نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات بنات رشاقة وتخسيس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وصفه سحرية للتخسيس تنزل الوزن بدون مجهود و بدون نظام اكل ثابت !!

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كتيلا مننا عاني كتييييييير اوي في موضوع التخسيس دا بس انا جيبالكو وصفه هتجيب من الاااااخر بجد معاكو وهتدعولي كتييير كتيييير

اهم حاجه المواظبه علي انك تلتزمي بشربها كل يوم و متقطعيهاش خاالص لو كنتي برا او حاجه اشربيها لما تروحي .. وكمان غير فوايد حرق الدهون هي كمان بتسد الشهيه عن الاكل عشان كداا هي بيتصح بشربها قبل الاكل بصف ساعه

نيجي بقي للوصفه

جنزبيل
قرفة
كمون
شرائح ليمون

طريقة التحضير بقي ؟؟

هنجيب مايه مغليه و نصف فيها المكونات اللي فاتت دي بالتساوي لو كوبايه مايه هنحط معلقه صغيره من كل حاجه و شريحتين لمون و علي فكره اللي بيضايق من لمون بقشره .. عايزه اقولوكو بالعكس هو بيعدل الطعمم جدااا و بيخليه مقبول لشرب و هي طعمها مش وح اووي زي ما متخيلين انا جربت كتيييييييييير من الوصفات بصراحه اكتر وصفه فعلاا قدرت اشرب منها و استمر فيها

المهم دي خطوات عمل الوصفه و طبعا هنحطهم و نغطي الكبايه لمده 10 دقايق مثلاا عشان الزيوت الطياره اللي فالوصفه متروحش انا كنت بسبها لما تبرد خالص و اشربها علطول زي المايه كدا .

زي ما قولنا فوق اشربيها قبل الاكل بنصف ساعه قبل اي وجبه يعني للو 3 وجبات اشربيها 3 مرات
لو 4 وجبات اشربيها 4 وجبات وهكذاا

هتوزعي وجباتك وجبات خفيفه علي مدار اليوم و تقللي علي قد ما تقدري من الدهون و النشويات و هتشوفي بنفسك النتيجه من اول اسبووووووع و ادعووولي ...

ومن هناا تقدري متتخنيش فالعيدو تاكلي كحك براااااااحتك علي الاخر ان شاء الله مع رجيم اللقيمات

المقال "وصفه سحرية للتخسيس تنزل الوزن بدون مجهود و بدون نظام اكل ثابت !!" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نظام برنامج للتخسيس رائع وفعال - وصفه مجربه ونتائجها مضمونه جدا لانقاص الوزن وحرق الدهون
وصفه لانقاص الوزن وازالة الدهون والكرش فى أقل من 20 يوم -وصفه طبيعيه بدون تعب ولا ارهاق- خلطه ممتازه ونتائجها رائعه
احصل على مرتب شهرى ثابت مدى الحياة بدون اى مجهود
طريقة لإنقاص الوزن بدون مجهود ولا ريجيم