نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى كلية تجارة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الفرقة الاولى جامعة طنطا يدخلوا

[انا حسة ان الكلية مليئة بالمصائب والكوارث اللى عمالة تحصلنة من تحت ايد الدكترة انا بجد زهت والشباب بجد بعضهم متهور ين وبدات ازهق من المحاضرة بسرعة واحس انها طولت والابحاث بتتعلم حسب القرار الجديد وبتدخل الكنترول حاجة تخنق ارجوكم قولولى اية رايك فى اللى بيحصل فى الكلية

المقال "الفرقة الاولى جامعة طنطا يدخلوا" نشر بواسطة: بتاريخ:
hamadause
اهم ما فى الموضوع

والشباب بجد بعضهم متهور

هو طيش شباب
ميشو برنجى
انا يا جماعه فى كليه تجارةجامعه طنطا الفرقه الاولى انا بدخل المحاضرة والله العظيم كانك مدخلتش
وبزهق من المحاضر ساعتين ونص وانا انتظام وممبقدمشى بحوث ويا جماعه انا عاوز ايميلاتكم علشان نبقى اصحاب ونتقابل فى الكليه ونشوف هنعمل ايه فى الموضوع دة انا ايميلاتى اهى [email protected]
[email protected] مكن يا اروة اتعرف بيكى واقابليك فى الكليه ونبقى اصدقاء
ميشو برنجى
ممكن اروة ولا مش ممكن انا مسستنى الرد منك
ميشو برنجى
ممكن اقابليك يوم الحد فى الكليه لو مش يضايقيك لانى مش فاهم شويه حاجات عاوز اعرفها ممكن
انا مستنى منك الرد يا اروة
انا من العجيزى ممكن اعرف انتى كمان منين يا اروة
هوانتى اسمك ايه
ميشو برنجى
يا اروة ممكن تاخدى رابط المنتدى دة
http://www.prameg.com/vb/showthread.php?t=93086
دة رابط منتدى طنطا اوف لاين مكن تشتركى فى المنتدى دة
اروة
اقابلك هههههههههههههههههههه لا طبعا هو انا دخلت المنتدى عشان اقابل ولا اية انت باين عليك مو تعرفنىقولى شكلك اية وبتعد فى انة مدرج انا بعد اما باب الخروج
اروة
وقولى منين من العجيزى بالضبط
اروة
انا بشكرك على المنتدى الجميل دة وانا اسفة ردى كان سخيف شوية اسفة بجد كتير
اروة
ميشو انا نزلت المحاضرات اللى فى المنتدى طنطا اوف لاين وموش عارفة افك اولى اذاى لو سمحت
ميشو برنجى
بس الاول انت منين من طنطا
وانا بجد عاوز اقابليك فى الكليه والايميلات بتاعتى عندك ونتكلم على الايميل واخليكى تدخلى منتدى طنطاا اوف لا ين اوك بس يا ريت تكلمينى على الايميل الساعه 10 بليل اوك بس على الياهو ماشى
بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااى
ميشو برنجى
وانا من على المنحر
اروة
ابقى استنى بكرة عند بوابة الدخول انا بذهب الساعة 8
ميشو برنجى
طيب قابلينى بكرة جوة الكليه وخدى النمرة اهى 0183649099
اروة
نتقابل اية يابنى ماينفع اقابلك ليش يعنى بمناسبة اية انا مو ينفع اقابل انا اقولتلك انت مو تعرفنى انت لجنة كام وانتظام ولا انتظام واسمك اية
ضوء القمر
بسم الله الرحمن الرحيم فى البداية وحاب اقول لاروة انك حاولى اتغيرى فى حياتك الجامعية للافضل وحاولللى تنسى اى شى يدايقك زى المصايب والكوراث الى بتقولى عليها وانا مش معاكى فى الى بتقولية مش كل الشباب زى بعض كمان فى ناس كويسة وشباب محترمة وحاوى تغيرة نمط حياتك الجامعية زى الفسح واشياء كتيرة ممكن تعمليها وانا اسف لانى طولت عليكو ... وارجوا منكو ان تقبلونى صديق معاكو هنا فى الفرقة ... مع سلامى وتحياتى ليكو
the snake
انا اسلام معاكم فى الكليه بس مش فى سنه اولى انا كان المفروض اكون فى تالته بس الدكاتره الله يخرب بيوتهم شيلونى سبع مواد فى اولى ليه نا والله العظيم ما اعرف بس الحمد لله عديت السنه اللى بعدها وانا فى تانيه دلوقتى
محمد شاكر
هاى يا شباب
محمد شاكر
انا محمد شاكر معاكم فى كلية التجارة الفرقة الاولى
AYOYA
هاي انا معاكو في الفرقه الاولي والرد الوحيد لكلامك قادر علي كل مفتري يا رب]
رجب بدر
شباااااااااااااااب تافةموووووووووت
من اشقى reckybadr
رابعة تجارة وبتقدير
خمسة وخميسة وربنا يكملها على خير
رجب بدر
سلاااااااااااااامى للجميع الكلية دى التجاارة يعنى لعبة اللى يلعبها صح ينجح باذن الله ويجيب تقدير كمان
reckybadr
رابعة تجااااااارة محااااااسبة
taky55
انا احمد معاكم فى الكليه الفرقه الاولى
elgohary2
iهاى شباب وانا كمان معاكوا فى طنطا بس تالته والكليه زى العسل وفيها دكتره كويسين جدا بس اكمنكوا فى اولى شايفين ان الدنيا صعبه وانا عازركوا كلنا كانا كده
thereallove_mtg
اهلا يا ردالة صباح الدين الايوبى عاملين ايه

