نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مشكله لازم تقول رأيك:كله الا شرف البنت!!

ازيكم يا جماعه..فيه مشكله كبيره عايز اعرف رايكم في حلها...المشكله تتعلق ببنت في الثانوي..ولد من العيال (الصيع) الواد ده ادها..كا ن عايز يكلمها ويمشي معاها وقاللها عايز امشي معاكي وآخد رقمك ..طبعا قالتله..لأ.. قاللها بقا كده؟! قالت اه...قاللها طيب ماشي انا هاعرف اخليكي تحترمي نفسك ازاي...
الواد راح لصحابه(الصيع)برده وقاللهم البت ديه انا كلمتها واخدت رقمها وعايزكم تسيحولي اني كلمتها..اي واد منهم بقا يعرف بنت صاحبتها او تعرفها يقوللها فلان الفلان كلم البنت ديه اللي مابتكلمش حد وعامله نفسها محترمه وخد رقمها كمان...طبعا الحكايه وصلت للبنت واهلها وابوها راح لبيت الواد ده انتا عملت كذا وكذا؟؟...الواد انكر طبعا وصحابه انكرو وامه وابوه قالو حاجه في غايه الاهميه:انتا يا استاذ ابننا محترم جدا وكل صحابه محترمين ولاااااا يمكن يعمل حاجه زي كده ابداااااااا..طبعا الاب غلبان شويتيتن رجع البيت وقال لبنته انسي الحكايه ديه وماتروديش علي اي حد بيقول عليكي كلمه واحده...
البنت طبعا انهارت من العياط ودنتها اسبوع وماخرجتش من البيت..يوم ماخرجت مع واحده صاحبتها..الواد ده شافها واتصل علي واحده وقاللها هلتي نمره فلانه(اللي ماشيه مع صاحبه المشكله) وبعت اس ام اس وقاللها قولي للي جنبك انتي ليكي عين تخرجي بعد الكلام اللي حصل...
الواد راح لصحابه(الصيـــــع) وقاللهم انا قابلتها انهارده لما خرجت ..واتمشينا في الحته الفلانيه...ومسكت ادها....-وبوستها-
الكلام وصل للبنت وانهارت اكتر –شوفو لما البنت المحتــــــرمه يتقال عليها كده- اهلها بالذات امها انهارت هيا كمان ماهما مش في ايدهم حاجه..يروحو لأهل الواد المحترمين اللي ابنهم محترم جدا وكل صحابه محترمين..مايوصلوش لحاجه يرجعو وايدهم فاضيه والكلام يكتر...اما صحابها اللي بجد يعملو ايه يهونو عليها ويصدو اي حد يتكلم...وانتو عارفين بقا البنات ال...... والولاد ال.......بيحبو الكلام ده جدا عمالين يألفو بقا علي البنت ديه..
بعد اسبوعين جه الواد وراح قايل:الحقو هالقكم علي خبر جناااااااااااان..البت ديه جاتلي البيت وماما بس هيا اللي كانت موجوده وطبعا عادي تتدخل عندي لاننا بنذاكر وماما ماشكتش في حاجه ورحت عامل كذا وكذا وكذا...
انا اول ماسمعت اخر تتطور للموضوع ده دمي فار والله العظيم وقلت كله الا شرف البنت ديه..
البنت:مدمره نهائيا وتعبت جدا لما سمعت اخر الكلام.
ابوها وامها:اعدين في البيت اكنهم عندهم ميتم مش قادرين يروحو لقسم الشرطه يبلغو عن الكلام الزور ده لان في مصر اللي يعمل كده بيفضح بنته ويأكد ان ده حصل فعلا..
صحابها واخواتها:قاعدين مع البنت عمالين يهونو عليها وهيا ولا بتاكل ولا بتشرب ولا بتتكلم ..عياط وأغماء وبس..
اي حد يسمع الحكايه ديه:يقول الواد ده يضرب عشان مايقلش اي حاجه بعد كده..4 5 عيال صيع يمسكوه يضربوه..
العاقل اللي يسمع الكلام ديه:يرد اللي اللي دمهم حامي وفار لما سمع كده ويقول لو الواد ده اضرب هاياخد حقه لانه صايع وهايخد حقه من مين بقا...من البنت طبعا ..ممكن ي........
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انا سمعت الكلام ده وكل ماسمع موقف جديد دمي يفور والله مع ان البنت ديه معرفهاش ولا عمرش شفتها بس الموضوع يعتبر قريب مني يعني..عايز اعرف الحل منكم....

