نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات بنات طبخ و وصفات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

محدش يقدر يستغنى عنه هو مشروب الغنى و الفقير وكمان هو مشروب الضيوف

الشاي
مشروب فى كل وقت وكل مكان اينما كنت يقدم لك فنجان اوكوب الشاى يمكنك استخدامه كوجبة مع اى نوع بسكوت فيصبح وجبة فطار او عشاء لكن يمكنك اضافة بعض المنكهات لتغير طعمة و عدم الملل منه كمشروب على نفس الطعم وعليك اختيار افضل طعم لك

بس علشان التجديد اعملي الشاي باكتر من نكهة وغيري شوية والحاجات دي انا بعمل ومجربها وطعمه بيكون لذيذ جدا

1. يمكنك اضافة القليل من الميرمية تعملي الشاي عادي وبعدين حطي شوية ميرمية
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

2. فى ناس بتحبة بطعم الزعتر البري نفس الطريقة بس حطي كمية قليلة لان الزعتر بيكون حراق

3.بطعم النعنع ونفس الحكاية احسن حاجة يكون بعد وجبة سمك

4. بطعم الليمون اعصري شوية ليمون على كل كوب شاي بس ده لناس البردانة عندها الم فى معدتها او اسهال

5. بطعم ورق الليمون يعني لو عندك شجرة ليمون قطعي من الورق وخليها تغلي مع مية الشاي بس اوعى تزيدى فى الغليان عشان ميبقاش مر

6. بطعم الفانييلا يعني لو بتحلي الابريق بمعلقتين سكر خليهم معلقة سكر ومعلقة فانيلا عشان بيكون مسكر شوية

7. بطعم ماء الورد او ماء الزهر والطريقة بعد ما تصبي الشاي فى الكوب حطي شوية ماء ورد او ماء زهر

8.بطهم الهيل (الحبهان) تحطي اما عالابريق كله او على الكاسة

9. بالزنجبيل تحطي شوية زغننة لانو بيحرق جدا وده عايز ايام الشتا التمام

10. بطعم القرفة تحطي قرفة مطحونة بعد المية ما تغلي وتسبيها تغلي شوية صغيرة

فى النهاية هو شاى بس اشربية بالطعم اللى تحبية

المقال "محدش يقدر يستغنى عنه هو مشروب الغنى و الفقير وكمان هو مشروب الضيوف" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مشروب طبيعي حارق لدهون البطن والأرداف والمؤخرة- مشروب نتائجه خطيره للتخسيس السريع - مشروب راااااائع لازاله الدهون بسرعه
مشروب شتوى سحري لسد الشهيه وحرق الدهون بسرعه - مشروب رائعه وبسيط وممتاز لانقاص الوزن - مشروب جمييييييييل لحرق دهون البطن
مشروب رائع لاذابه حرق دهون البطن والارداف - مشروب طبيعى للتخسيس السريع - مشروب ممتاز لانقاص الوزن
مشروب رائع جدا ومجرب للتخسيس - مشروب طبيعى مضمون ونتائجه مذهله لحرق الدهون بسرعه - مشروب روووووووعه
مشروب الزنجبيل بالقرفة = مشروب ليخلصك من الدهون = مشروب مفيذ ليكم لحرق الدهوون