نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى السيارات - صور سيارات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

سوزوكى ماروتى معدلة .. أدخل شوف عربيتك بعد التعديل شكلها اية .. بجد مش حتصدق نفسك

الى كل مالكى السيارة سوزوكى ماروتى, هل مليت من شكل عربيتك؟ زهقت من تريقة الناس فى الرايحة و الجاية؟ نفسك تركب عربية محترمة بس بتحب الماروتى؟ خلاص جبنالكم الحل على منتدى نجوم مصرية...
شاهد بنفسك المعجزه فى تعديل شكل الماروتى بالكامل وتحويلها الى عربية رياضية وشكلها تحفة, اتفرج على مجموعة الصور واحكم بنفسك وكمان حندلك بكام وفين تعمل التعديلات اللى فى الصور...
اكيد زهقت من حجم الجنوط اللى شبة التوكتوك و اكيد كمان زهقت من شكل التابلوه اللى عامل زى التلفيزيون القديم, وكما اكيد اتخنقت من المرايا الجانبية اللى بتقفل لوحدها من الهوا....كل ده علشان انا مجربة العربية دى قبل كده وحبيت بس ارفع من الروح المعنوية لديكم وعلشان كده الصور دى حتعجبكم جدا
ملحوظة: إذا كان لديكم استفسار عن اسعار واماكن تعديل السوزوكى ماروتى ياريت تكتبو طلبكم فى كومن وانا حرد عليكم بكل الاجوبة.

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "سوزوكى ماروتى معدلة .. أدخل شوف عربيتك بعد التعديل شكلها اية .. بجد مش حتصدق نفسك" نشر بواسطة: بتاريخ:
رد زائر
الصور رائعة انا عايز اعمل الشكل ده فى عربيتى .... ممن تقولولنا فين وبكام نقدر نعدل شكل الماروتى ؟
جميل جداااااااااااااااا
عايز اعدل العربية اتوماتيك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صور اغلى لعب اطفال على مستوى العالم مش حتصدق نفسك
سوزوكي ماروتي 2012 - مواصفات وكماليات واسعار وصور سوزوكي ماروتي 2012
عايز تعرف نوع عربيتك --- ادخل وانت تعرف نوع عربيتك