نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حصرى::بالفيديو مظاهرة شبابية مصرية امام السفارة الجزائرية

لو قامت المظاهرات على سفارة اسرائيل
كنا سنقول انكم أم الدنيا
ولكن على سفارة دولة شقيقة فهذا لايزيد غلا في فرقة العرب
كونو عقلاء
وتلفتوا إلى من أوصلوكم إلى هذا النفق المظلم
مين الى قل احنا مش عقلاين احنا الحمدلله

بنخد حقنا دة ولسة وبدة حسبى الله ونعم الوكيل

المقال "حصرى::بالفيديو مظاهرة شبابية مصرية امام السفارة الجزائرية" نشر بواسطة: بتاريخ:
aly gamal
ياشباب احنا اكبر منهم ولازم نعاملهم من المنطلق ده
hamadause
ياشباب احنا اكبر منهم ولازم نعاملهم من المنطلق ده
اكيد بس فى اوقات المنطق مش بينفع
aly gamal
نطالب بسحب سفيرنا من هنالك
hamadause
نطالب بسحب سفيرنا من هنالك
طيب وهما بيعملو اية يا كبير
دة كلو عشان السفير يتطلع برة
aly gamal
ده اليهود احسن منهم
أنا المصري
انا عايز اعرف حاجة وحدة بس
ليه لما الاتوبيس الجزائري انضرب في المطار كل القنوات العالمية بثت الخبر ده و لايام
بس لما الجماهير المصرية انضربت في الخرطوم مشفتش قناة و حدة بثت الخبر ده بل بالعكس انكرت اعمال العنف دي
كل ده جابلي سؤال مهم يا ترى الجزائر ادرت تشتري ضمير كل القنوان ده او ان الامر و ما فيه مجرد شوشرة مصرية لاخفاء الاخفاق و عدم التاهل لانو مش معقول انو القنوات المصرية بس هي الي شافت القتل و الجرح في صفوف المصريين.
انا عايز اجابة من الي عندو اجابة
لامواخذة انت غبى ولابتدعى الهطاله ولاانت بالفطرة اهطل
انت متبعتش دبى الفضائيه
وcnnوريترز ولاانتم برغم اننا علمناكم ونورناكم فى الستينات لسه واقفين محلك سر من ايامها
ثم يا اهبل اخواتك هومنتخبكم لعب كورة طوال ال90دقيقه والكورة فى نصف ملعبكم
طبعا لعيبه بتلبس حلق زى النسوان هتلعب مع معشوق العرب ابوتريكه ورفاقه المصلين
الساجدين ازى كل الى حصل مكنش فيه توفيق يعنى مش يومهم بالمصرى
رغم انهم عملوا كل اللى عليهم وزياده
ولاننا جمهور متحضر لسنا همجيين وبربر وغجر نقول لهم شكرا كتيبة الساجدين
أنا المصري
لو قامت المظاهرات على سفارة اسرائيل
كنا سنقول انكم أم الدنيا
ولكن على سفارة دولة شقيقة فهذا لايزيد غلا في فرقة العرب
كونو عقلاء
وتلفتوا إلى من أوصلوكم إلى هذا النفق المظلم
يا اخ عربى يا محترم 0000ولانكم لاتتابعون الاالشان المصرى لانه الاهم بالمنطقة انت تعرف كل كبيره وصغيرة عننا
اما هؤلاء البربر الغجر ولانهم يتوارون فى الظل لانهم غجر ويتمسكون باذيال الدولة الفرنسية فلا تعرف عنهم شيئا من يحارب المملكة المغربيه الشقيقة من تحت لتحت كالافاعى
من الدولة الوحيدة فى العالم التى اعترفت بملكية اسبانياللجزر المغربيه سبته ومليله
فى الستينات لم يكن شخص فيهم يتحدث اللغة العربية ارسل اليهم الرئيس عبد الناصر شيوخ الازهر والمدرسين المصريين ودلك بعد ان ساعدهم بالرجال والمال والسلاح على التحررمن استعباد فرنسا لهم 132سنة ارسل لهم المدرسين المصريين وكان الرئيس عبد الناصر يدفع لهم رواتبهم من خزانه مصر وغير ذلك الكثير
ثم ياتى اليوم الذى ترسل فيه حكومتهم خريجى السجون والبلطجيه ليهددوا حياة اسر مصرية اطفال ونساء ورجال عزل كل ذنبهم انهم ذهبوا ليشجعوا منتخب بلادهم طاردوهم وروعوهم وكسروا الحافلات على رؤسهم اترضى لاختك اوابناء اختك او اخيك او ابنائه هذا كل العرب يسافرون الى مصر وكلكم تعلمون اننا نقابلهم بالترحاب ولانسىء معاملتهم
اما هؤلا فجميعنا نعلم اخلاقهم منذ ان فقأ الاخضر بلومى عين الطبيب المصرى وقبلها اعتدوا على لاعبى منتخب مصر 1984لانهم هزموهم وحرموهم من الذهاب الى اولمبية لوس انجلوس
ومن اخلاقهم الارهابية الخسيسه وكان سببا فى تشويه وجه الاسلام كانوا يذبحون قرى كاملة فى شهر رمضان ويعلقون الاطفال بالمسامير على الحوائط
هذة هى اخلاق هؤلاء البربر الغجر
hamadause
لا تعليق
amr al pop
دى مصـرٍ مش اى كلام يا جدعان
ودى مصيرٍ اى دولة ممكن تحاول انها تقف قصآدنآ

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو عبود الزمر فى مظاهرة امام السفارة الامريكية للمطالبة بالافراج عن عمر عبد الرحمن
شاهد بالفيديو مظاهرة الاعتذار المصرية امام السفارة التونسية
مظاهرة أمام السفارة الجزائرية بالقاهرة:اصابة 35 من الشرطة وتلف 15 سيارة و4 محلات
35 جريح من عناصر الشرطة في مظاهرة أمام السفارة الجزائرية في القاهرة