نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الحب الحقيقى موجود مائه فى مائه والدليل موجود

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اذا تحدثنا عن الحب فلابد ان ينشرح قلبك بالفرحه والسعاده وهذا هو الشى الفطرى الذى خلقنا عليه ولكن فى تلك الزمان كل شى فطرى اصبحنا ندخل عليه اشياء تلوثه وحدث ولا حرج على الاشياء الى غيرنا فى طبعا ولكن هنا سوال يطرح نفسه اهل الحب تغير فى تلك الزمان ؟ الحب الحقيقى مستحيل ان يتاثر باى شى مهما كانت الظروف ولكن زى ما احنا عارفيين فى اعداء للنجاح ويوجد اعداء للحب وكانت البدايه ان يخلقوا مسميات جديده للحب وهو حب لمجرد التسليه او حب المصلحه كمصطلحات ولكن للاسف لم يكفيهم ذلك ولكن وجود فكره الزواج العرفى اكبر خدعه على الشباب يعتقد الشاب والفتاه اذا تزوجوا عرفيا هذا يعنى الهروب بحبهم الى عش الزوجيه ولكن الحقيقه هى الجحيم بالله عليكى كيف يكون بيحبك ويجعلك تتزوجى عرفى او زواج المسيار الكارثه الاحدث وانا ارى هذا الزواج للمتعه فقط ولكن حتى لا نبعد عن موضوعنا كيف الحب الحقيقى موجود ؟ نعم انه موجود ولكن اذا نظرنا الى سوق الحياه سنرى البضاعه الغاليه قليله غير متوفره فى السوق وهو الحب الحقيقى ولابد ان تبحث عنها حتى تجدها عند من يستحق ان تجد ها عنده ولكن السوق عامه ملىء الان بالحب المزيف واسف ان نقول حب اساسا هذا نصب لا يوجد شى اسمه حب مزيف او غير حقيقى تلك مسمسيات فاشله الحب يبقى حب حقيقى غير كده الحب برىء اما عن الدليل على وجود الحب اقل الاسباب انك يا مراهق موجود فى الحياه انت وغيرك اذا لم يوجد حب بين ابيك وامك ما جئت انت ولا غيرك ولكن هنا سوال اهم من دلائل وجود الحب لانها موجوده لماذا دائما نسمع عن النتائج السلبيه فى الحب هذا مخطط كبير لاغراق الشباب اما الحقيقه بالرغم من وجود حالات طلاق كثيره يوجد حالات حب جميله ولكن دى مش ممكن تذكر فى اى تقرير ايضا لو نتذكر جاءنا فى لحظه وقلنا مفيش حياه جيده يعنى مصر عامله لينا ايه ونسافر الى الخارج واول ما حدث مشكله السودان الكل اوضح الحب الحقيقى لمصر يا احبائى انا ادرس بمجال الخدمه الاجتماعيه واجد حالات جميله من الحب ولكن الاهم بدل ما نقول مفيش حب اعرف اولا اساسيات الحب وكيفيه الحفاظ عليه وهذا ما اطرحه فى موضوع قادم قريبا انتظرونا ......

المقال "الحب الحقيقى موجود مائه فى مائه والدليل موجود" نشر بواسطة: بتاريخ:
monaliza
بجد الموضوع روعه
حلو جدا
منتظره الموضوع القادم
تسلم الايادي
تقبل مروري
اجتماعى اخر حاجه
بشكرك جدا يا موناليزا
daring eyes
طبعا التوبيك من الاجتماعى يبقى جامد ومتفاؤل جدا ثانكس ع التوبيك للانه فعلا جميل
اجتماعى اخر حاجه
دا انتى الى جميله بشكرك جدا صحيح بقيتى متفائله ولا لسه
عشق الروح
موضوع هاااااااااااااااااايل
مش جديدة عليك
مواضيعك الجميلة دى
كابتن يويو
تسلم ايدك
حلو جدااااااااااااااااااا
اجتماعى اخر حاجه
بشكركم جدا بس الاهم اننا نرجع للحب الحقيقى
اجتماعى اخر حاجه
للاسف انا شايف ان موجه عدم الحب الحقيقى تزداد ولكن لازم نعرف انا كاتب تلك الموضوع وانا مش غرقان فى الحب بالعكس الانسانه الى بحبها سبتها يعنى مش صعب انك تتعرض لموجه من عدم الحب انك تفقد ايمانك بالحب اكبر خطا حاول تواجه اى عائق يمنعك عن الحب وهتعرف قيمه الحب فيما بعد لما يضيع منك نهائى
اجتماعى اخر حاجه
ارجوكم فى تلك الاوقات الصعبه الذى يعيشها الشعب المصرى محتاجين الحب بشكل كبير وهذا لا يعنى ترك حقوق المواطن المصرى ولكن لازم نعرف ان بالحب يتحقق المعجزات واسئلوا اى بطل كيف نجح فى حياته لازم هتلاقوا الحب سبب فى نجاحه .

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
قررت الرجوع للفوركس لانه...
هل يصح أن يقول المسلم : الله موجود .. أو ربنا موجود ؟ .... (2)
هل يصح أن يقول المسلم : الله موجود .. أو ربنا موجود ؟ .... (1)
Vip فودافون 0100000 زيرو مائه الف ((( 010000078xy )))
الخداع - الحب دة مابقاش موجود