المقال "مشكله لازم تقول رأيك:كله الا شرف البنت!!" نشر بواسطة: بتاريخ:
القلب الطيب
الواد ده فعلا انسان معندهوش ريحة الكرامة انسان سافل وحقير

واي حاجة يستحق تتقال علية

انسان سوري في اللفظ زباله اووووي
مصطفي كريم
ازيكم يا جماعه..فيه مشكله كبيره عايز اعرف رايكم في حلها...المشكله تتعلق ببنت في الثانوي..ولد من العيال (الصيع) الواد ده ادها..كا ن عايز يكلمها ويمشي معاها وقاللها عايز امشي معاكي وآخد رقمك ..طبعا قالتله..لأ.. قاللها بقا كده؟! قالت اه...قاللها طيب ماشي انا هاعرف اخليكي تحترمي نفسك ازاي...
الواد راح لصحابه(الصيع)برده وقاللهم البت ديه انا كلمتها واخدت رقمها وعايزكم تسيحولي اني كلمتها..اي واد منهم بقا يعرف بنت صاحبتها او تعرفها يقوللها فلان الفلان كلم البنت ديه اللي مابتكلمش حد وعامله نفسها محترمه وخد رقمها كمان...طبعا الحكايه وصلت للبنت واهلها وابوها راح لبيت الواد ده انتا عملت كذا وكذا؟؟...الواد انكر طبعا وصحابه انكرو وامه وابوه قالو حاجه في غايه الاهميه:انتا يا استاذ ابننا محترم جدا وكل صحابه محترمين ولاااااا يمكن يعمل حاجه زي كده ابداااااااا..طبعا الاب غلبان شويتيتن رجع البيت وقال لبنته انسي الحكايه ديه وماتروديش علي اي حد بيقول عليكي كلمه واحده...
البنت طبعا انهارت من العياط ودنتها اسبوع وماخرجتش من البيت..يوم ماخرجت مع واحده صاحبتها..الواد ده شافها واتصل علي واحده وقاللها هلتي نمره فلانه(اللي ماشيه مع صاحبه المشكله) وبعت اس ام اس وقاللها قولي للي جنبك انتي ليكي عين تخرجي بعد الكلام اللي حصل...
الواد راح لصحابه(الصيـــــع) وقاللهم انا قابلتها انهارده لما خرجت ..واتمشينا في الحته الفلانيه...ومسكت ادها....-وبوستها-
الكلام وصل للبنت وانهارت اكتر –شوفو لما البنت المحتــــــرمه يتقال عليها كده- اهلها بالذات امها انهارت هيا كمان ماهما مش في ايدهم حاجه..يروحو لأهل الواد المحترمين اللي ابنهم محترم جدا وكل صحابه محترمين..مايوصلوش لحاجه يرجعو وايدهم فاضيه والكلام يكتر...اما صحابها اللي بجد يعملو ايه يهونو عليها ويصدو اي حد يتكلم...وانتو عارفين بقا البنات ال...... والولاد ال.......بيحبو الكلام ده جدا عمالين يألفو بقا علي البنت ديه..
بعد اسبوعين جه الواد وراح قايل:الحقو هالقكم علي خبر جناااااااااااان..البت ديه جاتلي البيت وماما بس هيا اللي كانت موجوده وطبعا عادي تتدخل عندي لاننا بنذاكر وماما ماشكتش في حاجه ورحت عامل كذا وكذا وكذا...
انا اول ماسمعت اخر تتطور للموضوع ده دمي فار والله العظيم وقلت كله الا شرف البنت ديه..
البنت:مدمره نهائيا وتعبت جدا لما سمعت اخر الكلام.
ابوها وامها:اعدين في البيت اكنهم عندهم ميتم مش قادرين يروحو لقسم الشرطه يبلغو عن الكلام الزور ده لان في مصر اللي يعمل كده بيفضح بنته ويأكد ان ده حصل فعلا..
صحابها واخواتها:قاعدين مع البنت عمالين يهونو عليها وهيا ولا بتاكل ولا بتشرب ولا بتتكلم ..عياط وأغماء وبس..
اي حد يسمع الحكايه ديه:يقول الواد ده يضرب عشان مايقلش اي حاجه بعد كده..4 5 عيال صيع يمسكوه يضربوه..
العاقل اللي يسمع الكلام ديه:يرد اللي اللي دمهم حامي وفار لما سمع كده ويقول لو الواد ده اضرب هاياخد حقه لانه صايع وهايخد حقه من مين بقا...من البنت طبعا ..ممكن ي........