انا محمد طارق معاكم فى الكلية الزفت بتاعتنا دى جامعة طنطا واكيد فى منكم كتير لو بيروحوا الكلية هيعرفونى واللى بيدخل طنطا اوفلاين برضوا اكيد يعرفنى انا مشرف قسم كليتنا فى الموقع

وادمن المنتدى الخاص بالكلية بتاعتنا www.tegara.alafdal.net

ايه اخبارك واخبار النتيجة معاكم ايه ؟

يارب ترحبوا بيا بقى
eslam2020
انا فى تانيه تجارة طنطا (وكنت عايد اولى ) افشل جامعه وارخم دكاتره وبصراحه انابقول لبتوع اولى ان النجاح فى تجارة طنطاعبارة عن حظظظظظظظظ وانت وجظك
الكل هيستغرب انا واللى شوفته واللى بيحصل معايا تأكدت ان النجاح فى طنطا حظظظظظ
لما يكون اللى قاعد جنبك ورقه اجابته صورة طبق الاصل من ورقتك وهو ينجح ويعدى نضيف وانت يأما تعيد او تشيل مواد تأكد انك فى تجارة طنطا لما تقدم ابحاث وشيتات وماتنجحش ولما ما تقدمش تنجح تأكد انك فى تجاره طنطا
ميشو برنجى
هاى اروة ازييك
عامله ايه انتى فاكرانىولا ايه
انا عاوز نبقى اصدقاء لو مفيش مانع وانا قولتليك الايميل قبل كدة ممكن ولالا
محمد العيسوى
انا طالب فى كليه التجاره جامعه طنطا ونفسى اكون صديقكم ونتقابل فى الكليه وكدا دا اميلى [email protected] ودا رقم موبيلى ياريت اى حد يكلمنى او يراسلنى على الميل بتاعى 0128798177
محمد العيسوى
انا طالب فى كليه التجاره جامعه طنطا ونفسى اكون صديقكم ونتقابل فى الكليه وكدا دا اميلى [email protected] ودا رقم موبيلى ياريت اى حد يكلمنى او يراسلنى على الميل بتاعى 0128798177
محمد العيسوى
هاى اروه عامله ايه ايه الاخبار موضوعك جميل اوى بس عاوز ائلك ان الشباب فى الكليه مش كلهم كدا انا واحد اصحابى فى الكليه قليلين اوى بس كلهم ناس كويسه اوى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الفرقة الثالثة تجارة طنطا ياريت يدخلوا