نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات بنات الموضة والأزياء والمكياج والتجميل

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

دعوى للتفاؤل صفات الشخص المتشائم

1- البعد عن الله سبحانه وتعالى
2- التوقع السلبى انو مش كفىء فى حل المشاكل يطلع من مشكله لمشكله ويوصل نفسو للامراض النفسيه والعضويه
فى يوم من الايام كان فى رجل ربنا حطو فى تحى من تحديات الحياه فى يوم مراتو عملت حادثه وماتت وربنا كان رزقو بولد وبنت فقرر انو يعيش حياتو ليهم بس ياكلهم ينيمهم يوديهم المدرسه وفى يوم من الايام وصلهم وبعد موصلهم للمدرسه روح وبعد ساعه سمع ان المدرسه وقعت
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الراجل متخيلش خد عربيتو وراح جرى لقاها فعلا وقعت الارض اعد على الارض ويحفر والمختصين يقولو احنا بنعمل الى فى ايدنا روح قالهم لا محدش يقلى امشى والساعه بقت 2 وهو اعد لحد 10 والناس كلها مشيت وهو مستمر الساعه بقت 2 بعد نص الليل والناس مشيت وهو لا على الساعه 3 بليل لقى ايد صغيرا بتحفر فالكل جرى واعدو يفتشو فطلعوهم فلقى اخر واحدا طلعت هى بنتو جرى عليها قالها انتى عاملا ايه قالتلو انا كويسه متقلقش كنا بنتنفس كويس اوى معرفش ازى دى معجزة قالها طيب فين اخوكى قالتلو معرفش
فشويه وطلعو اخر واحد وكان ابنو فجرى عليه قالو عامل ايه قالو حبيبى كل دا فالولد ضحك وقالو بابا انت عارف انى بطلع اخر واحد فى المدرسه
زعلان ليه لما اطلع دلوقت الاخر قالو عارف يا بابا انا كنت متاكد تماما ان ربنا مش هيسبنا ابدا ومتفائل اانى هخرج والقيك وقفلى والاب قالو وانا كنت عارف ان ربنا مس هيسبنا ويرجعكو ليا وعايشين هى دى قوة التفائل الى بنتكلم عنها .

المقال "دعوى للتفاؤل صفات الشخص المتشائم" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
علامات او صفات اساسيه تؤكد لك ان هذا الشخص لا يصلح شريك حياتك ـ موضوع هام جدا
هل تعرف الشخص الذي وضع حبل المشنقة حول رقبة صدام حسين لن تصدق من هذا الشخص
دعوى للتفائل .. فيديو للمكتئبين فقط
صفات الرجال و صفات النساء