انا سمعت الكلام ده وكل ماسمع موقف جديد دمي يفور والله مع ان البنت ديه معرفهاش ولا عمرش شفتها بس الموضوع يعتبر قريب مني يعني..عايز اعرف الحل منكم....

الله لا ايفقوووووووو
سجده
دا المفروض شوية ناس يمسكوه ويرنوه علقة تمام لحد اما يحرم
يعمل كدا

والبنت المسكينه دي بقت اكيد سيرتها على كل لسان
ربنا معاها
ommrwan
ياعيني علي اللي بيحصل في بنات الثانوية العامة هما فاضيين للكلام ده اصلا .واكيد ذي ماهو عمل كده ربنا مابيسبش حق حد وكما تدين تدان بكرة لما ده يحصل مع بنته يبقي يحس ان بنات الناس مش لعبة
Mafesh Esm
دا المفروض شوية ناس يمسكوه ويرنوه علقة تمام لحد اما يحرم
يعمل كدا

والبنت المسكينه دي بقت اكيد سيرتها على كل لسان
ربنا معاها
الواد ده فعلا انسان معندهوش ريحة الكرامة انسان سافل وحقير

واي حاجة يستحق تتقال علية

انسان سوري في اللفظ زباله اووووي
ياعيني علي اللي بيحصل في بنات الثانوية العامة هما فاضيين للكلام ده اصلا .واكيد ذي ماهو عمل كده ربنا مابيسبش حق حد وكما تدين تدان بكرة لما ده يحصل مع بنته يبقي يحس ان بنات الناس مش لعبة
يعني يا جماعه ايه الحل في رايكم..انا وصاحبي حاطين الموضوع ده في المنتدي عشان نعرف الحل وننفذه..بس انتو قولو اييييييييييييه الحل؟؟؟؟؟؟؟
RAGHEB
فى شخصيات من الصيع دول بجد البنت الصح اولا الناس عرفنها وهى واثقة من نفسها اكيد هتتاثر والحل ان الولد دة بجد تضرب ضرب جامد او يلبسوا تهمة عالشان اهلوا ازاى يقولوا علية انوا ابنهم محترم ومستحيل يعمل كدة

وبجد البنت دى بجد ياريت تحسبها وتشوف ان الارادة عندها قد اية والولد لازم يتربى صح
SIMPLICITY
الاحول ولاقوة الا بالله

الواد الصايع ده اذا ربنا اراد انه ينتقم منه في الدنيا شعره حيشيب حيبقي وشه اسود ومايقدرش يمشى في الشارع

الموضوع ماله الا حلين :

تدعي للواد الصايع بالهداية ربنا يهديه ويكفر ويصلح كل غلطاته الشنيعة للأسف اللي اصلاحها مش سهل وممكن ماتصلحش

البنت ديه صحابها واللي حواليها عارفينها وعارفين احترمها لنفسها ومن هنا بدعي ربنا يقويها وينصرها عليه

عاوزين ضابط شرطة من الاخر يرستقه

لاحول ولا قوة الا بالله الناس ديه للسف ماتجيش الا بالعين الحمرا الطيبة والأدب حيخليهم يتمادوا

موضوع مش يحرق الدم وبس الا موضوع بيحرق اعصاب الواحد

عاوز اقلك حاجة الشخص الكريه ده ارتكب كبيرة من الكبائر وهيا قذف المحصنات الغافلات صدقني سكوت الناس دولا حيزود المشكلة هما ساكتين خايفين من كلام الناس مهي الناس بتتكلم

خليهم يرفعوا عيه قضية ويجيبوا الشهود وصدقني وقتها كلهم حيتخرسوا وابو وام الواد هما اللي حييجوا ويبوسوا ايد البنت وامها وابوها ديتها محضر في قسم الشرطة وبعدها يبدا التسلسل القانوني

اضربلك مثل: فاكر قصة الفيشاوي وجوازه العرفي والشكوى الل قدمتها مراته عشان يعترف بأبوته لبنتها اتخييييل لو سكتت اهو في الأخير اعترف بأبوته

