نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات اغاني - كلمات الاغاني

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كلمات اغنية انسانة بريئة اليسا البوم حالة حب

طرحت المطربة اليسا البومها حالة حب وقد تنوع هذا الالبوم وجمع بين اغانى لبنانية ومصرية وقد اعادت المطربة اليسا غناء بعض الاغانى القديمة لمطربين الزمن الجميل بصوتها الدافئ

اغنية انسانة بريئة البوم حالة حب

ومن اجمل اغانى الالبوم اغنية انسانة بريئة وهى اغنية مصرية تأليف سلامة على والحان محمد يحيى اليكم كلمات الاغنية الرائعة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

محتاجه حد يخاف عليا مش ابقي خايفه معاه لو قولت اه الاقيه حضني بجد من جواه وهقولك ايه وانا كل ده يا حبيبي مش لاقياك احساسي ايه عمرك في يوم ما سالت حاسه بايه موت احساسي اللي كنت زمان بحبك بيه مستني ايه من حد عاش بمشاعره مجني عليه مكانك كان في قلبي وسيبه يروح مش لاقيه خلاص حاجه ليك جوايا اسامحك بيها بقي صعب الاقيها انسانة بريئة وحبت واحد قال يحميها بايديك خليتها تكره انها حبت يوم ولاخر لحظه قلبي انا كان مفتوح وانا كل ما اسامحك ترجع تجرح تاني وتاني انا مش لاقياني وبحس اوي اني غريبه في حضنك مش في مكانى والحاله اللي انا وصلالها معاك مش من يوم هضحي ليه وايه اللي فاضل تاني اخسره ايه فكرني حالا بينا ايه انا ممكن ابكي عليه او حاجه فيك بعد اما اغيب انا ممكن مالقهاش مابقتش بستناك تجيني او تقول وحشاك مابقتش مستنيه اعيش يوم جرح تاني معاك وبقي الكلام عنك ممل وحاجه مابطقهاش مكانك كان في قلبي وسيبه يروح مش لاقيه خلاص حاجه ليك جوايا اسامحك بيها بقي صعب الاقيها انسانة بريئة وحبت واحد قال يحميها بايديك خليتها تكره انها حبت يوم

المقال "كلمات اغنية انسانة بريئة اليسا البوم حالة حب" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات اغنية انا مجنونة اليسا 2014 البوم حالة حب
كلمات اغنية يا مرايتى البوم اليسا الجديد حالة حب 2014
كلمات اغنية حالة حب اليسا من البوم حالة حب 2014
كلمات اغنية اد الايام اليسا البوم اليسا الجديد حالة حب 2014