نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ما سبب تأخير الحب عند بعض الناس

انا كنت عايز اطرح موضوع مهم عند بعض الناس

كتير من الولاد و البنات لم يجربوا الحب او لم يعيشوا قصة حب

و الكلام دة مثلا بينطبق عليا بس انا ممكن اكون صغير بعض الشئ يعنى انا عندى 17 سنة

بس فية اشخاص كتير كبار و انا اعرفهم و لم يحبوا

و انا بطرح عليكم السؤال المحيرنى ما السبب فى عدم الحب ؟

هل لسة الواحد او الواحدة ملقتش ابن الحلال او بنت الحلال

او القلب بيستهبل عند بعض الاشخاص هههههههه انا بجد مش عارف

يعنى انا مثلا احكى عن نفسى انا برج الحوت يعنى الرومنسية كلها

بس انا ممكن اوعجب ببنات كتير او اتحب لكن احب لسة محصليش الشرف
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بجد دة سؤل محيرنى ارجوا المشاركة من الاعضاء

المقال "ما سبب تأخير الحب عند بعض الناس" نشر بواسطة: بتاريخ:
hamadause
مير سى موضوعك هايل بجد متشكر

بس انا الموضوع عجبنى اوى ممكن يكون سبب التاخر فى الحب ممكن يكون سنك ممكن يكون لسة مش لقيت بنت الحلال بجد هو موضوع يعجز القلم الكتبة فية بس الواحد لسة مش قى بنت الحلال الى تحبة وتحافظ علية
alitigerman
مبرسى يا حمادة على العبور
khokha
والله الحب مش بيتأخر ولا حاجه
بس فى ناس بتفكر فى الحب انه لعب وانه لسه بدرى عليه وده بيكون فى بنات كتير اكتر من الولاد وده مش منطقى بصراحه بس عموما الحب ده بيجى مرة واحده يا تكسبه يا تخسره ومش كتير بيكسبوه وبيتسببوا فى جرح ناس كتير وبيخليهم مترددين من الحب
الحب موضوووووووووووووع جميل بس يا اما تاخد قرار صح وتكسبه ليك يا اما تاخد القرار الغلط اللى تخسره بيه
انت سنك معلش صغنون شويه بس والله ساعت ما تلاقى البنت اللى تشدك هتلاقى الحب اللى يجيلك
وناييييييييييييس موضوع
ضوء القمر
ايه الموضوع الجامد دة ياعم فى البدابه احب اسلم عليكو وعليك يعلوة انت الظاهر مش بتقرا الى بكتبوا واحب اعلق على الموضوع ان الحب حاجةه عظيمةه فى حياة الشباب وهى الى بتخلى الانسان بيحب الحياة اكتر واكتر وكمان بيهذب النفس والعقل والقلب بالحاجات السليمه ومع نسيان تام للشياء الغير كويسه الى نهانا الله سبحانه وتعالى (عز وجل ) عنها مش هطولها عليكو واحب اقول ان نفسى الاقى البنت الى احبها بجد وتكون جميله وزى القمر وتكون البنت الى اتمناها بجدواهم حاجه تكمون شكلها جميل وتحفه وعلى فكره انا شفت بنات كتيره بس لااسف بعضهم حب من طرف واحد او من طرف تالت ياه ياه انا عندى كلام كتيره عاوز اتكلم عن الحب لان كلام الحب مهما الواحد يكتب عنو مش بيخلص اه اه اه عليه وان شاء الله هتكلم واجبيلكو مواضيع جميله وهامه فى الايام الجايه ...مع تحياتى ليك يعلوة وسلامى لكل الشباب والبنات
alitigerman
والله الحب مش بيتأخر ولا حاجه
بس فى ناس بتفكر فى الحب انه لعب وانه لسه بدرى عليه وده بيكون فى بنات كتير اكتر من الولاد وده مش منطقى بصراحه بس عموما الحب ده بيجى مرة واحده يا تكسبه يا تخسره ومش كتير بيكسبوه وبيتسببوا فى جرح ناس كتير وبيخليهم مترددين من الحب
الحب موضوووووووووووووع جميل بس يا اما تاخد قرار صح وتكسبه ليك يا اما تاخد القرار الغلط اللى تخسره بيه
انت سنك معلش صغنون شويه بس والله ساعت ما تلاقى البنت اللى تشدك هتلاقى الحب اللى يجيلك
وناييييييييييييس موضوع

