نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام المنتدى الإسلامي والنقاشات الدينية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انا مخطوبه وانتي كمان .....,

: بسم اللـــه الرحمـــن الرحيــم ::
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

:: أنـــــــــــــــا مــــــــــخــــطــــــــــوبه ::

لا تستغربين أختي الغاليـــــــه لطرحي لهذا الموضوع

و لكني حقـــــاً مخطوبـــــــــه و لا أعلــــــــم هــــــل ستطول هذه الخطبــــــــــه أم ستقصر ...؟؟؟

و لكني متيقنــــــــــه بأن يوم الزفاف قريب و إن طالت أيامـــــــــه و مســــــافــــــاتــــــــه ,,, و لكن دعيني أصف لك هذه الخطبــــــــه و هذا الـــــــــزواج....!!

أنا مخطوبـــــــه إلى يوم ســـــأزف فيــــــــه إلى قبر صغير بالكـــــــــاد يكفي جسمي النحيل فهذا هو مسكني و بيتي ...!!

أما بالنسبــــــــــة لبدلـــــــه الزفاف فهـي قطعــــة خــــام بيضاء يغطى بهـــــــــا جسدي ....!!

أما بالنسبة للحضـــــــــور و المعـــــــــازيـــــــــم فهـــــــــم أقرب و أعز الناس إلى قلـــــبي ....!!

أما بالنسبة لاستعدادي فالواجب علي أن أستعـــــد دائمــــــــــا ً لهـــــــــــذا اليوم ولا أغفـــــــــل عنه أبـــــــدًا ما دمت حيـــــــــــــة...!!

ولـــــــــــــن آخــــــــــذ معي شيء في هذه الرحلـــــــــه أبــــــــــداً فقــــــط عمـــــلي الصـــــــــــــــــالح ,,, وبعدها ســــأقـــــــــول إلى الدنيــــــــــــا الــــــــــوداع ,, وداعــــــــــاً لا لقــــــــــــاء بعــــــــــده....

وقد صدق الشاعر قــــــــولـــه حيـــــــــن قــــــــــــال :-
هو الموت مامنــــــــــه مــــــــلاذ ولا مهــــــــــرب متى حــــــــط عن نعشـــــــــــــه ذاك يركــــــــــــــب

أختي الغاليــــــــــــــة فكري بهـــــــــــــذا اليــــــــــــوم فأنـــــــــا وانتِ حقـــــــــــــا مخطــــــــــوبــــــــين لــــــــه وســـنزف إليـــــــــــــه ....!!

فهـــــــــــــــل استعددتي لــــ ذلــــــــك اليــــــــــــــوم .....؟؟؟

المقال "انا مخطوبه وانتي كمان .....," نشر بواسطة: بتاريخ:
وردة المستقبل
لا والله لسة مش مستعدين بس لازم نستعد لانو بأي لحظة ممكن نموت
شكرا كتير
وردة المستقبل
تقبلي مروري وميرسي
M.Sgroup
أيوة ربنا معاكوا
jaida
شكرا ليكي
جزاك الله كل خير
و تقبل الله منا صالح الاعمال
ربنا يستر علي عبيده
برنسيسه
شكرا علي مروركم الجمييييييييل
همسات مسموعه
التوبيك جميل جداااا

جزاك الله كل خير

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
غرف معيشة عصرية حديثة مودرن تشرح نفسك وانتى قاعده فيها وممكن تستضيفى ضيوفك المقربين كمان فيها
كل سنة وانتى يا ايات بدر بالف خييير كل سنة وانتى طيبة يا جميييل
نصائح الى كل مخطوبه؟؟
لو انتى جرى وتقدر تجاوب خش وانتى كمان؟؟؟؟؟؟؟
انا مش مخطوبه