نجوم مصرية
الرئيسيةمنتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكات مضحكه جدا اكثر النكت ضحك في الوطن العربي

انا للأسف مش مؤلف نكت بس بكتب نكت كتير الفتره ده و عشان كدا بحاول ابحث عن اكثر النكات ضحك عشان اجبهالكم هنا و انت تتفرجو و تمشو علي اساس اني بدور عشان جمال ضحكتك من ورا الشاشيه ايها الاخ الذي ستقراء موضوع (نكت مضحكه) اعلم ان من الظلم لا تضع رد او كومنت حتي انا مش مستبعد انك هتاخد اللينكك و تعملي دعايه علي الفيس بوك من حلاوه النكت الي هتسمعها انشاء الله لأول مره في تاريخ حياتك اي كان ملادك ايه

مره واحد رايح يسئل ولدته هو فين باكو الشاي ردت عليه و قالت انت عمرك ما هتعرف تجيب حاجه لنفسك "كتك نيلا"
روح هتلاقيه فوق الر جوه علبه الككاكاوي في بطرمان مكتوب عليه صلصا

واحد محشش اجتمعت الناس و بيسألو عو انت لو بطلت حشيش كان زمانك اجوزت
قالهم : يا اخونا انا عمر ما شوفت علاقه في تضحيه اكثر من علاقتي بالسجاره هي تحترق من اجلي و انا سأموت من اجلها

بالنسبا بقي للأخوه المستعجلين عشان الجواز و ارفين نفسهم اوعا تكون قاكر انك لما تجوز هتاكل الطواجن و الحجات الي بيعملها الشيف اسامه ده انت هتعد تاكل سجق و اندومي لحد ما بطنك تتخرم

مره قبل كدا ظابط واقف دخل عليه عربيا في 3 افراد هو شك انهم شاربين قالهم انا هسئل كل واحد فيكم سؤال و الي هيجاوب هيروح بيته و الي مش هيعرف يرد هيتحبس سال الاول لما ريال لعب مع برشلونه مين الي كسب قاله برشلونه راح علي التاني قاله المسلمين لما حربو الكفار مين كسب المسلمين ولا الكفار قاله المسلمين قام سئل الثالث قاله فهمت ايه من الاسئله ده قاله اكيد المسلمين هيلعبو برشلونه

نكت مضحكه

ابنات لما تقابل بعض تبوص تلاقي ازيك يا جزمه وحشتني انتي اصلا بتستعبطي و مبتصليش عليه
و هما متخنقين اسمعي يا حبيبتي بوصي يا روحي
صدقوني الاختلاف ده وراه سر ادم و حواء تقريب بالظبط كدا

عارفين ليه سانتا كلوز مش بيجي مصر ؟؟
عشان الناس هتقولو انتا سانتا كلوز و لا أوبن

واحد ركب اوتوبيس شاف واحده قاعده راح بصلها فبصتله , ضحكلها ضحكتلو غمزلها غمزتلو راح شاورلها على المحطه فنزلت راح قعد مكانها

ثلاته عمالين بيحششوا فى مزرعه فراخ طب عليهم البوليس استخبوا فى تلات شوله جه الظابط شاط الشوال الاول برجله قام الحشاش الاول عمل نفسه بط و قعد يكاكى راح الظابط سابه و راح عالشوال التانى و شاطه قام الحشاش اللى
جوه قعد يدن و يقلد صوت الديك الظابط سابه و راح عالشوال التالت برضه شاطه
برجله الحشاش التالت متكلمشى..شاطه تانى بس بالجامد برضه متكلمش قعد
الظابط يخبط فيه طلعله الحشاش يقوله بطاطس بطاطس انت مبتفهمش

حصلت حريقة في واحد من مستشفيات المجانين
فقررت إدارة المستشفى أنو تنقل المجانين لمستشفى تاني
بالهليكوبتر

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فطلعوا المجانين من ورا وطلع السائق والمدير وواحد نص مجنون من قدام بعد شويه بداو المجانين يلعبوا كره قام الطيار قال للمدير وقفهم ولا بتنكع الطيارة
فقال المدير للنص مجنون أنت الوحيد اللي بتفهم عليهم روح وهدّيهم
بالفعل راح النص مجنون خمس دقايق ورجع قعد
وراحت الضججة بالمرة وبعد نص ساعة أستغرب المدير
وقال للنص مجنون: ايش حكيت لهم لما سكتوا هكذا
قال النص مجنون :قلتلهم اخرجوا العبوا خارج
للمزيد من النكات زور:
نكت اساحبي

مواضيع مشابهة:
صورة اكبر لوحة فى الوطن العربى مساحتها 1000 متر
اجمل النكت - انبسطوا وفرفشوا مع النكت الجديده - نكت مضحكه جميله جدا
اكبر مسابقة فوركس فى الوطن العربى..اربح 50% اكثر..بجوائز 30 الف دولار كاش!!

فيس بوك  تويتر  يوتيوب