نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تاجيل تعين البلتاجى مديرا للمخابرات المصريه لحين الانتهاء من قرائه سلسله رجل المستحيل

احدث الاشاعات البلتاجى مديرا للمخابرات المصريه انتشر الخبر على صفحات الفيس بوك واكاد اقسم ان الكثيرون صدقوه وكانت التعليقات الساخرة من اخرون منهم من قال لازم كمان يا دك تاخد ماجستير ودكتوراة يعنى تشوف رافت الهجان واعدام ميت وبئر الخيانة ومنهم من قال لازم تقرا رجل المستحيل وتان تان وتستعين بالدكتور نبيل فاروق وتخليه النائب بتاعك لكن نسيبنا من التهريج شويه ونسال نفسنا ليه الناس بتنشر الاشاعات الساذجه والمضحكه دى مش هرد انا لكن سالنا الدكتور النفسى وليد بدر وقال اى اشاعه الغرض منها ترك روحه من الكره ناحيه صاحب الاشاعه بمعنى ان اللى عمل الاشاعه دى عارف ان الناس مش هتقتنع بيها بس هتنشرها ومع انتشراها هتبدا الناس تحورها وبعدين يسدقوها وده بيترك فى العقل الباطن كره شديد لصاحب الاشاعه اللى هو الدكتور البلتاجى او بمعنى اصح الاخوان المسلمين

المقال "تاجيل تعين البلتاجى مديرا للمخابرات المصريه لحين الانتهاء من قرائه سلسله رجل المستحيل" نشر بواسطة: بتاريخ:
NOURA 18

ههههههههههههههههههههههههههه

وال يعني الناس مستنيه اشاعه تطلع عليه عشان تكرهه !

virus236293
انا اتعلمت انه مدام الناس كلها بتكره حد معين وبتشتم فيه على طول الخط اذا دى عداوة شخصيه مش عداوه على مصلحه البلد
NOURA 18
انا اتعلمت انه مدام (((( الناس كلها )))) بتكره حد معين وبتشتم فيه على طول الخط اذا دى عداوة شخصيه مش عداوه على مصلحه البلد

يعني الناس كلها عندها عداوة شخصية مع البلتاجي ؟!

virus236293

يعني الناس كلها عندها عداوة شخصية مع البلتاجي ؟!

لا طبعا بس فى ناس بتكره ناس من كره ناس تانيه
بمعنى انا ينفع اكرهك من غير ما اعرفك لكن ممكن اكرهك علشان حد انا اعرفه بيكرهك وطبعا ده غلط علشان اكره حد لازم اكون اعرفه علشان لما ربنا يسالنى اقول له علشان كذا وكذا مش علشان حد تانى بيكرهه
NOURA 18
لا طبعا بس فى ناس بتكره ناس من كره ناس تانيه
بمعنى انا ينفع اكرهك من غير ما اعرفك لكن ممكن اكرهك علشان حد انا اعرفه بيكرهك وطبعا ده غلط علشان اكره حد لازم اكون اعرفه علشان لما ربنا يسالنى اقول له علشان كذا وكذا مش علشان حد تانى بيكرهه

صح .. بس الشخصيات العامة او المعروفه الي بتظهر وبتتكلم مش محتاج اني اسمع رأي الناس عنها عشان احكم عليها ... اسهلي اسمع الشخص ده بيتكلم في ايه وعن ايه واسلوبه عامل ازاي واحكم انا بنفسي ....
بغض النظر عن البلتاجي او غيره يعني
alnasere
انا اتعلمت انه مدام الناس كلها بتكره حد معين وبتشتم فيه على طول الخط اذا دى عداوة شخصيه مش عداوه على مصلحه البلد
ياريت يا اخي تسئل برضو العالم النفساني ليه الناس تكره شخص زي البلتاجي
حلا للاختلاف
وجزاك الله الخير
همسه عاشق
الله يهدينا جميعا يارب
و يصلح حال البلد

