نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نفسى اتحب

انا شاب رومنسى حالم معرفش الخيانة عشان جربتها نفسى فى واحدة تقدر حبى

المقال "نفسى اتحب" نشر بواسطة: بتاريخ:
eng.ahmeds3ed
متحاولش تدور على الحب سيب الحب هو اللى يدور عليك خد الحياه جد شويه حاول تختلط بالناس وحاول تخلى الناس تختلط بيك

الرومانسيه لوحدها مش كفايه علشان تحب لازم الناس كلها تعرف انك راجل فى قراراتك ومتدين وذو أخلاق عاليه ولو حسيت انك معجب بحد حاول تقوله بأى طريقه بس مش يكون فى نيتك اللعب بقلوب الناس لأن وقتها ربنا بجد مش هيسيبك حاول تكون جد من اول مرة ويكون الإرتباط الرسمى نهايةموضوعكوا بإذن الله
سامح يسرى مطاوع
متحاولش تدور على الحب سيب الحب هو اللى يدور عليك خد الحياه جد شويه حاول تختلط بالناس وحاول تخلى الناس تختلط بيك

الرومانسيه لوحدها مش كفايه علشان تحب لازم الناس كلها تعرف انك راجل فى قراراتك ومتدين وذو أخلاق عاليه ولو حسيت انك معجب بحد حاول تقوله بأى طريقه بس مش يكون فى نيتك اللعب بقلوب الناس لأن وقتها ربنا بجد مش هيسيبك حاول تكون جد من اول مرة ويكون الإرتباط الرسمى نهايةموضوعكوا بإذن الله
والله انت راجل محترم
eng.ahmeds3ed
والله انت راجل محترم
الف شكر يا غالى على المجامله الرقيقه دى بس بجد الكلام اللى قلته دة عن تجربه فعليه حقيقه على ارض الواقع علشان كدة نفسى الكل ياخد بيها
zozo
ربنا يوفقك وتلاقيها....... بس انت انوى خير وربنا هيوفقك ........... بس نصيحة اخوية متشغلش بالك كتير بالحاجات دى فلو ربنا كتبلك حاجة هتشوفها...... وبعدين سيبها للظروف ... صدقنى كدا احسن لك........
مثل القمر لي جانب مظلم
بس اللي انا اعرفه ان الحب مش انك تدور على وحده تيجي تقوله انا عايزه احبك الحب دا عامل زي الموت بيجي فجأه وبعدين حتى لو هيا حبتك انت ازاي تجبر قلبك يحبها مش المفروض دا الحب دا مش بيد حد دا بيد قلبك انت بس
مرهفة الحس
ماتخليش هدفك اللي تبقى ماشي في الحياه
على اساسه هو انك تحب وتتحب لأنك ساعتها هتختار غلط
ومش هتعرف تتأكد من صدق مشاعرك ومشاعر الطرف التاني
واللي ربنا كاتبهولك هتشوفه ان شاء الله خليك انت بس قاصد
خير وارتباط رسمي مش اي كلام يعني وان شاء الله ربنا هيقدملك
اللي فيه الخير
الحب الوردى
هقولك حاجة بس متقولش انى بحبطك من الحب
هو الحب شئ جميل جداا بس العيشة من غير حب احسن بكتير من الحب
لان الايام دة فى ناس موجودة عشان تجرح وبس لاكن متحبش باخلاص
اثير الحب
هقولك حاجة بس متقولش انى بحبطك من الحب
هو الحب شئ جميل جداا بس العيشة من غير حب احسن بكتير من الحب
لان الايام دة فى ناس موجودة عشان تجرح وبس لاكن متحبش باخلاص

عندك حق بجد
فريده
مش عارفه ااقوللك ايه
بس انا متعش حياتك كلها تدور على الحي جاي منين ورايح فين
عيش حيات طبيعيه وان شاء الله ربنا هيسعدك
اسلام عماد
حب مصر وافرح للفرحت مصر
no one like me
ربنا هايعوضك خير بإذن الله .. ادعي ان ربنا يرزقك ببنت الحلال اللي تصونك وتقدر حبك دهـ ..

وربنا يوفقك ياااارب ..

تحياتي ,,
ساره كول
انا مش عارفه اقول ايه بعد الكلام اللي اتقال ده
انا اولا لسه صغيره وممكن ميكنش عندي حاجه تفيدك بس اللي انا اعرفه ان ربنا مبيظلمش حد مهما حس الانسان بالظلم واللي انا متاكده منه انك ان شاء هتلاقي بنت رقيقه وجميله وفيها كل الصفات الحلوه ان شاء الله
الفراشة العاشقة
انا مش عارفه اقول ايه بعد الكلام اللي اتقال ده
انا اولا لسه صغيره وممكن ميكنش عندي حاجه تفيدك بس اللي انا اعرفه ان ربنا مبيظلمش حد مهما حس الانسان بالظلم واللي انا متاكده منه انك ان شاء هتلاقي بنت رقيقه وجميله وفيها كل الصفات الحلوه ان شاء الله
والله كنت هقول نفس الكلام خدتيه من على لسانى
%u0632%u0627%u0626%u0631
على فكرة احسن حاجة انك متفكرش فى الحب
esraa 7557
انا حبيت بجد وئخلاص ماغايت ماهو جي وئلي انو بيحبني وانا في اليوم دء كان اجمل يوم في حياتي بس كان يتخانئ كتير كان ياجي ويتئسف انا اسمحو وهو كان عايز يخرج معايه وانا مارضيتش فئلى لازم نبعد فا انا عرفت انى تسليا وبعت عنو و انا ماجروح وتعبانا
خالد الدولى
على فكره مفيش حاجه اسمها حب الحب فى زمانه اسمه لعب وخيانه نصيحه من مجروح متحبش قصدى متتجرحش خالد الدولى&قنا&نجع حمادى&اولاد نجم&نجع العرب
الطائر الصغير
لا فى حاجة اسمها حب..ومفيش حد يقدر يعيش من غيره ..ممكن يكون بقا نادر الوجود لكن موجود..ومش معنى ان الواحد اتجرح مرة او اساء الاختيار او متوفقش مرة ان الحب انعدم من الوجود ومن غير ميدور ولا تدور هتلاقيه هيجيلك لوحده ..الحب مش حاجة نقدر نتحكم فيها ونقول مش عاوز احب او عاوز فيجيلك اللىنت عاوزه دا بيبقا نصيب
%u0632%u0627%u0626%u0631
انتى شكلك مجروح اوىيا ابن قنا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نفسي ارتبط و احب و اتحب :(
حنان ترفع شعار"عانس وعاجبه نفسى والمتجوزين سدوا نفسى"
ابحث عن حب