نجوم مصرية
الرئيسيةمنتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت مصريه - نكت مصريه 2014 -2015 جديده جدا

السلام عليكم يا احلي اعضاء نجوم مصريه و زوارها
انا النهارده جايب لكم حبت نكت جديده 2014 و اكيد انتو عرفين نكت-حشيشا لما بيكتب موضوع نكت بيبقي كل النكت الي فيه مضحكه جدا و ممتعه اكيد انت و هو ليكم فتره بتشوفو كلمه نكت من غير ما تستوعبو يعني ايه نكت
[ALT="نكت مصريه 2014-2015"]http://img687.imageshack.us/img687/8711/crazybabyface.jpg[/ALT]
اولا :
النون "ن" : النون ده معناها نجوم
الكاف "ك":كفايه فتي
التاء"ت" : تعالو نتفرج علي النكت احسن
انا عارف ان الناس الي دخله مش فضيه للكلام ده هما اكيد دخلين يعملو دكتوراه في النكت معلش عمال انا اضيع وقتكم قبل قراءه النكت و مأخركم علي الضحك بس انا قولت احاول اهرج هدومي بره "الش رخيص"
المهم ان الصراحه ان النكت الي هنا مش كلها جديده و 2014 او 2015 الي لسه مجتش بس نعمل ايه اهوه بناخد الناس علي قد عقلها
المهم مش عايز اطول معاكم انا هعرض "ههههههههههه الش رخيص برضو"
فرفش منك ليه كدا اكيد انتو عرفين اد ايه النكت الي بكتبها مضحكه و لو مش مصدق ممكن تخش هنا الاول نكت مضحكه و ممكن كمان تشوف عينه من نكت 2014 و برضو مضحكه جدا جدا جدا يلا بقي نتفرج مع بعض علي "نكت مصريه 2014-2015"

نكت مصريه 2014

1. ﻭﺍﺣﺪ ﺭﺍﺡ ﻳتقدم ﻟﻮﻇﻴﻔﺔ ﻓﻲ ﺷﺮﻛﺔ فلما ﺩﺧﻞ ﻋﻨﺪﻫﻢ ﺳﺄﻟوه : ﻣﺘﻰ ﻳﻜﻮﻥ ﺣﺎﺻﻞ ﺿﺮﺏ 3 × 3= 10 ﻓﻘﺎﻝ: ﻋﻨﺪﻣﺎ ﺗﻜﻮﻥ ﺍﻹﺟﺎﺑﺔ ﺧﺎﻃﺌﺔ ﻗﺎﻟﻮﺍ: ﻣﺎ ﻫﻮ ﺍﻟﺸﻲﺀ ﺍﻟﺬﻱ ﻟﻪ ﺃﻛﺜﺮ ﻣﻦ ﺟﻨﺎﺡ ﻭﻻ ﻳﻄﻴﺮ؟ ﻗﺎﻝ: ﺍﻟﻔﻨﺪﻕ ﻗﺎﻟﻮﺍ: ﻣﻦ ﻫﻮ ﺍﻟﺮﺟﻞ ﺍﻟﺬﻱ ﻳﺴﺘﻄﻴﻊ ﺃﻥ ﻳﻘﻒ ﻋﻠﻰ ﺍﻷﺭﺽ ﻭﺭﺃﺳﻪ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻨﺠﻮﻡ ؟ ﻗﺎﻝ: ﺍﻟﻀﺎﺑﻂ ﻗﺎﻟﻮﺍ: ﻣﺎ ﻫﻮ ﺃﻛﺒﺮ ﻋﺪﺩ ﻣﻦ ﺍﻟﻤﻮﺍﻟﻴﺪ ﻳﻤﻜﻦ ﺃﻥ ﺗﻀﻌﻪ ﺍﻟﻨﻌﺎﻣﺔ ؟ ﻗﺎﻝ: ﺍﻟﻨﻌﺎﻣﺔ ﺗﺒﻴﺾ ﻭﻻ ﺗﻠﺪ ﻗﺎﻟﻮﺍ : ﻣﺎ ﻫﻮ ﺍﻟﺸﻲﺀ ﺍﻟﺬﻱ ﺑﺪﻭﻧﻪ ﻻ ﺗﺴﺘﻄﻴﻊ ﺃﻥ ﺗﺤﺼﻞ ﻋﻠﻰ ﺍﻟﻮﻇﻴﻔﺔ ﻓﻲ مصرى ﻗﺎﻝ: ﺍﻟﻮﺍﺳﻄﺔ ﻗﺎﻟﻮﺍ: ﻭ ﻫﻞ ﻫﻲ ﻋﻨﺪﻙ ؟ ﻗﺎﻝ : ﻻ ﻗﺎﻟﻮﺍ : ﻃﻴﺐ، ﺍﻗﻔﻞ ﺍﻟﺒﺎﺏ ﺑﺸﻮﻳﺶ ﻭﺇﻧﺖ ﺧﺎﺭﺝ !
  2. مره واحد مسطول رجع بيتهم متأخر، اخته فتحتله قالها كنت فين يافاجرة لحد دلوقتي
  3. مره واحد مسطول امه بتصحيه وبتقوله قوم يابنى الشمس طلعت قالها دخليها وقفلى الباب وراكى
  4. واحد غبى بيحلق دقنه التليفون رن عور نفسه علشان لما يرجع يعرف هو وقف لحد فين
  5. ضابط المرور بيحقق فى حادث... سأل الاول .. فرد .. يا بية انا اديتة كلاكس .. واديتة انوار وصرخت فية علشان يبعد ومفيش فايده.. سأل التانى ... فرد ... يابية انا اعمل اية ، انا قاعد فى الكشك بتاعى
  6. مره كان فى فار قاعد فى خمارة وبيسكر وهو بيشرب اول شفطه ويبص على الحيوانات ولما يجى عند الاسد يبص له من فوق لتحت ويقول حد هيطلع عينه انهارده وفضل كده لمدة يومين ففى ثالث يوم الاسد قال الواد ده بيبوص لى كدا ليه فقام شده من ديله فقال الفار انا مش قلت حد هيطلع عينه انهارده
  7. فار مسطول ماشى فى الشارع قام شافته قطه شفها جايه نحيته وهى جايه ضربتها عربيه وهو بيهرب خبط فى الرصيف فا اغمى عليه لما فاق شاف القطه ميته قال انا لازم ابطل سطل علشان ما افتريش على حد تانى
  8. فيل على علاقة بنمله قرر فجأه ينهى العلاقه فقالت النمله وهى تترجاه ارحمنى و ارحم الفيل إلى فى بطنى
  9. واحد ركب اتوبيس.. جاله الكمسرى بيقول له تذاكر ... قال له امين شرطه..... سابه وراح للجانبه قال له: تذاكر ... قال له: أبراهيم شرطه
  10. مرة واحد ندل الهلال الاحمر خصم من مرتبه 20 جنية تبرع لفلسطين قام اتبرع بباقي مرتبه للياهود

مواضيع مشابهة:
نكت مصريه مضحكه جدا جدا تموت من الضحك جديده 2013 نكت مصريه
نكت جديده - نكت مصريه مضحكه جدا جديده تموت من الضحك
نكت مصريه - نكت جديده مصريه تموت من الضحك مضحكه جدا
نكت مصريه-اكتر من 100 نكات مصريه 2013 نكت مصريه كتير
نكت مصريه 2014 - نكت مصريه مضحكه جدا

فيس بوك  تويتر  يوتيوب