نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كلمة واحدة تخلي أي حد يحبك

مرحبا أحبائي
كما تعلمون صار اليوم من الصعب ان تجد الحب الحقيقي لأنه دوما تائه نبحث عنه بلا نتيجة
كما في العنوان هي كلمة لو استمريت عليها حتخلي أي حد يحبك بجنون
الكلمة يتداولها أكثر من نصف مليار إنسان في العالم لكم مش بالطريقة الصحيحة
لو أضفتلها بعض الامور بيصير مفعلها سحري و الله بالتجربة
نأخذ متلا الطريقة دي
أنا متلا عايز أخلي بنت تحبني
من المهم أن لا أسرع حتى لو كنت هخسرها
أبدء بالإبتسام دوما لها من دون ان أبتسم لغيرها
هي حتحس بالغرور طبعا لإنه في واحد معجب بيها هي مبتحبكش لكن في إنتباه
إستمر على حال الإبتسام لمدة و حاول إنك تختار فرصة تكون فيها مع الشله و قلهم كلهم مرحب شباب أو السلام عليكم شباب و إبتسم لها من دون أن تقرب منها أو تفتح معاها موضوع
إستمر على الحال ده لمدة و حاول أن تختار وقت ـكون فيه هي متأزمة ولا لإرحانة أوي علشان دول هم الوقتين المناسبين لتترك إنطباعك في نفسها
أسأل صحبتها عنها و أختر الوقت و قوم بالكلام معها في الموضوع إلي مخاليها فرحانة أو حزينة و حاول عدم فضح هدفك قم بمواساتها أو مشاركتها فرحها و إستمر على كده لمدة
لما تحس إنها بدأت تفتش عليك أو بتسأل عليك إبتعد عنها قليلا و لاكن تابع حلتها عبر صحبتها و إن صادفتها في الطريق إبتسم و قلها إنك مشغول و مافي وقت
خليها تحس بالفراغ من نحيتك و كدة عقلها يفسر الفراغ دة على إنه حب و لازم تكون بجنها هي مش حتقلك طبعا لكن صحبتها حتخليك تعرف
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

إختر انسب وقت تكون فيه البنت فرحانة وحاول تكلمها مش في الحب لكن في إشاعة عنها إشاعة انها بتحب حد أو مرتبطة بحد
خليها تحكيلك إن قالتلك أنها لا تحب و ليس لها علاقة بحد إعلم انها تعلم ما تريده منها هنا استمر في خطتك لا تتسرع
أما إن قالتك انه في حد عايز يخطبها أو بيحيها أو بتحبه أو أي شيئ عن الحب إعلم إنك فتحت قلبها إنتبه لا تخبرها بما تريده منها إستمر لمدة بسيطة على حال الصديق و لما تتأكد إنك فزت بحبها إعزمها لوحدها و قلها إنك بترتاح لها مش بتحبها أوكي خليها هي يبادر
و كل القصة دي مبنية على كلمة وحدة سلام شباب و الابتسامة
شكرا ليكم

المقال "كلمة واحدة تخلي أي حد يحبك" نشر بواسطة: بتاريخ:
اسلام محمد عمر
انا بحبها وبموت فيها وحبب اتجوزها علشان بحبها والله

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ممنوع الدخول للانسات : أفكار يومية لاحلى واجمل حياة زوجية ( حركات تخلى جوزك يحبك ويموت فيكى )
مسجات حب تخلي اللي ما يحبك يموت عليك
مسجات تخلي اللي ترسله يحبك موت 2010
مسجات حب تخلى اللى ما يحبك يموت فيك