نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد عدلى منصور يطلب المداخله على الهواء على قناة التحرير وشاهد رد فعل المذيعه ضيوف البرنامج

لاول مرة فى تاريخ مصر يقوم رئيس الجمهورية بعمل مداخلة تليفونية فى احد برامج التوك شو على الهواء مباشرة وبالطبع هى سابقة فى حد ذاتها تدعوا للتفاؤل وان السلطة تنظر بعين على الشعب وطلباتهم
حيث قام الرئيس المؤقت المستشار عدلى منصور مداخله على قناة التحرير وكان الحاج محمد المتحدث بإسم نقابة الفلاحين ضيف على قناه التحرير يقول للمذيعه انا كلمت احمد المسلمانى ووعدنى اقابل الرئيس لكن هما نفضولى وبحاول اروح للرئيس عدلى منصور بيرفضوا يدخلونى المذيعه فجأه لحظة يا جماعة , الو معانا اتصال رئيس الجمهوريه ,عدلى منصور معانا عدلى منصور : الو ايوه حاج محمد انا متابع البرنامج وسمعت اللي قولته صدقني محدش عرفنى والله تعالي بكره انا مستنيك فى القصر .. الحاج محمد : ربنا يخليك ياريس جايلك بكره عرف الناس علشان يدخلونى ..
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "شاهد عدلى منصور يطلب المداخله على الهواء على قناة التحرير وشاهد رد فعل المذيعه ضيوف البرنامج" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
فيديو تشويش داخل حلقة البرنامج بسبب اشياء خافية عن عدلي منصور ... وشاهد السر فى سفر باسم يوسف الى الخارج
مشاهدة بالفيديو مداخلة الرئيس عدلى منصور لبرنامج على قناة التحريروشاهد ماذا قال للمذيعة البرنامج
تعرف على كواليس مكالمة رئيس الجمهورية عدلي منصور مع لبني عسل على قناة الحياة , مقلب على الهواء