نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ماذا تريـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـدون ...؟

لن اقول لكم كم عانيت انا وكل من عرفت من اصدقائي

الذين حاولوا ان يفهموا تلك الالغاز

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لقد فعلت كل شيء لكي ارضي هولاء

ولكن كلما اقتربت الى ذلك الحل كلما ازداد تعقيدا ..!

اريد اجابه الي سؤالي ....؟

ماذا تريدون ....؟

ومتى ترضون ...؟

ام انه شيء مستحيل على تلك الارض التى نحيا عليها

فنحن لا نريد الا ارضاكم

نحن لا نريد الا هــــــــــــــــــذا

فماذا تريدون انتم

ايها النســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاء ...؟

المقال "ماذا تريـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـدون ...؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
رفيق الشمس
فكرك عالى أوى يا مون

علشان تكتب حاجة زى دى
نادية
يا ده انت باين عليك فى واحدة عقدتك
على فكرة مش هتعرف تفهم الغاز الستات مهما تعمل
ده غير ان الستات مش زى بعضها
متى نرضى هقولك
لما تحب حبيبتك اوى ولازم تحاول تفهم شخصيتها علشان تتعامل معاها على اساس فهمك لشخصيتها
وحاول دايماً تحسسها بإنك واثق فيها
وبص لعقلها وفكرها بصة محترمة وعاملها بإحترام واياك تقلل من تفكيرها او عقلها مهما كانت درجته
واوعى تحب عليها او تقابل غيرها حتى لو ماكانش حب لان ساعتها الست مش بتفكر كويس وامن نفسك مكرها فى شر اللحظة دى
والستات اضعف من الرجالة فى القوة البدنية فعلشان كدة لازم تحذر حماقة ضعيفة يعنى مثلاً بعد الشر مش دايماً تلاقى فى اخبار الحوادث ان زوجة قتلت زوجها بسم فيران او بمنوم وبعد كدة قتلته
عمرك سمعت عن واحدة كانت قاصدة تقتل جوزها ومسكت ليه سكينه وقابلته وجهاً لوحه ووجهتله الضربة طبعاً نادر جداً
لانها مش هتقدر عليه لكن الراجل لما بييجى يقتل بيقتل وجهاً لوجه لانه اقوى يعنى عمرك سمعت عن راجل قتل مراته بسم فيران
وطبعاً يعنى اللى بيقتلوا وبينتقموا دول مش عندهم رحمة وبحس انهم مش بشر
وعلشان تضمن نفسك فى كل ده
يبقى حديث سيدنا محمد عليه الصلاة والسلم
تنكح المرأة لأربع معلش مش عارفة ترتيبة الاربع حاجات لكن هى لجمالها ومالها ونسبها ودينها وفى الاخر فأظفر بذات الدين تربت يداك . طبعاً ده معنى الحديث لانى مش حفظاه بالظبط
يعنى الخلاصة تتجوز واحدة مؤدبة ومحترمة ومتدينة وبتراعى ربنا فى تصرفاتها واتعامل معاها كويس وساعتها هتلاقى الراحة ودول المؤمنات القانتات العابدات والمطيعات والذاكرين ربنا واقرا القرآن سورة النساء بجد سورة ربانية ماقدرش
اوصفلك جمالها
شكراااااااااااااااااااااا
حبة توت
لن اقول لكم كم عانيت انا وكل من عرفت من اصدقائي

الذين حاولوا ان يفهموا تلك الالغاز

لقد فعلت كل شيء لكي ارضي هولاء

ولكن كلما اقتربت الى ذلك الحل كلما ازداد تعقيدا ..!

اريد اجابه الي سؤالي ....؟

ماذا تريدون ....؟

ومتى ترضون ...؟

ام انه شيء مستحيل على تلك الارض التى نحيا عليها

فنحن لا نريد الا ارضاكم

نحن لا نريد الا هــــــــــــــــــذا

فماذا تريدون انتم

السلام عليكم .. اخي في بعض انساء او الرجال فيهم غموض بطبعهم ولو عشت عمرك كله معهم يحس نفسك مشفاهمهم المهم تعرف انها بتحبك ولا لاء وهون بتبلش الحل فيشخصيتها اذا هلاء متعباك وكل وحده مننا احنا النساء بتفكر غير شكل عن غيرها واهدافها غير اكتر من الرجل عفكره الرجل اهتماماته في شريكته تكون من محور اخر غالبا من وجة نظري اما النساء لا فتفكيرهم يختلف بلنسبه للرجل لان احتياج المراء للرجل اكبر واكتر ..
عن نفسي ماذا اريد اريد رضى ربي ثم حبيبي وزوجي عليا وبس هون بملك الدنيا بما فيها والستر والصحه موفق اخوي ويارب يريحلك بالك يارب العالمين اختك توته
WaNTeD
ديما كنت بقول ان النساء

