نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات اغاني - كلمات الاغاني

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد-كليب-كلمات اغنيه-انا بنت جدعة صعيدية-أغنية بنت مصرية صعيدية - دنيا سمير غانم - مسلسل الكبير أوي

انا بت جدعة واسأل عليا وجدعنتى دى عادة ماشية سليم وعاملة اللى عليا وزيادة انا اللى فاهمة الاصول وفى ناس ناكرة وعندها بلادة واقفة انا وقفة رجالة عايشة لغيري وهاملة انا حالى صبره طول عمرى وشيالة والغالى بيرخص للغالى بت مصرية .. صعيدية .. وأصيلة..لما تحتجها تلاقيها سداده بت مصريه..صعيدية..من عيله..في مني كتير..دي بلدنا..ولاده يابتى علمتك وفلك فيكي علامي مبرتى وبكيتى كيف القمر قدامى يابوي ده انت الاصل والنور لأيامي بت مصرية .. صعيدية .. وأصيلة..لما تحتجها تلاقيها سداده بت مصريه..صعيدية..من عيله..في مني كتير..دي بلدنا..ولاده بت مصرية .. صعيدية .. وأصيلة. الأغنية من كلمات أمير طعيمة، وألحان هشام جمال وتوزيع مادي ومكساج خالد سند كلمات اغنية بت صعيدية غناء دنيا سمير غانم فى الكبير اوى الموسم الثالث كلمات انا بت جدعة واسأل عليا وجدعنتى دى عادة ماشية سليم وعاملة اللى عليا وزيادة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "شاهد-كليب-كلمات اغنيه-انا بنت جدعة صعيدية-أغنية بنت مصرية صعيدية - دنيا سمير غانم - مسلسل الكبير أوي" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات أغنية بنت صعيدية دنيا سمير غانم وسمير غانم في مسلسل الكبير أوي
كلمات اغنية بنت صعيدية اغنيه هديه في مسلسل الكبير اوي ج 3 دنيا سمير غانم 2013
صورة الفنان سمير غانم مع إبنته دنيا بعد الانتهاء من أغنية ديو للمشاركة في مسلسل الكبير 3 ..
دنيا سمير غانم .. صعيدية عصرية اسمها "هدية"