نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

توقف ارشفة مدونات بلوجر 1 فبراير 2013

عندى المدونة تقريبا بتأخر الارشفة فيها جدا واليوم تقريبا مفيش ارشفة حتى الان هى عادة بتكون المشكلة دى قبل تحديث البيج رانك او بعده ، هل عندكوا الارشفة متوقفة اليوم ولا دى مشكلة عندى انا بس
انا لاحظت المشكلة من اكثر من 4 ايام عدد الزوار عندى قل جدا وبعدين لاقيت المواضيع بتتارشف متأخر واليوم مفيش ارشفة بقالها ساعتين كده وهى كانت لحظية فى السابق
المرة الاخيرة اللى حصل فيها مشكلة فى الارشفة كانت السنة اللى فات واستمرت المشكلة شهر كامل مكنش فيه ارشفة ربنا يسترها

المقال "توقف ارشفة مدونات بلوجر 1 فبراير 2013" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا ايضا اعاني نفس المشكلة بعد ان كانت مواضيعي تتأرشف باقل من دقيقة اصبحت الان تأخذ يوم كامل وبعض المواضيع لا تتأرشف نهائيا. وهذا حدث قبل يومين فقط. ولا اعلم السبب
اشرف نور
اغلب المواضيع اتارشفت عندى ولكن بعد ساعتين او تلاتة ربنا يسهل المشكلة دى تتحل سريعا
rania ranoosh
انا ايضا منذ عدة ايام ومواضيعي لا تتارشف كلها والتي تتارشف منها تاخذ قرابة اليوم او يومان. بعد ان كانت الارشفة تحتاج لاقل من دقيقة . ماهو السبب؟
%u0632%u0627%u0626%u0631
أنا أيضا اخواني كانت تتأرشف خلال دقيقة واحدة أصبحت نفس المشكلة
%u0632%u0627%u0626%u0631
مدونة الكبار فقط كل هذا بسبب تحديث البيدج رينك يوم 4 فبراير الحمد الله حصلت على بيدج رينك 3
Ana Kada
انا مدونتي كانت بيج رانك2 ابقي 2 والارشفة وقفت خالص
%u0632%u0627%u0626%u0631
وانا ايضا فجأة توقفت الارشفة وولا ادرى ماهو السبب .. هل يوجد حل ؟؟
BoY27
مشكل عام يااخوة الارشفة اللحظية متوقفة واصبحت ثقيلة في بعض المدونات
ستعود ان شاء الله كما كانت تحياتي
اشرف نور
اشكر ليكوا متابعتكوا وردوكوا
المشكلة لازالت قائمة حتى الان واحنا داخلين اهو على شهر مارس والارشفة بتاخد يوم تقريبا وعدد الزوار عندى اصبح 400 يوميا بعد ما كان بيوصل الى 4000 زائر
Yasser Hamad
الأرشفة سيئة جدا وتأخذ وقتا قد يصل لأكثر من يومان
%u0632%u0627%u0626%u0631
مافيش حد يا جماعه عنده حل لمشكله توقف الارشفه دى انا عندى 3 مدونات كل واحده كانت بتجيبلى 10000 زائر ودلوقتى 3000 بس ايه العمل
%u0632%u0627%u0626%u0631
وانا عندى نفس المشكلة يارب جوجل تحل المشكلة دى بسرعة بقى
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا جماعه انا مدونتى كانت بيدج رينك 2 وفى شهر 2 بقت 3 والمواضيع مبقتش تحتل المركز الاول او التانى او التالت فى جوجل ازاى وهل المشكله دى عند كله ولا عندى انا بس ياريت الرد لو سمحتم
اشرف نور
هل الحل الوحيد فى تحويل المدونة الى دومين مدفوع طالما كده كده مفيش ارشفة نبدأ من اول وجديد مع دومين مدفوع
السيدابو جبل
اخى جوجل وقفت الارشيف فى مدونة بلوجر واكواد الربح من حوالى اسبوع وتم المعلجه وتمالارشيف يشتغلوالاكوادالربح اشتغلتكانعندى نفس المشكله وبحث علشان اعرف لقيت فى تحديثات البج لينك وتم قفل ارشيف بلوجر بعد مروريومين تم التعمل وتم رفع مدونتى لا البك لينك 2 http://bilokr.blogspot.com/
virus236293
انا كمان عندى نفس المشكله ربنا يسهل ويتم الحل
بيت البرامج المجانية
اخوان انا كمان نفس المشكل
+
نقص كبير في زوار
+
أرشفة جوجل الوهمية وعدم ظهور الروابط في نتائج البحث بالرغم من ارشفتها
+
المشكل من يوم 14 من شهر فبراير
الى حد الان 23 ابريل 2013
النجدة
ياسين صابر
بس بحثت كتير لاقيت ان جوجل عمل خوارزمية جديدة مع اتفاقية باندا و هى دى الى مأثرة علينا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ارشفة بلوجر في جوجل وجعلها في الصفحات الاولى
ارشفة بلوجر
مدونة المحررون العرب : دروس بلوجر ، هاكات مدونات بلوجر ، اضافات بلوجر، اشهار
حصريا كود تهيئة مدونات بلوجر لمحركات البحث لمنافسة مدونات الوورد برس
ايجاد حل لمشكله ارشفة الصور في المدونات بلوجر