نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى السيارات - صور سيارات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عايزة اشترى سيارة وبالتقسيط -عايزاكم تنصحونى اشترى نوعها اية- عشان انا لقيت بنك اسلامى جميل وبسيط جدا وبدون اوراق مطلوبه

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

الى كل اخواتى وحبايبى الحلوين اعضاء وزوار منتدى نجوم مصريه النهارده بأذن الله انا جيبالكم من واقع تجربتى الشخصيه الاستعلام والاستفسار عن موضع السيارات طبعا كلنا عارفين ان مشكله المواصلات بقيت مقرفه ومتعبه وتخلى الواحد كل يوم يتأخر عن مواعيد وظيفته فهو السبب اللى خلانى افكر فى موضوع العربيه وبعد طبعا ما سألت عن نوع سياره كويسه وسعرها معقول الاول كنت بفكر فى رينو لوجان كان سعرها 72000بس ما اكدبش عليكم بعد ما الدولار ارتفع وارتفعت معاه سعر العربيه 86000غيرت رائى وقلت طايب بالمره اشوف نوع نظيف كده كده 86000 مبلغ كبير طبعا وسألت تانى ومن تجارب ناس كتير واصحابى شكرولى فى سياره كيا وان شاء الله استقريت على كيا يعنى سعرها مش بعيد قوى من لوجان بس برده ما يمنعش انى انا عايزاكم تنصحونى اشترى نوع ايه من السيارات عشان انا والله محتاره زى ما انتوا عارفين طبعا ان هاحط فى السياره مبلغ كبير والمفأجاه انى انا روحت سألت فى معارض السيارات والبنوك ولقيت بنك اسلامى كويس جدا جدا عشان طبعا لو اى بنك غير اسلامى سمعت انه حرام وربا وطبعا تجنبوا الشبوهات واتفقت مع البنك الاسلالمى وهادفع 40% من قيمه السياره والقسط 1000جنيه شهرى وفائده اسلاميه بسيطه خالص والوراق المطلوبه صور البطاقه وبدون ضامن فقط اما لو اقل من 40% من قيمه العربيه الاوراق المطلوبه مفردات مرتب وصوره بطاقه واتمنى لكل اللى عايز يشترى عربيه ربنا يكرمه اختكم داليا
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "عايزة اشترى سيارة وبالتقسيط -عايزاكم تنصحونى اشترى نوعها اية- عشان انا لقيت بنك اسلامى جميل وبسيط جدا وبدون اوراق مطلوبه" نشر بواسطة: بتاريخ:
Heero0o
فيه انواع كتير يا داليا وسعرها جميل برضه
فيه عربيه جديده فى السوق ايميجراند 7 تحفه بجد وعجبانى
وامكانيتها جمله وغير كده التوكيل الى خدها توكيل غبور يعنى مضمون
سعر العربيه حاليا ب 84 الف مع العلم كانت ارخص من كده بكتير جدا كانت 74
ولكن لسبب السحب عليها وارتبفاع الدولار غليت ممكن شوفى شكل العربيه على جوجل امل سرش عليها ولو
عايز الموقع الرسمى بتاعها اجبهولك
تحياتى بالتوفيق
العسولة داليا
فيه انواع كتير يا داليا وسعرها جميل برضه
فيه عربيه جديده فى السوق ايميجراند 7 تحفه بجد وعجبانى
وامكانيتها جمله وغير كده التوكيل الى خدها توكيل غبور يعنى مضمون
سعر العربيه حاليا ب 84 الف مع العلم كانت ارخص من كده بكتير جدا كانت 74
ولكن لسبب السحب عليها وارتبفاع الدولار غليت ممكن شوفى شكل العربيه على جوجل امل سرش عليها ولو
عايز الموقع الرسمى بتاعها اجبهولك
تحياتى بالتوفيق

شكرا على اهتمامك وردك على الموضوع وان شاء الله هافكر فى العربيه اللى قلتلى عليها وابحث عن مميزاتها وعيوبها
%u0632%u0627%u0626%u0631
لو سمحت يا أخت داليا ممكن اعرف اسم البنوك الاسلامية اللي بتساعد في تقسيط السيارات
العسولة داليا
لو سمحت يا أخت داليا ممكن اعرف اسم البنوك الاسلامية اللي بتساعد في تقسيط السيارات
السلام عليكم يأخى
اسماء البوك الاسلامية :-
بنك فيصل الاسلامى
بنك الوطنى للتنميه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عايزة اشترى موبايل جديد
الكتاتنى لم يشترى سيارة جديده ولكنه اشترى كرسى جديد ورفض الجلوس على كرسي سرور
شاب خليجي اشترى سيارة تتوقعو حاطها فييييييييين ؟؟
اشتري يخت لتحصل على سيارة مجاناً.. والثمن 25 مليون دولار فقط!!