ما عليك كثرة كتابة المواضيع غير المنسوخة و تحوز على اهتمام ألأعضاء

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اروع صورة فى المنتدى نجوم كلة
دعوة لكل عضو فى المنتدى وخاصة Dr Ahmed ومدير المنتدى