نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت خفيفة و قصيرة بس الضحك عليها طوييييل .. ولع يا عم ولع .. جديد قوي

وحدة بتقول لجوزها ...أطرد السواق النهارضة كان هيموتني مرتين .. قالها خلينا نديه فرصة تالتة ..
------------------------------------------------------------------------------------------------------

صعيدي بيقول لأبوه ... رخصة السواقة خلصت يابوي ... قاله ... من كتر لفك بالشوارع طول النهار يا بن الدزمة ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

واحد محشش راح يخطب أبو العروس قاله ... إحنا عايزين مهر 20 ألف جنيه ... قاله المحشش ... داا كتير أوي .. ده أنا معروض علي ب 5 تلاف جنيه و حامل كمان ....
----------------------------------------------------------------------------------------------------

واحد صعيدي جزنه أتقطعت راح خيطها ... بعد أسبوع شاف الجزمة لسة كويسة قام فك الخياطة ..
---------------------------------------------------------------------------------------------------

تلات مساطيل في قعدة : الاول قال .. أنا عندي فلوس أقدر أشتري أمريكا الجنوبية ... التاني قال .... أنا عندي فلوس أقدر أشتري أمريكا الشمالية و الجنوبية ... التالت قال ... و مين قالكم إني عايز أبيع ؟؟
--------------------------------------------------------------------------------------------------

محشش بيقول لصاحبه المحشش .... تفتكر عيد الفطر هيوافق يوم الخميس ؟؟ رد و قاله .... لو ضغطنا عليه ممكن يوافق ...
-------------------------------------------------------------------------------------------------

إتنين صعايدة بيلعبوا شطرنج .... الملك مات مشلول ...
-------------------------------------------------------------------------------------------------

الاخيرة نطولها شوية .... واحد إتصل في مراته و قلها .... انا ربحت المليون في مسابقة ... بسرعة جهزي شنطتك ... ردت عليه و قالتله .... ماشي ماشي .. أخد معايا هدوم صيفي ولا شتوي ؟؟ ... قالها ...خدي إللي إنتي عايزاه المهم لما أرجع البيت مش عايز أشوف وشك ... :d

المقال "نكت خفيفة و قصيرة بس الضحك عليها طوييييل .. ولع يا عم ولع .. جديد قوي" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نيولوك جديد يظهر به احمد السقا على حصانه بشعر ابيض ولحية خفيفة
نكت مصرية قصيرة جديدة تموت من الضحك 2014
اجمد نكت مصرية تموت من الضحك ، نكت مسخرة تخليك تعيط ، اجدد نكت قصيرة جامدة موت 2014
نكت مصرية قصيرة تموت من الضحك