نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى الطبي والعيادة منتدى الطب النفسي

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اعمل ايه

عايزه اتكلم ومش عارفه ابدا من اين المهم انا مضايفه جدا انا اتعرفت علي شاب من اكتر من سنه ورجعت الحمد لله لربنا وتوبت والتزمت الدين وتعاليمه وبعد ما الموضوع اتنسي اتخطبت وعشيت حياتي الشخص ده كل شويه يحاول يبوظ لي خطبتي وانا مش عارفه اعمل ايه وانا مش قولت لخطيبي علي الموضوع ده ومش هينفع اقوله

المقال "اعمل ايه" نشر بواسطة: بتاريخ:
SIMPLICITY
اول وأهم حاجة وأخطر ححاجة واللي لازم تعمليها

تتجاهليه بشكل تام
خلييييه يهدد خليييه يعمل اللي يعمله

ان طاوعتيه اننتي اللي يتخرب بيتك

قدام حلمن اثنين تحلي الموضوع مع والدك و والدك يتفاهم مع والده حتقوليلي والدي راح يعملي مشاكل اقوله مشاكل والدك اهوووووووووووووووووووووووووووووووووون بكتير من المشاكل اللي راح تحصلك لو اتجاوبتي مع الأخ ده

دايما المواضيع ديه تتحلل بالطرق المستقيمة الواضحة الصريحة لو حكمتي تروحي تبلغي عنه وتعملي محضر في القسم حتقوليلي فضايح او مش عارف ايه حاقولك انتي بتقولي انا تعرفت عليه وعلاقة صداقتنا انتهت ووالان بيحاول يدمر حياتك

ده المختصر المفيد

وادعى في الليل الله يهديه ويهدينا
عشق الروح
انا مع الاخ
simplicity
فعلا تتجاهلية خالص ولا تعمليلوا اى اهتمام
عشان مايدمرش حياتك
واتجهى لربنا وربنا عمرة ماهيسيبك لوحدك وانتى محتجالة
أميرة الورد
اتجاهليييييييييييه ولا تعبريه خااااااااااالص

وصلي صلاة قضاء الحاجة وادعي ربنا يبعدو عنك

وان شاء الله ربنا هيستجيبلك
SIMPLICITY
شايفه ردود عاشقة الليل وميس كروانه كلها بتطالبك انك ماتضعفيش وتطنشي

انتي بس لو ضعفتي يبقى خلالالالاص حياتك راح تتدمر

كلنا بنغلط وكلنا بنتوب وربنا غفور رحيم انت حتى ثقتك في ربنا وهو اللي حيحميكي من كل الليلة ديه

بالتوفيق يارب
مرجان
شكرا للردودكم انا متشكره جدا وهعمل اللي قولتواعليه
القلب الطيب
كلام الاعضاء جميل واللي لازم تعمليه فعلا

ربنا يوفقك
daring eyes
ربنا يوفقك

وش هقدر اقول اكتر من اللى الاعضاء قالوه
دلوعة المنتدى
ادعى بس الى ربنا لانه حايستجيب لك وشكرااااااااااا والله معاك
الفراشة العاشقة
اول وأهم حاجة وأخطر ححاجة واللي لازم تعمليها

تتجاهليه بشكل تام
خلييييه يهدد خليييه يعمل اللي يعمله

ان طاوعتيه اننتي اللي يتخرب بيتك

قدام حلمن اثنين تحلي الموضوع مع والدك و والدك يتفاهم مع والده حتقوليلي والدي راح يعملي مشاكل اقوله مشاكل والدك اهوووووووووووووووووووووووووووووووووون بكتير من المشاكل اللي راح تحصلك لو اتجاوبتي مع الأخ ده

دايما المواضيع ديه تتحلل بالطرق المستقيمة الواضحة الصريحة لو حكمتي تروحي تبلغي عنه وتعملي محضر في القسم حتقوليلي فضايح او مش عارف ايه حاقولك انتي بتقولي انا تعرفت عليه وعلاقة صداقتنا انتهت ووالان بيحاول يدمر حياتك

ده المختصر المفيد

وادعى في الليل الله يهديه ويهدينا

انا معاة فى رايىء لانة صح تماما وياريت تعملى بالنصيحة دى وفى اقرب وقت واتحملى عواقبها احسن من لما تتحملى عواقب تانية اكتر لما تتجاوبى مع الشخص دة صدقينى الحل دة احسن حل
ملاك الحب2010
بيهددك ازاى يعنى
ده خص زى مابتقوى من النت
يعنى لايعرفك ولا تعرفيه
ولو بيهددك ع الفون غيرى الرقم وخلاص
omani911
اتوقع ردي متاخر على الموضوع لكن كل مشكلة يعتمد او حلها كل مشكلة موجود عند صاحب المشكلة فقط وما حد يعرف شخص اكثر من نفسه فافضل ان البنت تجلس مع نفسها وتفكر كيف شخصية الولد ومن ثم تجلس مع نفسها شوي في هدؤ وراحة وانا متاكد ان شاء الله بتحصل الحل

تقبلوا تحياتي
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا احب انسان من ثلاث سنوات وكمان في نفس الوقت احب انسان تانى بس انا مش عارفة اعمل اية مع العلم بان الذي احبة من ثلاثة سنوات بابا مش موافق على اما الشخص التانى دة مناسب جدا وكمان بيحبنى بس انا مش عارفة اعمل اية ممكن حل انا والله خايفة اوى ن الموضوع دة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
خطي وحش جدا ومش عارف اعمل ايه
اعمل ايه ؟؟ بجد حد يقولى
لم اكن اعلم
لا اعلم