نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تعالو ننشر مواقعنا بأفكارنا وتعاونا ونحصل علي اعداد هائله من الزوار

الفكره:
الحاجه ام الاختارع..انا بقالي كتير ببحث في موضوع السيو ,وفيه كلام وكتب كتيره عنه,والزوار بيزيدو ببطء جدا...لكن كل يوم اخترع حاجه واكتشف حاجه تجبلي زوار....يعتبر الفكره ديه من انجح الافكار اللي اكتشفتها وعرفتها ومعظم مطورين النت بيستخدموها.

هي:كلنا عارفين موقع Digg او معظمنا يعرفه اللي مش بيستخدمه يبقا مش خبير في نشر المواقع...انا لما اعمل digg لليلنك اللي اضفته بيتكتب جنبه Digg 1 وكده عمر الموقع ابدا ابدا مايظهر في الصفحه الاولي....لو فتحت الموقع www.digg.com هتلاقي لينكات وجنبها Digg 254,110,154,....هيا ديه بقا الفكره اعمل اكونتات في ديج اكتر من اكونت 2,3,4 وادخل بكل اكونت واعمل digg وطبعا يتعمل مره واحده بس عشان لما تضغط هايكتبلك فورا"Dugg" و طبعا ماينفعش تضغط تاني....لكن لما انا 3,4,6 انشالله 20 مره ب 20 اكونت برده مافيش فايده,,,,,,,,اظن عرفتو هانشترك كلنا في ايه؟؟
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تيم ورك:
هانشترك كلنا كل واحد فينا يعمل 3,4,5 اكونتات وكل واحد فينا يضيف التاني عنده في الفريندز ولما انا لك 5 مرات وده 5 وده 5 وده5 وهكذا شوف النتيجه بقا.....................

ارجو يعني من اللي هايتفاعل مع الفكره يقول رايه ويقترح هنظم الفكره ازاي؟

اختــــــــــــرع طريقتـــــــــــك لجلب الزوااااااار...وأنجـــــــــح عمل هو العمــــــــل الجماعـــــــي

المقال "تعالو ننشر مواقعنا بأفكارنا وتعاونا ونحصل علي اعداد هائله من الزوار" نشر بواسطة: بتاريخ:
M.Sgroup
زي الفل الربح للكل
Mafesh Esm
ده اللينك بتاعي علي digg

www.digg.com/user/ro7ma90

ده ايميلي في digg

[email protected]
Mafesh Esm
ايه يا جماعه مفيش تفاعل ليه الناس نايمه ولا ايه ....اصحوووووووووووووووووووووو

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
دورة اعداد المدرب المحترف عن بعد باعتماد دولي - اعداد مدربين
الاسكندرية : اعداد المتظاهرين تفوق اعداد الامن مئات المرات
الخطيب: الأهلي سيلعب السوبر .. ونحسم أمر متعب خلال 48 ساعة!
مجموعة مواضيع رائعه تساعك على تطوير ونشر منتداك وكسب الاف الزوار