نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الاستثمار فوركس Forex - تجارة العملات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تحالف الحظ مع الفوركس

اسمحوا لي يا جماعة ان اخذ من وقتكم دقيقتين مش كتير عشان اعرض تجربتي المتواضعة لعل وعسى ان يستفيد احد منها وممكن برضوا لو حد عنده تجربة ممكن يحكيها وده كله للافادة وانا دلوقتي هحكي تجربة مع شركة ECN-Marketsتعاملت معها من اول الطريق في الفوركس وباختصار بعد3 شهور من صفقات قمت بها ، عملت أمر سحب لاني مريت بظروف وازمة مالية وكنت احتاج لكل قرش ووصلت الفلوس بعد حوالى 30 ساعة من عمل امر السحب على حسابي وبدون أي عمولات، وكانت دي اول مرة اقوم بالامر ده وبكل صراحة الميزة دي مكنتش اعرفها عن الشركة وكمان السرعة اللي اتحولت فيها الفلوس على حسابي ، وكلامي ده عن تجربة لأني عندي حسابين بشركتين غيرها ، و أنا مرتاح جدا بالتعامل معهم وعندي أيضا إستراتيجية خاصة للعمل من فترة و لله الحمد موفق في معظم الصفقات .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وباختصار لاقيت محفظه العملات و الاسم لمده شهرين هى الافضل و لقيت ارباح ما كانت على بالى بعد تجارب كثيره والله مع شركات مماثله لهذى الشركه الرائعه .
بكتب هالموضوع لاشكر شركه ecn markets و من بعدها المنتدى الرائع الى اقنعنى ان اتعامل مع الشركه وللعلم ان منصه الشركه بسيطه جدا في التداول والتعامل معاها سهل و تخليك تتداول على اكثر من 100 اصل مالى ( اسهم, عملات ,مؤشرات , نفط , ذهب , ... الخ ) على مدار 24 ساعه فى اليوم و الاسواق العالميه شغاله.

"مع تمنياتي بالتوفيق للجميع"

المقال "تحالف الحظ مع الفوركس" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
دورة احتراف الحساب التجريبي في الفوركس | خطوات هامة لكل مبتدء في الفوركس
ادارة حسابات الفوركس بارباح ثابتة شهريا+توصيات الفوركس
دروس تعليم الفوركس من theoptionsbank الدرس الاول : ماهو الفوركس؟