لانقدر نعيش من غيرهم ولا معاهم

اقصد الي بحبهم وده في اغلب الحالات

موضوع رائع

تحياتي
hamadause
لا بجد موضوعك جميلة اوى شكراااااااياelkotsh
elkotsh
انا لا معقد ولا حاجه بس الفكره كلها انى تعبت اوي عشان انا كان في واحده بحبها كنت بحاول بقدر الامكان انى اسعدها بس مش عارف كل لما اقول انى خلاص اقدرت افهمها واتعامل علي كده يجي تصرف مني يناء على شخصيتها اللي انا فهمتها ويزعلها وانا كانت اكتر حاجه بتضايقني انها تكون زعلانه منى قلت يمكن دماغها مش ماشيه معايه

فارتبط بواحده تانيه وكان نفس القصه فكان نفسي بس اعرف هما عايزين ايه عشان يريحوني ويريحوا نفسهم

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
elkotsh
مرسي يا حماده على مشركتك

بس انا عايز حل
elkotsh
مشكوووووووووووووووور

wanted
elkotsh
طب ممكن تقوليلي اعرف ازاي انها بتحبني ولا لأ

تكوني مشكوررررررررررررررره وايد وايد وايد
elkotsh
انت باشا

بيس
elkotsh
مشكورووووووووووووووووووووووووووووون
ضوء القمر
احب اسلم عليك كوتش فى البدايةواحب اقول كلامى الجزء التانى صريح جدا بجد فى بنات بتحبهم ومهما تعمل عشان تفهمهم مش تقدر ولاتقدر تغير اطباعهم بجد حاجه تقؤف وارجو ان لاتزعل البنات من راى وكل احترامى لللبنات الموجودة فى المنتدى وشكرا ليك يكوتش على الموضوع تسلم الايادى

تحياتى ليك
alaa samy
يا ده انت باين عليك فى واحدة عقدتك
على فكرة مش هتعرف تفهم الغاز الستات مهما تعمل
ده غير ان الستات مش زى بعضها
متى نرضى هقولك
لما تحب حبيبتك اوى ولازم تحاول تفهم شخصيتها علشان تتعامل معاها على اساس فهمك لشخصيتها
وحاول دايماً تحسسها بإنك واثق فيها
وبص لعقلها وفكرها بصة محترمة وعاملها بإحترام واياك تقلل من تفكيرها او عقلها مهما كانت درجته
واوعى تحب عليها او تقابل غيرها حتى لو ماكانش حب لان ساعتها الست مش بتفكر كويس وامن نفسك مكرها فى شر اللحظة دى
والستات اضعف من الرجالة فى القوة البدنية فعلشان كدة لازم تحذر حماقة ضعيفة يعنى مثلاً بعد الشر مش دايماً تلاقى فى اخبار الحوادث ان زوجة قتلت زوجها بسم فيران او بمنوم وبعد كدة قتلته
عمرك سمعت عن واحدة كانت قاصدة تقتل جوزها ومسكت ليه سكينه وقابلته وجهاً لوحه ووجهتله الضربة طبعاً نادر جداً
لانها مش هتقدر عليه لكن الراجل لما بييجى يقتل بيقتل وجهاً لوجه لانه اقوى يعنى عمرك سمعت عن راجل قتل مراته بسم فيران
وطبعاً يعنى اللى بيقتلوا وبينتقموا دول مش عندهم رحمة وبحس انهم مش بشر
وعلشان تضمن نفسك فى كل ده
يبقى حديث سيدنا محمد عليه الصلاة والسلم
تنكح المرأة لأربع معلش مش عارفة ترتيبة الاربع حاجات لكن هى لجمالها ومالها ونسبها ودينها وفى الاخر فأظفر بذات الدين تربت يداك . طبعاً ده معنى الحديث لانى مش حفظاه بالظبط
يعنى الخلاصة تتجوز واحدة مؤدبة ومحترمة ومتدينة وبتراعى ربنا فى تصرفاتها واتعامل معاها كويس وساعتها هتلاقى الراحة ودول المؤمنات القانتات العابدات والمطيعات والذاكرين ربنا واقرا القرآن سورة النساء بجد سورة ربانية ماقدرش
اوصفلك جمالها
شكراااااااااااااااااااااا
بص يا صحبى
نصيحه لوجه الله
القطه اليفه وكلنا بحب شكلها الجميل
صح
بس تعاله واضربها او عاندها
وشوف هتعمل ايه فيك

اقصد اقلك الكلام الحلو سر اى وحده
ظبت لسانك ولنتا تفهم

kaki
انا اكتفيت بقراءة الموضوع واراكم بس مش هعلق

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
طريقه عمل عيش فينو-اجمل واسهل طريقه لعمل العيش الفينو فى البيت - طريقه بسيطه جدا ورووووعه
اسهل طريقه تعملى بيها عيش فينو فى البيت وسهله جدا ـ مكونات بسيطه وتعملى كميه اكبر
طريقه عمل العيش الفينو فى البيت - طريقه صحيه وامنه وسريعه التحضير - عيش فينو بيتى طعمه رائع
رغيف فينو عضته مميته
طريقة جديدة :: عيش فينو بالحمة المفرومة