نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت مضحكه 2019 الطابع المصري المتطور في شهر رمضان

نكت تموت من الضحك و كتيره عشان تشبع من النكت و لو مشبعتش في تحت صفحه تاني ممكن تفتها بعد الكلام الاحمر الي تحت من الافضل تفرح في الجزء ده عشان لو روحت صفحه النكت الاخري هتدمن الضحك و النكات لان كلها نكت جميله و خفيفه و احنا في شهر رمضان فيجب ان تحسن العمل بتاعك و انا عملي مدون نكت عشان كدا متقلقش خليك متفائل في حجات لسه طيبه و لو حاسس ان الدنيا سوده من حوليك اعرف ان الطبين للطيبات "أحسنوا لمن تحبون ، فإن الشوق بعد الموت لا يطاق " فلا تقلق الحياه تستحق الضحك اكثر انا سلاحي سلاح النكت و بدهلكم اهوه يلا بينا

لما تنزل الشارع في رمضان تحس ان انت الناجي الوحيد من من كوكب الارض بعد ما اضرب بقنبله زريه

الشعب المصري من كتر الكسل بقي بيسلمو علي بعض بالحواجب اه زي ما عملت كدا دلوقتي
  1. في مشكله مع اخر حته في السندويتش المعده:تصرخ لا مكان
  2. العقل: مجتش علي الحته ده
  3. الاقلب: حرام ترمي النعمه
  4. و ضميرك: يابني انت دافع فلوس

في قنوات النيل سات احسن فيلم تتفرج عليه اكتر من 30 في خلال 4 سعات هي الاعلانات الي عامله نفسها فيلم في بين الافلام و المسلسلات

بنت بتقول لولد عرفت واحد اذكي منك و اجدع منك هات بتعتي الي بعتهالك بعتلها 99 صوره قالها شوفي انتي مين فيهم و ابعتيلي الباقي بيقول ابليس خرج و في ايده بخور عشان يبخر الواد

من اكاذيب البنات انا اتأدملي 9 عرسان دكاتره و 3 مهندسين و انا رافضه عشان خطرك و تلاقي في اخر ابن عمها و هو داخل عليهم جبلها كيمو كونو من الي هي بتحبها

نصيحه للبنات في فصل الصيف لو حبيبك في الوقت ده قلع ليكي الجاكت و لبسهوليك فهمي علي طول ان ده مش رومانسي ده عبيط و معرفته خساره ليكي

يا مستني الامتحانات تعدي و تمر يا مستني من الحكومه خبر يسر

واحده بتقول لجوزها في واحد مراتو ماتت بنلها مسجد بأسمها قالها ولله ما تقلقي انا شاري قطعه الارض و التساهيل من عند ربنا

البنت الي بتلبس حجاب علي الفيزون تحس انها شبه الرقاصه الي بتجمع فلوس عشان تحج

نكت 2016

لو فضلنا علي نفس المسوي ده في مصر مش بعيض نشوف الديناصورات علي اخر شهر يونيه

بيقولك اللبان احسن من الحشيش طيب اشرب 3 كوبيات لبن و حاول تزق الحيطه هتلقيها في مكنها لكن لو شربت سجاره حشيش واحده الحيطه هتتحرك وحداها

مره واحده مزه دخلت الامتحنات مش عارفه تحل ولا كلمه الدكتور قلها تخدي صفر ولا نتقابل قالت نتقابل طبها قالها خلاص اشوفيك السنه الجايه

حكمه اليوم كل ما يزيد هما لطف في الي جامبك

و مين فينا الي لما يفصل النت و يخرج علي ابوه و امه اول حاجه ايه هو النت فصل ؟ تحس انك عايش في البيت عشان تحش و تتهزق موقف رزل

واحد صعيدي نام حلم انو الضرب تاني يوم علي طول لم ولاد عمه و نامو ساعه بدري

امشي بعيد عن الشر و غنيله سمعت الكلام قعت اغني ببص لاقتو متحزم و جي يرقص

بتوع صيدله الي فرحانين بالبلطو الابيض احب اطمكم كام يوم كدا و هتلاقي نفسك واقف تبيع بامبرز و لبوس

في اثناء الحروب الصليبيه و الشده كان صلاح الدين يحارب ريتشارد قلب الاسد و اسناء المعركه اصيب ريتشارد فال "shit" فرد صلاح الدين شيت الحبايب يا حبيبا و هنا انتهت المعركه مؤجله حتي يعالجون كم من الكتاكيت الصفر و الي بيضحك و مكسوف ده اعرف انو فهم النكت
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

• سألو الامريكي كيف تكون العروسه
  • فرد:طويله حتي لو سمراء
  • و الفرنسي : شقراء ختي و ان كان قصيره
  • و المصري : شغاله حتي لو كانت مشلوله

واحد بخيل مات أبوه
فذهب لكى يعمل له نعي فى الجريدة
فقال لهم ايه أقل مساحة عندكم ؟
قالوا له :
سطر واحد به خمس كلمات ، قال لهم
اكتبوا : رزق ينعى أبوه
قالوا له لسه فاضل كلمتين
قال لهم :
اكتبوا : وبيصلح تليفزيونات
للمزيد من النكت رجاء زياره :
نكت مصريه 2016

المقال "نكت مضحكه 2019 الطابع المصري المتطور في شهر رمضان" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اكثر صور مضحكه عن شهر رمضان 2015
برج المملكة أطول ناطحة سحاب في العالم بحلول 2019
رسائل مضحكه لعيد الفطر 2013- مسجات مضحكه رائعه- رسائل تهنئه مضحكه للعيد للاصدقاء والحبايب
نكت جامده جديده مضحكه فيها الطابع الفكاهي ضحك للركب
بخصوص المحرر المتطور بالنسبه للمواضيع