نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بعشقك لدرجة انى من غيرك اموووووووووووووووت

وكانى كنت فى الدنيا بمفردى والدنيا تنصت لى وانا احدث النجوم فى السماء واقول لها ماذا افعل فانى اعشق فتاه من ارق الناس ومن احسن الناس وفيها رومانسيه لو هاتموت علشان توصلها فاهتقدم روحك علشان توصلها احساسها اجمل مافيها واحساسى بيها كانها ملاك وماينفعش تعيش على ارضنا نفسى اخده واهرب بيها عندكوا ونعيش فى السما ان ماكانش فى الواقع يبقى فى الخيال.................
لو تعرفوا مدى عشقى ليها ماكانش حد بقى اسمه بيحب غيرى...................
بحب كل مافيها صوتها..................كلامها.................احسا سها .............................رومانسيتها........... .....وارق مافيها نظرة عنيها بحس بيهم انى بروح فى دنيا تانيه دنيا مافيهاش غير انا وهى دنيا اجمل مافيها الاحساس والرومانسيه والحب والخيال دنيا ليها تنتهى لو متنا..........................
وارجوكم ياريت تعملوا اى حاجه علشان تعرف بس انى بحبها وبموت فى هواها وبتمنى لحظه من لؤاها.........................
وحين سقطت دمعه من عيناى فاغمضت عينى لكى تكف عن البكاء وحين اتيت بمنديلا لكى امسح دمعتى سمعت فى السما صوتا شدسدا جدا وكان السما والنجوم والقمر بكوا معى ورايت منظرا اجمل من الخيال رايت يكتب على السما وفى عز اليل كلمة بحبك مووووووووووووووووت ومن غيرك امووووووووووووووووت ورايت القمر اضاء بين هذه النجوم التى ترسم الجمله التى اود وان اقولها لها ولكن اخاف من اى شىء لا اعرف ولكن لااريد ان تذهب وتمضى واعانى الفراق فاموت.....................

المقال "بعشقك لدرجة انى من غيرك اموووووووووووووووت" نشر بواسطة: بتاريخ:
عاشق الرومانسيه
انا ببعت كل سلامى وشكرى لارق بنت ...........لينيا بجد انسانه ياجماعه رقيقه جدا ورومانسيه جدا واحساسها عالى
شكرا لينيا على مشاركتك معانا وياريت تشاركينا على طول وهى مشتركه على المواضيع اليى فاتت
وعايز رايك فى الموضوع ده...........................
عاشق الرومانسيه
انا بحيى يسرا من الناس الحساسين بجد والرومانسيين برده وياريت من تحرمش من رايك يسرا فى المواضيع وبالاخص انا يسرا.............................

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
8 صور محرجة للرئيس اوباما في تأبين الراحل مانديلا . شاهد الصور المحرجة التي أحرجت ميشيل زوجة اوباما و أغضبتها
بعشقك....راغب علامه
بعشقك
انا بعشقك انا