نجوم مصرية
الرئيسيةمنتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت رخمه اوي الافضل ليك متخشش اسمع مني متخشش خالص هنا

اولا اهلا بيكم و انا مش فاهم اصلا ايه المدخلك انت و هو يعني انا مش فاهم انا بقولك يا جدع نكت رخمه رزله يعني انت لما هتقراها مش هتضحك ايه بقي سبب انك دخلت اقنعني منتا اكيد مش داخل تنكد علي نفسك يلا زي الشاطر كدا اخرج خرجت خرجت خلاص ؟؟
الي خرجو دول بقي الرخمين و احني ضحكنا عليهم عشان ميشفوش النكت المضحكه ده الي صبر و كمل معانا يبقي روش و يستاهل يشوف النكت ههههههههههه يلا خش اتبسط و ظقطط كدا و خليك عارف انك لو مضحكتش يبقي انت الي نكدي اه ولله في ناس تحب النكد زي عنيها يا جدع ولله حاجه مسخره .

[ALT="نكت رخمه"]http://img717.imageshack.us/img717/8996/20r63cm.jpg[/ALT]
واحد مصري حصلو حدثه في الخارج اتبرعلو بدم واحد ندل اول ما صحي بلغ عن 3 سفر غير مشروع

في قاضي ندل حكم على أحول أعمال شاقه ادالو أبره و خيط

واحد غني بيتأتأ فراح رحله على حسابه مع اصحابه طول السكه قاعد يقول “ن ن ن” لمل وصلوا قالهم” نسيت الفلوس” فرجعوا طول الطريق قاعد يقول” ك ك ك” فلما وصلوا قالهم” كنت باضحك عليكم”

نذل فتح بقاله كتب على ازايز الكلور :مرطب لليدين وللوجه

نذل اتصل على ( الأف أم ) يهدي اغنيه ( بابا فين ) لكل ايتام العالم

مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب

فيه واحد نذل اوي بيوصي عياله قبل مايموت الداله النداله النداله يا اولادي المهم يوم مات رموه في برميل الزباله

ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه

في ثلاثه اندال كل واحد يقول انا اندل واحد شافو عجوز قام الاول وضرب فيها ضرب وقال شفتون النداله بتعتي قام الثاني وحرق العجوز وهو متفاخر بدلته , قالو الى الثالث يالله ورينا ندلتك قال شيفين الست ده امي

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش.

نكت انذال

فيه واحد ندل حاطت الويتنج بجهاز التلفون بيقول فيه : عزيزي المتصل الرجاء وضع رسالتك بعد إنتها ء سورة البقره

فيه ندل عينوه مدير عام الامن العام غير رقم البوليس من 122 إلى2594638547592565

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل يوم بتخش الثلاجة

واحد ندل اجوز راح قضي شهر العسل لوحده

واحد ندل ابوه طردو من البيت كتب علي البيت مقر تأيد المخلوع

واحد كسول ….جداً راح للحلاق وجلس على الكرسي منزل راسه …..قال له الحلاق …شعر ولا دقن …قال الكسول دقن …قال له الحلاق ارفع راسك…. قال الكسول لا خليه شعر

واحد ندل اشتغل في المطافى عبّا حنفيات الحريق بنزين

في ندل عرف رقم جني وكل مره يرسله رساله مكتوب فيها
بسم الله الرحمن الرحيم

شباب يدرسون في امريكا….. مات ابو واحد منهم واحتاروا كيف يعلمونه ….. واحد منهم رزل قال : انا اعلمه …. راح للي مات ابوه ….. وقال له : متى آخر مرة شفت ابوك ؟ قال : قبل شهرين ….. قال الرزل : قابلني لو شفته مره تاني
للمزيد من النكت :
نكت بنات

مواضيع مشابهة:
فيدية هيخليكى ترسمى حنه بنفسك ...... من غير متخصص انتى متخصص
مدرس متخصص في مادة الاقتصاد

فيس بوك  تويتر  يوتيوب