نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

احدث نكت عن الصعايده 2013 جميله جدا

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اخواتى اعضاء وزوار منتدى نجوم مصريه اقدم لكم اجمل مجموعه نكت عن صعايده مصريه شحط محط جميله جدا
اخواتنا الصعايده اوعوا تزعلوا منى انتوا على رأسنا وعنينا بس النكت دى للضحك والفرفشه والهزار يارب تنال اعجابكم

واحد صعيدي شغال في السعودية بعت الى أمه كيلو شيكولاته فاتصلت عليه وقالتله الصابون اللي بعته بيوسخ الهدوم .

واحد صعيدي حب يموت سمكة غرقها ف الميه .سألو صعيدي هاتعملوا ايه لو رشو كيماوي؟ قال هاعمل نفسي نايم .

صعيدي بالغلط دخل متحف للفن الحديث .. وقف عند لوحة وسأل أحد المنظمين جنبه : ايه الشكل المرعب ده، هو ده الفن اللي بتسموه حديث؟ رد المنظم : دى مراية يا أستاذ
صعيدي واقف قدام المراية ومغمض عينيه …. مراته بتساله : بتعمل ايه؟ .. قالها : بحاول اشوف شكلى ازاى وانا نايم .

المدرس طلب من التلاميذ كتابة موضوع عن مباراة شافوها في كرة القدم .. كل التلاميذ مشغولين بالكتابة الا عوضين الصغيَر .. كتب جملة واحدة وقعد: ‘بسبب الامطار تأجلت المباراة’ .

واحد صعيدي لقى كنز ، راح دفنه جمب نخله وكتب عليها ” مفيش هنا كنز” فعدى حمدان جمب النخله وضحك ضحكة شريرة وقال اكيد هنا فيه كنز .. وحفر وطلعه … وبعدين شال اليافطة وكتب : ” حمدان مخدش الكنز”

صعيدي بالغلط دخل متحف للفن الحديث .. وقف عند لوحة وسأل أحد المنظمين جنبه : ايه الشكل المرعب ده، هو ده الفن اللي بتسموه حديث؟ رد المنظم : دى مراية يا أستاذ

صعيدي واقف قدام المراية ومغمض عينيه …. مراته بتساله : بتعمل ايه؟ .. قالها : بحاول اشوف شكلى ازاى وانا نايم .
المدرس طلب من التلاميذ كتابة موضوع عن مباراة شافوها في كرة القدم .. كل التلاميذ مشغولين بالكتابة الا عوضين الصغيَر .. كتب جملة واحدة وقعد: ‘بسبب الامطار تأجلت المباراة’ .

واحد صعيدي لقى كنز ، راح دفنه جمب نخله وكتب عليها ” مفيش هنا كنز” فعدى حمدان جمب النخله وضحك ضحكة شريرة وقال اكيد هنا فيه كنز .. وحفر وطلعه … وبعدين شال اليافطة وكتب : ” حمدان مخدش الكنز”

صعيدي زكي ومراته طلبوا قهوة في كافيتيريا بيقولها : اشربي بسرعة … قالتله : ليه؟ … قالها : لانك جاهله ومابتعرفيش تقري، مكتوب قهوة ساخنة ب 5 جنيه وقهوة باردة ب10 جنيه .

صعيدي راح ل ماكدونالدز وقال لهم عندكم حلقات بصل ..قالوا ايه ..قال ادوني الحلقة الاخيرة .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

إيه اللي بيكون مكتوب داخل جزم الصعايدة ؟ ورقة مكتوب عليها: أدخل الأصابع أولا.

واحد صعيدي بيقول لواحد ثاني: عيني اليمين واجعاني قوي يابوي وكل ماافتحها أشوف نقط سودا قال له: طيب شفت دكتور عيون ؟ قال له: يا بني آدم باقول لك شفت نقط سودا .

صعيدي جزمته اتقطعت خيطهاوبعد أسبوع لقاها كويسه فك الخياطه.

------------ --------- --------- --------- -------

صعيدي ربح مليون خافوا يبلغوه يموت مصدوم قال العمده أنا أقوله.قال يا

محمدين لو ربحت مليون حتعمل بيهم إيه؟ قال:أديك نصهم.مات العمدة!

محشش قطع رأس أخوه وهو نايم وقعد يضحك ويقول:هيتجنن لما يصحي

وميلقهاش!!

ولد بيسأل أبوه:هي الحمير بتتجوز؟ قاله :يا بني مبيتجوزش أصلاً غير

الحمير.

مين أكثر إنسان صابر في الدنيا؟؟؟ صعيدي ينتظر إليسا علي قناة إقرأ.

واحدة سودة قوي ركبها عفريت حاولوا يطلعوه قالهم نفسي أطلع بس مش

شايف.

واحدة بتقول لجوزها اطرد السواق كان حيموتني مرتين في حادثة قال لها

خلينا نديه فرصة ثالثة...

صعيدي قال لأبوه: رخصة السواجة خلصت يابوي قاله:من لفك في الشوارع طول

النهار يابن الدزمة.

صعيدي قال لأبوه أنا عاوز موبايل قاللوا موافق بس تركب أخواتك معاك

المقال "احدث نكت عن الصعايده 2013 جميله جدا" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اجمل واحلى النكت على الصعايده -نكت جميله مضحكه جدا -نكت تموت من الضحك- نكت على الصعايده بدون زعل النكت بس للضحك والفرفشه
احدث وارق ديكورات غرف نوم 2014 - غرف نوم جميله جدا - غرف نوم رااااااائعه
احدث واجمل دهانات غرف نوم اطفال 2013 بالوان جميله جدا
بالصور احدث السيارات لعام2013 جميله جدا
نكت صعايده 2013 - اجمل نكت الصعايده 2013 - نكت صعايده جامده جدا