نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مواعيد المباريات و مواقيتها لمباريات الدوري المصري لعام 2013

اعلن الاتحاد المصري لكره القدم في وقت سابق عن عوده الدوري المصري للحياه من جديد ، بل و عوده النشاط الرياضي الذي توقف في مصر بعد كارثه استاد بورسعيد عقب مباره الاهلي و المصري ، حيث اعلن سابقا ان الدوري سوف يعود اول فبراير 2013 ، و بعد حكم المحكمه في قضيه الالتراس و التي كانت تسبب خوفا كبيرا في الاوساط الرياضيه و الامنيه بالحكم باحاله 21 من المتهمين الى فضيله المفتي ، و بعد الفرحه العارمه التي سيطرت على الحاله العامه للألتراس و اهالي الشهداء 72 شهداء التراس اهلاوي ، و بعد احتفالهم في ستاد التتش بالنادي الاهلي بالجزيره عقب صدور الحكم ، و ترحيبهم بعوده الدوري المصري ، اعلن الاتحاد المصري رسميا بدء النشاط الكروي في مصر ابتداء من 2 فبراير 2013 و ارسل بالفعل الاتحاد الجدول بالمواعيد الرسميه و الاستادات التي سوف تضيف المباريات لكافه الفرق المشاركه في مسابقه الدوري لهذا العام .

و سوف تكون اولي مباريات الاهلي مع عزل المحله
يذكر ان الاهلي يقع في المجموعه الاولي
غزل المحله × الاهلي
الساعه 5 مساء
يوم 2/2/2013

وسوف تكون اولي مباريات الزمالك مع الاتحاد السكندري
يذكر ان الزمالك يقع في المجموعه الثانيه
الزمالك × الاتحاد السكندري
الساعه 7:30 مساء
يوم 2/2/2013

.
.
المجموعه الاولي

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

.
.

المجموعه الثانيه

المقال "مواعيد المباريات و مواقيتها لمباريات الدوري المصري لعام 2013" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
اهلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ووووووووووووووووووووووووووووووى
%u0627%u062D%u0645%u062F
زملكاوى طول العمر
%u0632%u0627%u0626%u0631
زملكاوى مهما حصل
زملككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك كككككككككككككككككككككككككككككككككاوى
%u0632%u0627%u0626%u0631
ان شاء الله الزمالك يفوز
elbhery Elahlawy
مهما حصل ولو الزمالك خاد الدوري وده مستحيل الهلويه مش هتفرق معاهم المهم ان احنا ضمنين افريقيا وبعد كده انشاء الله العالم
احمدالعجمي
متابع للدوري المصري
2015HILLBOY
شكررررررا جدااااااااااااااااااااااااااااا
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا كبتن انا عايز اعرف مبرات فى نهاية كاس العالى
%u0632%u0627%u0626%u0631
الزمالك غالى عالمه دايماً عالى
%u0632%u0627%u0626%u0631
الزمالك يا جامد مفيش منك اتنين بدمى حتى امى صلتلك رقعتين
%u0632%u0627%u0626%u0631
زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا زملكاوى انا
%u0632%u0627%u0626%u0631
الزمالك هيتلسوع على افي
manoeldly
انا اهلاوى
واحب اقول الى كتيبن تعليقات من الزملكاويين 6 1

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مواعيد و القنوات الناقله لمباريات الدوري المصري ( انبي - الاهلي ) (غزل المحله - سموحه) (مصر المقاصه -تليفوانات بن سويف)
جدول الدورى العام المصرى 2010-2011 | كامل + مواعيد المباريات
مواعيد المباريات الدورى المصرى