نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات بنات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ممنوع الدخول للانسات : أفكار يومية لاحلى واجمل حياة زوجية ( حركات تخلى جوزك يحبك ويموت فيكى )

الجواز هو اسمى علاقة بين اتنين وهو شرع ربنا اللى امر بيه وهو العلاقة اللى وصفها الله سبحانه وتعالى بالمودة والرحمة ولكن ممكن مشاكل الحياة اليومية ومتاعبها تسبب فى برود بين الزوجين وعشان كده انا هديكم شوية نصايح ترفعوا بيها حرارة الحب من تانى وتخلى جوزك يحبك ويموت فيكى .
1 - فى يوم جوازكم او فى اى يوم تانى اكتبى لجوزك رسالة تعبرى فيها عن حبك ليه وقد ايه انك مبسوطة معاه
2- حطى بالونات فى مدخل البيت وكل بالونة موجود فيها صفه هوبيحبها واطلبى منه فقع البالونات
3 -عطرى شنطته وادوات بعطره المفضل وحطى جواها بطاقات فيها كلام رومانسى زى بحبك او وحشتنى او انا مقدرش اعيش من غيرك
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

4 - استقبلى عودته للبيت بانك تحضنيه وتقوليه انت وحشتنى اوى او انا بحبك
5 - وصفة 100 حبة قبل النوم ( سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر )
6 - اصحى يوم اجازته بدرى وحضرى الفطار من الحاجات اللى هو بيحبها وهاتيه على السرير
7 - حطى بطاقة الدعوة بتاعت فرحكم فى اطار شكله حلو وعلقية فى اوضة نومكم وده هيديله احساس جميل انك بتعتزى بالمناسبة دى
8 - حطى وردة فى كتاب دايما بيقراها او الجرنال او المخدة اللى بينام عليها
9 - فاجئيه بانك تعملى حاجه كان بتمناها او بيحبها
10 - اوعى تنامى وهو بره واستنيه لما يجي ولما ينام اتعودى انك انتى اللى تغطيه
11 - هاتى نوتة صغيرة واكتبى فيها مقدمة رومانسية واكتبى فيها اللحظات الحلوة اللى هو بيحبها
12 - اتصلى بيه وهو فى الشغل وقوليه قد ايه انك مشتاقة ليه
13 - من باب التغيير اتعشوا مرة على ضوء الشموع او فى اوضة النوم
14 - روحى لاى خطاط وخليه يكتبلك شهادة تقدير لجوزك وامضيه بزوجتك المخلصة
15- لما تكونوا بره البيت مع بعض وسط اهلكم وقرايبكم واهمسى فى ودنه قد ايه انك فخورة انه جوزك

المقال "ممنوع الدخول للانسات : أفكار يومية لاحلى واجمل حياة زوجية ( حركات تخلى جوزك يحبك ويموت فيكى )" نشر بواسطة: بتاريخ:
رد زائر لولو
انا انسه بس دخلت اتفرج برضه خد فكره
ame_alaa
اه طبعا خد فكرة واشترى لبكرة
re=حب
جميله موووووووووووووووووووووووت

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
للبنات :ازاى تخلى الولد مننا يموت فيكى