نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام منتدى الأسئلة والأجوبة العامة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

صبايا لو تقدم لخطبتك واحد من هذان الاثنان فمن تختاري؟شاركينا الرأي!!

إذا خطبك واحد من هذان الاثنان على من توافقين ؟
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الأول:
دكتور ونفترض انه جراح مثلا يعني راتبه قوي ومنصبه قوي ..لكن كما تعرفون عيوب هذا النوع كثيره ... حياته كلها عمل ومال وهذا يعني انه لا يرى زوجته ووأطفاله الا 3-4 ساعات باليوم , او 3 ايام بالأسبوع ومن المؤكد أنه سينام خارج البيت في اغلب ألأحيان وسينشغل عن الحياة الزوجية كثيرا ...وهذا يعني ان الزوجه هنا وحيده اغلب وقتها ...

الثاني:
موظف عادي ومعاشه عادي ومنصبه عادي ...لكن عمله لا يشغله عن حياته الزوجيه ..طبعا بغض النظر عن الأخلاق و العائله و السمعه لنفرض انه يملك صفات عديده حسنه ...

المقال "صبايا لو تقدم لخطبتك واحد من هذان الاثنان فمن تختاري؟شاركينا الرأي!!" نشر بواسطة: بتاريخ:
رغده سعد
بص او بصى انا هقلك وامرى لله هحط نفسى مكانك او مكان اشخص واكيد هختار الدكنور
لييييه
عشان انت بيتهيقلك ان 3 او 4 سعات دول قله بالعكس لما تتجوزو هتزهقى منه زى ناس ادعلوهم والنبى
المهم هتبقى نفسك تخلصى منه ومش طايقاه ده بعد سنه واحده بس
السببب التانى عشان متتخنقوش كتير
اما التالت عشان يوحشك
وده راى واحده مجربه
doda@mido
بس الاكيد انه لما تكونى بتحبه وهو كمان عمرك ماهتزهقى منه ومش كل الرجال زى بعض وانا لو عليا اكيد هاختار اللى بيخلى بيته واهله من اهم حاجة فى حياته مش اللى عايز يجيب فلوس وخلاص واللى بيعود على الفلوس عمره ماهيزهق منها انا عايزة حد يحترمنى ويحبنى مش واحد يكون ليا زى البنك وخلاص وعندى وردة منه واغلى بكتير من خاتم الماس من حد تانى
ZABADOLOVEU
مش عارفة بصراحة هفكر وهقولكم
ميرسى للموضوع
love girl
فعلا انا ليا نفس راي رغده لان بعد الجواز حتيلو الاتنين بيحبو بعض برده بيبقي في لحظات ملل وكمان لو هوا معايا طول اليوم مش هنلاقي حاجه نقولها لكن لو انا بشوفه قليل اكيد هيوحشني و هوحشه و هنلاقي كلام كتير نقوله مش هيبقي في ملل و شكراااااااااااااااااااااااااا بجد احلي منتدي شوفته ربنا يوفقكو

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شنط لكل المناسبات يمكنك ان تختارى منها اللى يعجبك بنى و روز و موفيه المهم تختارى اللى عاجبك شنط 2013
ازياء صبايا 2009 - استايلات صبايا
لجميع العازبات..5 مؤشرات على أنه سيتقدم لخطبتك
شاركينا برنامج إعداد المدرب المعتمد في التنمية البشرية