نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه صور صور طريفة مضحكة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كوميكسات متنوعة عن البنات وعن الدراسة مش هتبطل ضحك

هذه مجموعة من الكوميكسات المضحكة المتنوعة عن البنات وعن الدراسة وغيرها قمت بتجميعها لاعضاء وزوار منتديات نجوم مصرية نتمني ان تعجبكم

نبدأ بكوميكسات البنات الاول ومحدش يزعل واللي هتزعل تزعل يعني هنعملها ايه ولو حضرتك مشرفة هنا في المنتدي بلاش تكملي الموضوع كفاية لحد هنا علشان انا عارف ان دا خطر عليا وممكن يكون دا آخر موضوع ليا

بمناسبة ان كتير من البنات مبيبنش ملامحها من كتر البوية قصدي المكياج اللي بيبقي علي وشها وبتقولك ان جمالها طبيعي
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هو لسه كتير علي رمضان بس لو مختيش بالك من دلوقتي وحاولتي تبدأي من دلوقتي انتِ حرة بقي

في بقي بنات لما تيجي تكلمها علي الميل او الفيس تقولك ايه انا مليانه شوية بص بقي انا هقولك نصيحة يابني وانت حر بقي اعمل اللي انت عاوزه

وبما ان الشباب رغايين جدااا جداا طبعا عكس البنات اللي بتتكلم يادوبك دقيقتين تلاته بسسس في الموبايل وغير الموبايل كمان الصراحة يعني كلامهم قليل بردوا نهديلهم الكوميكس دا

كفاية كدا علي البنات لحسن انا عارف شوية كمان ومش هلاقي نفسي هنا في المنتدي , ندخل علي المذاكرة بقي والتدريس والامتحنات والحجات الجميلة دي اللي كلكم عارف انكم بتموتوا فيها

وبما اننا كلنا بنحب الدراسة وبنحب الكتب والحجات الجميلة دي لازم نعمل قعدة عرب ونصالح بينهم

في ناس بقي مجتهدة جدا جدا وبتحب الدراسة ونفسها تطور من نفسها وتتفوق ودايما بتطلع من الاواخر قصدي الاوائل لا وايه بيبقي عاوز يكمل تعليمه بره

وياسلام بعد متخلص حل الامتحان وباقي وقت قليل علي نهاية الامتحان وانت منشكح كده انك حليت الامتحان كله قبل نهاية الوقت وفجأة ...!

وبالنسبة بقي للناس المجتهدة جدا جدا ومبتعرفش تحل ولا سؤال في اي امتحان مهما كان نوعه

وآخر كوميكس بقي هو كوميكس علشان نحسن صورة المصريين بما اني مصري يعني

المقال "كوميكسات متنوعة عن البنات وعن الدراسة مش هتبطل ضحك" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عاجل - انفجار عبوة ناسفة الان امام كلية البنات وابطال عبوة اخرى لتعطيل الدراسة من جديد....شاهد التفاصيل؟؟
تاجيل الدراسة الى أول مارس - موعد بداية الدراسة الجديد بعد تاجيل الدراسة للمرة الثانية
حصريا...اجمد كوميكسات مضحكة بمناسبة عودة برنامج البرنامج لباسم يوسف-كوميكسات مضحكة لعودة برنامج البرنامج علىmbc مصر 2014
شاهد اجمد كوميكسات ساخرة من الاهلاوية بعد تعيين ميدو مدرب للزمالك...مضحكة جدا-كوميكسات مضحكة على الزمالك2014
ماهو انت هتبطل يعنى هتبطل