بشكرك على الكلام الجميل دة و انا فعلا بأيدك فى كل حاجة و كلام مظبوط مية فى المية
alitigerman
ايه الموضوع الجامد دة ياعم فى البدابه احب اسلم عليكو وعليك يعلوة انت الظاهر مش بتقرا الى بكتبوا واحب اعلق على الموضوع ان الحب حاجةه عظيمةه فى حياة الشباب وهى الى بتخلى الانسان بيحب الحياة اكتر واكتر وكمان بيهذب النفس والعقل والقلب بالحاجات السليمه ومع نسيان تام للشياء الغير كويسه الى نهانا الله سبحانه وتعالى (عز وجل ) عنها مش هطولها عليكو واحب اقول ان نفسى الاقى البنت الى احبها بجد وتكون جميله وزى القمر وتكون البنت الى اتمناها بجدواهم حاجه تكمون شكلها جميل وتحفه وعلى فكره انا شفت بنات كتيره بس لااسف بعضهم حب من طرف واحد او من طرف تالت ياه ياه انا عندى كلام كتيره عاوز اتكلم عن الحب لان كلام الحب مهما الواحد يكتب عنو مش بيخلص اه اه اه عليه وان شاء الله هتكلم واجبيلكو مواضيع جميله وهامه فى الايام الجايه ...مع تحياتى ليك يعلوة وسلامى لكل الشباب والبنات
بشكرك اوى يا حمادة انت بجد غالى اوى عليا و انت وحشنى اوى اوى اوى

بجد كلمات الشكر قليلة عليك و اتمنى ان تكون بخير و فى اتم السعلدة
روميو
الحب ياتي في وقته

فلا تعجل ولا تبحث عنه فهو الذي سيبحث عنك ويكبلك برباط الحب

تقبل مروري
khokha
انت متميز جدا وموضوعك كمان جمييييييييييييل
alitigerman
الحب ياتي في وقته

تقبل مروري

شكرا يا أغلى الناس على المرور

و كلا مك فى منتهى الصوا
ب
alitigerman
انت متميز جدا وموضوعك كمان جمييييييييييييل

انا بشكرك اوى يا غالى على الكلام الجميل و انت بجد اجمل منة
nooor
فى ناس بتخاف من الحب ممكن تخاف تتجرح او تتصدم فى الانسان اللى حبتة

وفى ناس بتفكر بعقلها يعنى احنا كطلبة فى منا بيقولو ان المهم المزاكرة والمجموع واى حاجة تشغل عن المزاكرة ملهاش لازمة دلوقتى

بس سعات الحب بيجى للواحد ومبيقدرش يقولة لاْ
alitigerman
فى ناس بتخاف من الحب ممكن تخاف تتجرح او تتصدم فى الانسان اللى حبتة

وفى ناس بتفكر بعقلها يعنى احنا كطلبة فى منا بيقولو ان المهم المزاكرة والمجموع واى حاجة تشغل عن المزاكرة ملهاش لازمة دلوقتى

بس سعات الحب بيجى للواحد ومبيقدرش يقولة لاْ
شكرا اوى و ميرسى على المرور

عندك حق الحب لا يدق بابا القلب عندما يأتى

و اتمنى لك اقوى المواضيع و المشاركات
valantano2009
انا عندى 16 سنة وبحب واحدة بس مش عارف اكلمك
alitigerman
انا عندى 16 سنة وبحب واحدة بس مش عارف اكلمك
شكرا على الرد

و بص انت لازم تلمحلها لو انت مثلا مكسوف تقولها ان انت بتحبها و حاول تقرب منها

و حط فى بالك لو هى بتجبك اكيد هتلمحلك و اكيد انت هتحس منها بس حاول و حاول

و اسف لو مقدرتش افيدك اوى لان االموضوع مش واضح ليا بعض الشئ
bebo owen
الحب ياتي في وقته

تقبل مروري
اولا ازيكوا يا شباب و دى اول مشاركةليا فى القسم الرائع دة

و انا اتفق معاك يا روميوا فى الكلام دة و كلا مك فى منتهى الصواب

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الحب ما هو..جماله..روعته..الحب كنز رائع..الحب شعور لا يوصف
أحدث بوستات الفيس بوك عن عيد الحب - أجمل رسائل عيد الحب -ألش فيس بوك عن عيد الحب
احترم نفسك ......تحترم الناس ....يحترمك الناس
كن كالقمر يرفع الناس رؤوسهم لكي يروه ,,ولا تكن كالدخان يرتفع لكي يراه الناس
الحب طريق الزواج.... لكن هل مع كل الناس??