نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى المدونين والتدوين

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

(تم الحمد لله) مدونة دكتور/مصطفى محمود

كلنا بالتاكيد يسمع عن الدكتور العبقرى مصطفى محمود صاحب برنامج العلم والايمان الشهير وصاحب 90 مؤلف من كتب علمية ودينية وادبية ناقش فيه الدكتور ارائه والتى ولو اختلف معها الكثيرون الا ان هناك ملايين اخريين يعشقونها ويعشقون ارائه الفذه وانا واحد من هؤلاء
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

والذى دفعنى الى صنع المدونة وبشكل احترافى الى حد ما هو نتيجة البحث فى جوجل عن كلمة مدونة مصطفى محمود والتى لم تكن موجودة من الاساس وهو ما اثر فى ودفعنى الى هذا العمل الذى احتسبه عند لله ولكى يعود بالخير على الدكتور بالدعاء له

لو سمحتم زودونى بخبرتكم وارائكم فى التدوين من اجل تطوير المدونة والى كان عداد زوارها تجاوز 150 فى اقل من يومين من عرضها الجمعة الماضية وهذا هو الرابط

http://www.dmostafamahmoud.blogspot.com/

المقال "(تم الحمد لله) مدونة دكتور/مصطفى محمود" نشر بواسطة: بتاريخ:
Necronoumenon
ما شاء الله

مدونة رائعة أخي الكريم

جزاك الله كل خير.. في انتظار المزيد منها إن شاء الله

ليا كام ملاحظة على الشكل بما انك طلبت رأينا

بص يا سيدي
أولا فوق خالص.. العنوان و وصف المدونة داخلين فوق .. و تحت البانر بتاع المقاطعة...ضرووووووري تصلح العيب دة
لأن دة أول حاجة بيشوفها المستخدم لما يدخل عندك... اكيد مش عايز اول حاجة يشوفها عندك تكون حاجة فيها خطأ

ثانيا الخط اللي مكتوب بيه نص التدوينات... يفضل دائما استخدان Arial أو Georgia أو حاجة كدة يعني.. لأن Tahoma في العربي بييدي ايحاء بعد الإحترافية... للأسف دة عيب في مدونتي لما تتصفحها بالاكسبلورر

ثالثا حاسس شوية بإن المدونة عايزة تتحدد معالمها أكتر (من حيث الشكل).. دة احساس عام يعني
و بيتهيألي برضة الترجمة مالهاش داعي.. لو جربتها بالانجليزي حتى مش حتعجبك خالص... و كمان الفيديوهات نفسها بالعربي

غير كدة بقى ما شاء الله المدونة جميلة ربنا يباركلك فيها و يجازيك خير عن كل واحد استفاد منها
إنتهيت
التصميم جميل
sad man
ما شاء الله

مدونة رائعة أخي الكريم

جزاك الله كل خير.. في انتظار المزيد منها إن شاء الله

ليا كام ملاحظة على الشكل بما انك طلبت رأينا

بص يا سيدي
أولا فوق خالص.. العنوان و وصف المدونة داخلين فوق .. و تحت البانر بتاع المقاطعة...ضرووووووري تصلح العيب دة
لأن دة أول حاجة بيشوفها المستخدم لما يدخل عندك... اكيد مش عايز اول حاجة يشوفها عندك تكون حاجة فيها خطأ

ثانيا الخط اللي مكتوب بيه نص التدوينات... يفضل دائما استخدان arial أو georgia أو حاجة كدة يعني.. لأن tahoma في العربي بييدي ايحاء بعد الإحترافية... للأسف دة عيب في مدونتي لما تتصفحها بالاكسبلورر

ثالثا حاسس شوية بإن المدونة عايزة تتحدد معالمها أكتر (من حيث الشكل).. دة احساس عام يعني
و بيتهيألي برضة الترجمة مالهاش داعي.. لو جربتها بالانجليزي حتى مش حتعجبك خالص... و كمان الفيديوهات نفسها بالعربي

غير كدة بقى ما شاء الله المدونة جميلة ربنا يباركلك فيها و يجازيك خير عن كل واحد استفاد منها
لو سمحتم اريد ملاحظتكم الان.... بعد احداث التغيرات بناء على رايك الجميل
sad man
لو اى حد عايز يشاركنى الكتابة عن الدكتور مصطفى محمود انا على استعداد لاجعله محرر للمدونة معى

فقط ان يكون من عشاق الدكتور .... للراغب فى المشاركة مراسلتى على الايميل [email protected]

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صور جنازة زيزى البدراوى من مسجد مصطفى محمود بالمهندسين 2014 تشيع جثمان الفنانة زيزى البدراوى من مسجد مصطفى محمود والعزا
بالفيديو : شهادة دكتور مصعب الشاعر في ايام الثورة مع محمود سعد
محمود فتح الله: الحمد لله على كل شئ، وسعيد بوقوف كل الزملكاويه بجانبي
شرايط دكتور محمود سالم - نسا وتوليد