أعراض الناس مش لعبة
ساره كول
هو ممكن يضرب ماشي اوكي ولما اهله يجوا يبلغه يقولو اهل البنت معملناش حاجه وينكروا زي ما هو بيعمل العمله وينكرها كده واولا هو عيل يعني اققل حاجه تخوفه يعني يهددوه ويقولولو لو طلعت من البيت هنعمل فيك كذا وكذا وسعتها بقى هيضطر يعترف بالحقيقه بدل ميتحبس في بيتهم
تقبل مروري وعايزه اشوف رايك في ردي
jaida
لا اله الا الله
ده بجد مش حد محترم
و الحكايه دي بتحصل كتيييييييييييييييير جدا
و البنت بقي
ربنا يتولاها برحمته
لان الحكايه دي مش هتعدي بسرعه ولا بالسهوله
و اللي هينهيها الولد نفسه
يا اما يعترف بالحقيقه
او اي حد يوقعه في الكلام
و يخلصوا من الورطه دي
seamoon
هاقول ايه غير حسبى الله ونعم الوكيل فيه
ساره الراجحى
لا اله الا الله
لا تعليق
Mafesh Esm
فى شخصيات من الصيع دول بجد البنت الصح اولا الناس عرفنها وهى واثقة من نفسها اكيد هتتاثر والحل ان الولد دة بجد تضرب ضرب جامد او يلبسوا تهمة عالشان اهلوا ازاى يقولوا علية انوا ابنهم محترم ومستحيل يعمل كدة

وبجد البنت دى بجد ياريت تحسبها وتشوف ان الارادة عندها قد اية والولد لازم يتربى صح
الصايع لما يضرب اكنك كده بتهين كرامته جدا ومش بيسيب حقه ولما يجي ياخد حقه هايخده من البنت نفسها...شكراااااا لرأيك يا راغب باشا
Mafesh Esm
الاحول ولاقوة الا بالله

الواد الصايع ده اذا ربنا اراد انه ينتقم منه في الدنيا شعره حيشيب حيبقي وشه اسود ومايقدرش يمشى في الشارع

الموضوع ماله الا حلين :

تدعي للواد الصايع بالهداية ربنا يهديه ويكفر ويصلح كل غلطاته الشنيعة للأسف اللي اصلاحها مش سهل وممكن ماتصلحش

البنت ديه صحابها واللي حواليها عارفينها وعارفين احترمها لنفسها ومن هنا بدعي ربنا يقويها وينصرها عليه

عاوزين ضابط شرطة من الاخر يرستقه

لاحول ولا قوة الا بالله الناس ديه للسف ماتجيش الا بالعين الحمرا الطيبة والأدب حيخليهم يتمادوا

موضوع مش يحرق الدم وبس الا موضوع بيحرق اعصاب الواحد

عاوز اقلك حاجة الشخص الكريه ده ارتكب كبيرة من الكبائر وهيا قذف المحصنات الغافلات صدقني سكوت الناس دولا حيزود المشكلة هما ساكتين خايفين من كلام الناس مهي الناس بتتكلم

خليهم يرفعوا عيه قضية ويجيبوا الشهود وصدقني وقتها كلهم حيتخرسوا وابو وام الواد هما اللي حييجوا ويبوسوا ايد البنت وامها وابوها ديتها محضر في قسم الشرطة وبعدها يبدا التسلسل القانوني

اضربلك مثل: فاكر قصة الفيشاوي وجوازه العرفي والشكوى الل قدمتها مراته عشان يعترف بأبوته لبنتها اتخييييل لو سكتت اهو في الأخير اعترف بأبوته