--------------------

اللحم المشوي في بيتك بكل سهولة

ابويوسف الهندى
الله يهدينا جميعا يارب
و يصلح حال البلد

--------------------

اللحم المشوي في بيتك بكل سهولة

http://www.youtube.com/watch?v=pjn4uhdnjka
ياه فكرتيني بجده مصريه .
Dr! Ahmed
وبدل ما يبقى عنوان الكتاب " رجل المستحيل وانا " يبقى " البلتاجى وانا "

( البلتاجى صبرى ) .. ضابط مخابرات مصري في الخامسة والثلاثين من عمره يرمز إليه بالرمز ( ن - 1 ) .. حرف ( النون ) يعني نهايه مصر على ايده أما الرقم ( واحد ) فيعني أنه هيفضل لوحده فى البلد هذا لان ( البلتاجى صبرى ) رجل من نوع خاص .. فهو يجيد استخدام جميع أنواع الأسلحة من المسدس إلى قاذفة القنابل .. وكل فنون القتال من المصارعة وحتى التايكوندو.. هذا بالاضافة إلى إجادته التامة لست لغات حية وبراعته الفائقة في استخدام أدوات التنكر والميكياج وقيادة السيارات والطائرات وحتى الغواصات إلى جانب مهارات أخرى متعددة .

لقد أجمع الكل على أنه من المستحيل أن يجيد رجل واحد في سن البلتاجى صبرى كل هذه المهارات ...

ولكن البلتاجى صبرى حقق هذا المستحيل واستحق عن جدارة ذلك اللقب الذي أطلقته عليه إدارة المخابرات الحربية , لقب ( رجل المستحيل ) .
ahmd1963
انا بكره الكدب والكدابين والمنافقين وصحاب المصالح الشخصية ال همه على الكرسى مش البلد الشايف انه من الناس دى انا بكره وكل واحد عارف نفسه لو صادق مع نفسه وربنا ينتقم من كل شخص يبدى اغراضه الشخصية على مصلحت البلد ويفضحه وينتقم منه امين
virus236293
[QUOTE=Dr! Ahmed;1585863]وبدل ما يبقى عنوان الكتاب " رجل المستحيل وانا " يبقى " البلتاجى وانا "
( البلتاجى صبرى ) .. ضابط مخابرات مصري في الخامسة والثلاثين من عمره يرمز إليه بالرمز ( ن - 1 ) .. حرف ( النون ) يعني نهايه مصر على ايده أما الرقم ( واحد ) فيعني أنه هيفضل لوحده فى البلد هذا لان ( البلتاجى صبرى ) رجل من نوع خاص .. فهو يجيد استخدام جميع أنواع الأسلحة من المسدس إلى قاذفة القنابل .. وكل فنون القتال من المصارعة وحتى التايكوندو.. هذا بالاضافة إلى إجادته التامة لست لغات حية وبراعته الفائقة في استخدام أدوات التنكر والميكياج وقيادة السيارات والطائرات وحتى الغواصات إلى جانب مهارات أخرى متعددة .
بجد انت ممتاز انا عجبنى اوى اللى انت كتبه ده
بجد انت ممتاز انا عجبنى اوى اللى انت كتبه ده
MIDOMAS
ههههههههههههه
علي اساس ان الناس كانت بتحبه قبل الاشاعة
و الله هاموت من الضحك
يا امة ضحكت من خيبتها الامم
الراجل ده ما فيش حد بيحبه اساسا
و كانت له شعبية قبل الثورة بس دلوقتي لأ ابسولوتلي
حلوة ابسلوتلي دي
ابويوسف الهندى
على فكره كذبة ابريل بتكون يوم 1 ابريل من كل عام
وتلاعلام المصرى عمل شعار جديد وهو (الايام كلها أيد واحده)
وشعار اخر (الكدب فى جميع ايام السنة)
للاسف هذه الشعارات حقيقية.
ISLAMAZ
للأسف (السذج) اللى مسلمين دماغهم للاعلام الفاسد و الفيس بوك
طبعا بالاضافة لميل و هوى فى نفوسهم

هما دول اللى موديينا فى ستين داهية بسطحيتهم و غبائهم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تاجيل سوق الكانتو بعد الانتهاء من الاستفتاء على الستور