نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع تحسين نتائج البحث سيو SEO وتطوير الروابط والزوار سكربتات مجانية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مشكلة ارجو من اي خبير في السكربتات الدخول ضروري

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ارجو من اي شخص خبير في السكربتات انا رفعت نسخة منتدي vBulletin.3.8.7.PL2 علي استضافة خاصة بي ومش عارف ازاي اصطبها انا بمعاناة عرفت ادخل للاف تي بي بعد استخدام الاف مواقع الاستضافة بس دلوقت الحمد لله رفعتو كامل بس مش عارف اثبت المنتدي علي الاستضافة ياريت لو اي حد يساعدني ضروووووووووووووووووووررررررررررري
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

المقال "مشكلة ارجو من اي خبير في السكربتات الدخول ضروري" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdobasha
خش على مسار المنتدى واكتب بجنب الرابط
install/install.php

ثم اتبع الخطوات
حبيب الشاعر
حبيبي انا اجيب مسار المنتدي منين ماهو انا رفعتة بس عاوز اعرف اجيب المسار بتاعة منين اصلا وبعدين لما بعمل كدة حاجة من الاتنين يا يجبلي اكنت النت قطع سيرفر نوت فوند يا اما يجبلي موقع تاني ياريت بس لو ترد علي في اسرع وقت انا متشكر ليك جدا علي مساهمتك بس ارجو انك تفدني
حبيب الشاعر
بص دة المسار الي بحاول اثبت علية المنتدي بس مافيش اي حاجة خااااااااااااااااااالص بتيجي غير الي قولتلك علية او يجبلي صفحة بيضة https://mysql.marocwebs.com/vb/install/install.php ياريت بس لو تفدني
abdobasha
هو حضرتك مثبته على ايه؟؟؟؟
مش خادم خاص بموقع؟
الموقع دا اسم النطاق بتاعه ايه؟
لو الموقع اسمه marocwebs.com
حضرتك لما استخدمت الاف تي بي رفعت الملفات فين؟ ملفات فولدر ال upload
لو مثلا في فولدر vb
يبقى المسار :
marocwebs.com/vb/install/install.php
حبيب الشاعر
طيب انا دلوقت طلبت المسار الي انت عطيتهوني دلوقت بس مفيش حاجة بتيجي بيقولي عفوا هذة الصفحة المطلوبة غير موجودة شو العمل
حبيب الشاعر
طيب راسلني علي الخاص اديك بيانات الدخول وانت سوي لي كل شئ وانا مشكور ليك جدا اخوي بس انا محتاج ها الموضوع ضروري
حبيب الشاعر
طيب ممكن تسيبك من الموضوع دة دلوقت بلاش منتدي
انا عاوز ابني شبكة اجتماعية phpfox دلوقت انا هرفع ملفات اية؟
ولما اجي اثبتة هثبتة ازاي والله انا تعبتك كتير معاي بس انا ممكن اعوضك باي شئ تريدة
بس ساعدني قولي ارفع ملفات اةية وانا هعمل زي ما تقولي اخوي وبعوضك عن ها التعب والمجهود صدقني
abdobasha
حضرتك متاكد ان ليك حساب ftp تقدر ترفع ملفات على سيرفر؟
الملفات بترفع في فولدر Public_html او www
الفولدر دا يمثل الروت او الرئيسيه للموقع
لو الموقع كله عباره عن شبكه تواصل يبقى ارفع الملفات في الفولدر دا
حبيب الشاعر
ماشي هو فعلا دة الملف الي برفع علية السكربت Public_html دلوقت حضرتك اية رايك تاخد بيانات الاستضافة وتدخل انت للوحة التحكم وتركبلي سكربت phpfox وتعربهولي وانا هنتظرك راسلني علي الخاص وبعوضك عن الي تبية بانتظراك اخوي
حبيب الشاعر
لك وينك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ارجو الدخول : مشكلة في تحميل الملفات من جميع السيرفرات
ارجو المساعده ضرورى : مشكلة غلق حساب ادسنس