أعراض الناس مش لعبة
احنا هاندعيله بالهدايه بس فين حق البنت اللي قذفت دلوقتي زي مانتا بتقول...واهلها خايفين اصلا يروحو لقسم الشرطه مع ان ده حقهم بس كده بيفضح بنته..لان المجتمع في مصر كده..هيقف ضده مش معاه....شرفتني زيارتك
Mafesh Esm
هو ممكن يضرب ماشي اوكي ولما اهله يجوا يبلغه يقولو اهل البنت معملناش حاجه وينكروا زي ما هو بيعمل العمله وينكرها كده واولا هو عيل يعني اققل حاجه تخوفه يعني يهددوه ويقولولو لو طلعت من البيت هنعمل فيك كذا وكذا وسعتها بقى هيضطر يعترف بالحقيقه بدل ميتحبس في بيتهم
تقبل مروري وعايزه اشوف رايك في ردي
بصي الصايع مش بيسكت الا لما يتأدب وياخد علي دماغه وممكن مايسكتش لكن احنا بدور علي حل بنبص بنتيجته ادام..لو ضربناه ايه اللي هيحصل...اكيد السبب البنت ديه..وانتي عارفه صحابه السوء دول ..هوا وهما بقا هايعملو ايه...متشكر ليكي بجد ياساره علي زيارتك
احزان غزل
الحل الوحيد انى فى حد يتكلم مع شيخ من الجامع ويحكى له الحكاية والشيخ يحاول يتكلم مع الولد ويحاول يفهمه انى اللى بيعملوا دا غلط
ويحاول يفهموا ان انت لما تتزوج هيكون لك بنت هل تقبل اى حد يقول على بنتك كدا او حتى زوجتك
وبلاش موضوع الضرب لاانه ممكن يعمل نتيجة عكسية
meme banota
لا اله الا الله
الناس جرالها اية والواد دة مالة كدة مفيش حد قادر علية
فين اهلة مفيش حد قادر يحكمة
الحل انة ياخد علقة موووووت علشان يعرف الحق فين ويعتذر للبنت قدام كل الناس
وفى الاخر ربنا ياخدة وينتقم منة ويهدة
kaki
اولا مينفعش الضرب لان الضرب فى الميت حرام وده انسان معندوش دم
اهم حاجة البنت تكون عندها ثقة فى نفسها وتخرج وترمى ورا ظهرها ولا تسال فى اى كلمة لان كده ممكن الناس تصدق
ثانيا
لازم الولد ده يتبلغ عنه على انه بيعاكسها ويضايقها ويكتب تعهد بعدم التعرض للبنت
ولو بعت رسايل على رقمها مثلا تقدم بلاغ للنيابة فيه
همسات مسموعه
يعنى ايه خايفين يروحوا قسم الشرطه

هو الخوف ده اللي جيبنا لورا

واحد زى ده بيكون جبببببااااااااااااااان لو عرف ان الموضوع فيها شرطه مش هيقربلها تانى

وبعدين ميخافوش من حاجه كده او كده الناس كلها عرفت موضوعها وهو ده الرد الوحيد لكرامتها

ومينفعش موضوع الضرب والكلام ده ده ممكن يتقلب ضدها بعد كده

وحسبي الله ونعم الوكيل

هو ده الحال الوقتى لا بقه فى اخلاق ولا حتى دين

ربنا يهدى شباب وبنات المسلمين
Mafesh Esm
هاقول ايه غير حسبى الله ونعم الوكيل فيه
لا اله الا الله
لا تعليق
والله اي حد يسمع الكلام ده يفضل يحسبن....شكرا ليكم...شرفتوني
Mafesh Esm
لا اله الا الله
الناس جرالها اية والواد دة مالة كدة مفيش حد قادر علية
فين اهلة مفيش حد قادر يحكمة
الحل انة ياخد علقة موووووت علشان يعرف الحق فين ويعتذر للبنت قدام كل الناس
وفى الاخر ربنا ياخدة وينتقم منة ويهدة
لا طبعا مين اللي قال مافيش حد قادر عليه..زي مافي عيال صيع زيه في ناس جدعان هايخو حق البنت منه ان شاء الله.....شكرا ليكي..ربنا يحفظك
Mafesh Esm
لا اله الا الله
ده بجد مش حد محترم
و الحكايه دي بتحصل كتيييييييييييييييير جدا
و البنت بقي
ربنا يتولاها برحمته
لان الحكايه دي مش هتعدي بسرعه ولا بالسهوله
و اللي هينهيها الولد نفسه
يا اما يعترف بالحقيقه
او اي حد يوقعه في الكلام
و يخلصوا من الورطه دي
هايعترف ازاي واد ملوش كبير...بقولك اهله ساذجين جدا فاكرين ان ابنهم محترم فعلا....شكرا يا جايدا نورتيني بجد
عشق الروح
بص ياعبد الرحمن
المفروض العيل دا ياخد على دماغة ويترن علقة حلوة كدا علشان يحرم يعمل كدا تانى مع البنت دى او اى بنت محترمة تانية
وكما تدين تدان
حسبى الله ونعم الوكيل
Mafesh Esm
الحل الوحيد انى فى حد يتكلم مع شيخ من الجامع ويحكى له الحكاية والشيخ يحاول يتكلم مع الولد ويحاول يفهمه انى اللى بيعملوا دا غلط
ويحاول يفهموا ان انت لما تتزوج هيكون لك بنت هل تقبل اى حد يقول على بنتك كدا او حتى زوجتك
وبلاش موضوع الضرب لاانه ممكن يعمل نتيجة عكسية
علي فكره ياهبه الحل ده عجبني جدا...اصله حل بهدوء بعقل...شكرا ليكي علي زيارتك
Mafesh Esm
يعنى ايه خايفين يروحوا قسم الشرطه

هو الخوف ده اللي جيبنا لورا

واحد زى ده بيكون جبببببااااااااااااااان لو عرف ان الموضوع فيها شرطه مش هيقربلها تانى

وبعدين ميخافوش من حاجه كده او كده الناس كلها عرفت موضوعها وهو ده الرد الوحيد لكرامتها

ومينفعش موضوع الضرب والكلام ده ده ممكن يتقلب ضدها بعد كده

وحسبي الله ونعم الوكيل

هو ده الحال الوقتى لا بقه فى اخلاق ولا حتى دين

ربنا يهدى شباب وبنات المسلمين
الاهل خايفين من كدا والله...فاكرين ديه فضيحه ليهم..مع انها سلبيه والله...بس الله يكون في عونهم اللي واقع في المصيبه مش عارف يفكر ازاي ولا يتصرف ازاي

بشكرك بشكرك بشكرك جدااااااااااا
Mafesh Esm
بص ياعبد الرحمن
المفروض العيل دا ياخد على دماغة ويترن علقة حلوة كدا علشان يحرم يعمل كدا تانى مع البنت دى او اى بنت محترمة تانية
وكما تدين تدان
حسبى الله ونعم الوكيل
بصي يا راندا انا قلت والله زيك كدا ووسط الناس كلها كمان وادامها عشان يتردلها كرامتها بس الاول في حاجه:في ناس صدقو الحكايه وقالو فعلا الكلام ده حصل...لأ احنا نثبت ان ده مش حقيقي ونجيب الشهود وتثبت البينه بعد كده.........يضرب علقه موت.ادام الناس.ادام صحابه.ادامها...شكر خااص..شكر سبيشيال
أميرة الورد
زوقو عليه ناس اكتر صياعة منو

ياكلوه علقة مكالهاش حرامي جزم

دة لازم يضرب

وبدل ما اهل البنت يقعدو يرثو ويعيطو
يقفو واقفة جامدة

وربنادة حلال فيه القتل والله ...ادفعو فلوس لحد صايع من الي ممكن يعملو اي حاجة علشان الفلوس ويحبسوه في حتة محدش يعرف طريقو فيها
لحد ما يتعلم ويقول ويعترف انو بيفتري على البنت وكمان يتعمل بيه محضر لعدم التعرض للبنت دي تاني يعني يمضي تعهد او اي حاجة المهم كرامة البنت تترد وبعدين الناس الي صدقو دول سيبوهم منهم لله هما اكيد مخلفين وليهم بنات
Mafesh Esm
ويكتب تعهد بعدم التعرض للبنت
ولو بعت رسايل على رقمها مثلا تقدم بلاغ للنيابة فيه
كلامك صح جدا والله...شكرا ليكي ..شرفتيني ونورتيني
Mafesh Esm
زوقو عليه ناس اكتر صياعة منو

ياكلوه علقة مكالهاش حرامي جزم

دة لازم يضرب

وبدل ما اهل البنت يقعدو يرثو ويعيطو
يقفو واقفة جامدة

وربنادة حلال فيه القتل والله ...ادفعو فلوس لحد صايع من الي ممكن يعملو اي حاجة علشان الفلوس ويحبسوه في حتة محدش يعرف طريقو فيها
لحد ما يتعلم ويقول ويعترف انو بيفتري على البنت وكمان يتعمل بيه محضر لعدم التعرض للبنت دي تاني يعني يمضي تعهد او اي حاجة المهم كرامة البنت تترد وبعدين الناس الي صدقو دول سيبوهم منهم لله هما اكيد مخلفين وليهم بنات
واضح ان كلكم شايفين انه يضرب والكل شايف كده والله...بس هنثبت ان اللي قاله ده زور وبعد كده يضرب ادام كل الناس.....shokran ya miss.karawana...special thanx 4 u

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مشكله لوسمحت لازم تحلوها : واحد بيحب وحده وهى تقوله خلينا اصحاب
كيف تعرف البوت روم الخاص ب iphone وأهمية معرفة البوت و الفرق بين البوت الجديد و القديم
مفاجأه : جماعه آسف يا ريس تعتذر عن ما نشرته و تقول ان فيديو سحل البنت و تعريتها صحيح
مازل البوت متربع على عرش الموضة